שוטרת קנתה מצרכי מזון בשווי 100$ לאשה שנתפסה בגניבה הסיעה אותה לביתה

אם ממיאמי שגנבה אוכל מחנות מזון בשווי מאות דולרים במיאמי, פלורידה, קיבלה עזרה ממקור לא צפוי. היא פגשה שוטרת טובת לב שקנתה עבורה מזון והסיעה אותה לביתה במקום לתחנת משטרה.

השוטרת ויקי תומאס, 55, הוזעקה לחנות המזון Publix בעקבות תלונה על גניבה. כאשר היא הגיעה למקום מנהל המשמרת הוביל אותה לג’סיקה רובלס הבוכיה.

תומאס שאלה את אחראי המשמרת מה גנבה האשה הוא הצביע על עגלת מלאה במזון. “הילדים שלי רעבים”, ענתה רובלס. תומאס, שוטרת זה 23 שנים, אמרה ל-ABCNews.com שהמקרה נגע בה עמוקות.

“הייתי שמחה להבטיח לך שלא אעשה זאת שוב, אבל אני לא יכולה משום שהילדים שלי רעבים”, אמרה לה רובלס. “ראיתי את הנכדים שלי מול עיני”, אמרה תומאס, שחשבה בתחילה כי תעצור את האשה אך מהר מאוד “ידעתי שאקנה את המצרכים עבורה”.

תומאס ושותפה ליוו את האשה לניידת, השלימו את עבודת הניירת וביקשו ממנה להמתין. ואז קרה הבלתי צפוי: תומאס נטלה את כרטיס האשראי שלה, נכנסה לחנות וקנתה עבור רובלס מצרכים שמספיקים לשבוע. האשה פרצה בבכי וביקשה מתומאס רשות לחבק אותה – מחזה בהחלט לא שגרתי בין שוטרים וחשודים. היא אפשרה.

תומאס ציינה כי מבחינה טכנית רובלס עוכבה לתשאול. מאחר ולא גנבה בעבר וסכום הכסף המדובר קטן מ-300 דולר, שיקול הדעת היה נתון לתומאס אם לעצור את רובלס או למסור לידה את טופס התלונה עם זימון לבית המשפט. השוטרת בחרה באפשרות השנייה. מאחר ורובלס חסרת מכונית, תומאס העמיסה את מוצרי המזון בשווי 100 דולרים לניידת המשטרה והשוטרים הסיעו רובלס לביתה. “שירות עד הבית”, כפי שהיא הגדירה זאת.

השוטרים אפילו עזרו לרובלס להכניס את המוצרים לבית. תומאס הודתה כי גם בעבר עשתה מעשים טובים למען אנשים שנתקלה בהם במסגרת עבודה, כולל קניית ארוחות עבורם, אם כי המקרה האחרון הוא יוצא דופן. הדבר היחיד שביקשה תומאס מרובלס הוא כי כאשר מצבה ישתפר תעשה מעשה טוב דומה למען אדם אחר. היא הסכימה.

תודה ל-Most amazing photographs taken today

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן