הבלוגר עומרי חיון שפירסם את שמו של הזמר החשוד נחקר באזהרה

הבלוגר עומרי חיון, שחשף את שמות המעורבים בפרשת הזמרים המפורסמים שעל פי החשד קיימו יחסי מין עם קטינות, נחקר באזהרה הערב (חמישי) בחשד להפרת צו איסור הפרסום בפרשה ושיבוש החקירה. אתר האינטרנט של עומרי חיון אינו זמין בשעה זו (עדכון: האתר חזר לפעול לאחר 23:00 ללא הכתבה הבעייתית).

“עוד לפני זה זה כבר הפך להיות נורא ויראלי, הזמר המפורסם קיבל ים של טלפונים ואס-אם-אסים והודעות ובאינסטרגם שלו הציפו אותו בצורה מטורפת”, טען חיון מוקדם יותר. “אתה בסדר גודל כזה שאתה עושה דברים כאלה, אם עשית או לא, אתה אדם ציבורי בטירוף, באיזה עידן אנחנו חיים? בואו נסתום את הפה. זכות הציבור לדעת”.

עומרי חיון

עומרי חיון אישר בפני הערב את דבר המעצר.

מוקדם יותר היום הוחלפו דברים בין הזמר שעשוי להיחקר בחשד לקיום יחסי מין עם בת 15 לבין חיון שחשף את שמו, על אף צו איסור הפרסום שהוטל על כל פרטי הפרשה.

“לכל מעריציי ולאנשים שאוהבים אותי, אני כותב לכם כרגע ממועדון בתל אביב”, כתב אמש הזמר. “אני רואה את הרצח אופי שנעשה לי. אבל לא צריך להתייחס לבן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים. ילד כאפות שבקרוב אסגור לו את האתר מבטיח לכם. הכל בסדר אצלי ברוך ה’. אני עובד מופיע ומבלה ומכין לכם מופע חורף שכולכם תוכלו ליהנות. אוהב את כולכם ובעזרת ה’ נתראה רק בשמחות ובהופעות”.

חיון הגיב:

“סבלתי הרבה כשהייתי ילד, אבא שלי עזב את הבית כשהייתי מאוד צעיר, גדלתי בפנימיה אליה נשלחתי על ידי המשפחה שלי, אבל תראה מה זה, למרות כל זה הצלחתי לבחור במסלול אחר. בחרתי לצאת מהמקום הזה, לעשות ממנו משהו, לקחת את כל הרע והמגעיל ולעשות ממנו משהו טוב, עבורי, עבור האנשים שסביבי, ועבור כל מאות אלפי הקוראים שמלווים אותי”. “אני אולי לא עשיר כמוך, ובטח שלא מפורסם כמוך, אבל אני מאמין בדרך שבחרתי….כרגע – אם תרצה או לא – מתנהלת נגדך חקירה משטרתית… רק פרסמתי את מה שכולים יודעים ומפחדים להגיד… אני מאמין שאם אתה אשם, תשלם על כך מחיר”.

הפרסום של חיון זכה היום להדים רבים ברשת, בין השאר בדף הפייסבוק “סטטוסים מצייצים” ועשרות אלפי צפיות באתר האינטרנט של חיון. בעקבות הפרסום התראיין חיון בכלי התקשורת האלקטרוניים בנושא הפרסום והפרת צו איסור הפרסום בנימוק של זכות הציבור לדעת. המשטרה עצרה את חיון אך ככל הנראה לא ביקשה לעצור אף אחד מבין הגולשים הרבים שהפרו את צו איסור הפרסום בסטטוסים בפייסבוק. מעניין בהקשר זה מה הקריטריונים של המשטרה למעצר בחשד להפרת צו.

על פי הפרסום הראשון של גיא פלג אמש בחדשות 2, זמר ידוע חשוד שקיים יחסים עם בת 15. על פי הפרסום הזה, בעקבות סרטון שהגיע לידי המשטרה בו נראה זמר מפורסם מקיים יחסי מין עם נערה בת 15, זומנה הנערה לעדות וסיפרה כי היחסים היו בהסכמה. מאוחר יותר דווח ב-ynet כי עוד צעירות השתתפו במעשים שנחשדים כבעילה אסורה בהסכמה, ושישה גברים חשודים במעורבות בפרשה, בהם קרוב משפחה של הזמר המפורסם וזמר מפורסם נוסף. על פי החשד, הנערות השתתפו במספר מפגשים עם הזמרים וחברים נוספים בהן עישנו סמים קלים.

הערב פירסם פלג גילויים חדשים גילויים חדשים בפרשת הזמרים החשודים בקיום יחסי מין עם נערות. על פי הדיווח, במפגשים לכאורה היו מעורבות 6-7 נערות וכן כ-6-7 גברים. בחלק מהמקרים, על פי החשד, שולמו לקטינות סכומי כסף. החשוד המרכזי בפרשה הוא קרוב משפחתו של הזמר המפורסם.

ראו גם: הרשת עשתה צחוק מצו איסור הפרסום

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן