מי תמכור הלבשה תחתונה טוב? זה קל, אתם בטח חושבים. בלונדינית, גבוהה, חטובה, ציצי גדול ומבט פתייני. אבל בפועל זה לא בדיוק ככה וחברת הלבשה תחתונה, “Adore Me” החליטה לבחון את העניין מקרוב ולמצוא את הדוגמנית המושלמת שתגרום לאנשים לרכוש את המותג שלה אונליין.
ראו גם: הדוגמנית לארה סטון חושפת גוף לאחר לידה ללא פוטושופ
לאחר שהחברה בחנה כמה תמונות של דוגמניות עם החזיות ותחתונים שלה היא הגיעה לכמה תובנות שיווקיות מעניינות: סקס דווקא לא מוכר, בלונדיניות לא מספקות את הסחורה ועדיף תמונות “נקיות” בלי כל מיני אביזרים בפריים. מה ששמעתם. למרות שנשים זהובות שיער מאוד פופולריות בפרסום מותגים באמריקה והן נתפשות כמגנטים לגברים, הן ממש לא מוכרות אידיאליות להלבשה תחתונה.
במחקר התברר שהמחיר פחות חשוב ממה שהדוגמנית משדרת. “אתה רוכש מוצר לא בגלל המראה שלו אלא בזכות הרגשות שהוא משדר לך ושאת רוצה לאמץ אותן”, נכתב במחקר. מכאן, שבחירת הדוגמנית היא קריטית. מדוגמנית שמוצאת חן בעיניכם, תרכשו יותר. כמו כן, התנוחה של הדוגמנית בקמפיין היא חשובה ויכולה להיות ההבדל בין הצלחה לאי הצלחה במכירות. דוגמנית אהובה ומצליחה עשויה לגרום לאותו מוצר להימכר בהרבה יותר. מכאן שהרגש הוא מעל הכל.
במקרה הנוכחי, עבור כל חזייה החברה הפיצה כמה תצלומים עם דוגמניות שונות ומהן קיבלו תגובות שונות בזמן אמת. שיטת המבחן הזה מוכרת היטב בשימושיות של חוויית משתמש ונקראת: A/B testing. השיטה הזו נהוגה בתחומים שונים אונליין. גוגל, נטפליקס וקמפיין הבחירות של אובמה ערכו אותה בהצלחה.
אין זה סוד שהיום חברות רבות משקיעות במחקרים, סקרים ושאר בדיקות כדי להצליח כמה שיותר לקלוע להמון. אין זמן להפסדים ושם המשחק הוא רווח. זה רק הגיוני שחברה רצינית תנסה לקלוע לטעם הקהל לפני שהיא מתקדמת לעוד שלבים. זה מאפשר לה לשנות כיוון ולהציל קמפיינים בזמן שהם נערכים.
מה שמעניין זה כיצד החברה הזו ניפצה את הפנטזיה הרווחת שבלונדינית תמכור הכל. נחמד לדעת שיש לפחות תחום אחד מובהק בו הברונטיות שולטות ועוד בתחום עם סקס אפיל גבוה.
דרך Adore Me
דרך FC