החברה הזו משווקת בובות ילדות ריאליסטיות בבגדים תחתונים

“טרוטלה” היא חברה יפנית שמייצרת ומוכרת בובות ריאליסטיות בגודל ילדים. הבובות האלה נועדו להידמות לילדים אמיתיים במראה ובמגע. אם עיון בתמונות האלה באתר היצרן מעורר תחושה לא נוחה שהיא שילוב בין הקסם הריאליסטי של הבובות האלה לקריפיות שלהן. הרי אם היו מדובר בבובות המיועדות לילדים מדוע הן לבושות בבגדים תחתונים מתחרה ויש להן פטמות קטנות שלא מותירות סימני שאלה באשר לקהל היעד שלהן.

החברה מצהירה בבירור כי הבובות לא מיועדות למטרות מיניות אך נראה כי ההצהרה הזו נועדה בעיקר כדי לצאת חובה. ככלל, אין מניעה חוקית לייצר, למכור או לקנות בובות כאלה בבריטניה ובמדינות נוספות, אם כי השימוש בהן וההצגה של בובות ילדים בהקשר מיני נמצאת בתחום משפטי אפור. 

שין טקגי, הבעלים היפני של “טרוטלה” דבק בקו המיתמם בתשובה לשאלה על הייעוד של בובות אלה באתר Vice.com: “אני לא יכול לומר בדיוק למה הבובות האלה משמשות. השימוש בבובה משתנה מלקוח ללקוח וכל לקוח חופשי לעשות בהן כרצונו”. בהמשך הראיון הוא אומר בתגובה לאנשים שיאמרו שבובות כאלה הן חולניות: “הבובה אינה בן אדם. לבובות אין זכויות אדם. הקורבן לא קיים בשום מקום. יש אנשים שמתקיפים את החברה שלי אך אני לא צריך להצטדק. אני מניח שלרבים מהמבקרים האלה יש בעיות נפשיות. אם אתם חושבים שהבובות שלנו לא מוסריות, אז עליכם לנתץ את כל פסלי העירום ברחבי העולם כמו פסל דוד, משום שהם מציגים את הגוף החשוף”. 

בובות הילדים של “טרוטלה” משווקות רק ממין נקבה. הסיבה: אין כמעט ביקוש לבובות זכריות, על פי טקגי. הוא מסרב לשלוח את הבובות האלה לצפון קוריאה, סין או ישראל. למה לא לישראל? משום שעבודת אלילים עומדת בניגוד לדת היהודית, לדבריו, ו”אנחנו מכבדים אמונות של אחרים ולא רוצים לפגוע בהם”. כמו כן, הוא טוען כי החברה אינה יכולה להבטיח שהמשלוח יתקבל בשלום במדינות אלה.

תודה לטלי קורל על הטיפ. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן