המחאה נגד רשת “אגאדיר” בעקבות הפרסומות הפרובוקטיבית שעלתה בסוף השבוע התפשטה גם לאתר Tripadvisor.
לאחר שגולשים גרמו במחאתם להורדת דירוג דף הפייסבוק של “אגאדיר” לקרוב לכוכב אחד הסירה הרשת את האפשרות לדרג את הדף.
המוחים לא הסתפקו בפעילות בדף ופנו לערך של “אגאדיר” באתר התיירות Tripadvisor במטרה לפגוע באטרקטיביות של הרשת בפני תיירים. הם הציפו את הדף בביקורות בנוסח “רשת מיזוגונית”, “להתרחק” ועוד. בינתיים המחאה לא פגעה בדירוג של “אגאדיר” באתר שעומד על 4 כוכבים מתוך 5. כדאי לציין ש”אגאדיר” יכולה להדוף את המחאה הזו די בקלות באמצעות “כותבי צללים” שיכתבו ביקורות חיוביות בתשלום בערך וימנעו מהציון לרדת.
הקמפיין האחרון הוא של רשת ההמבורגרים “אגאדיר”, שליוותה השקה של תפריט חדש בקמפיין פרובוקטיבי בכותרת Rich Taste. בכרזת הקמפיין נראית דוגמנית בלונדינית רוכנת לצד מכנסיו של גבר מבוגר העונד שעון זהב. בפרסומת אחרת נראית דוגמנית בלונדינית לצדו של איש מבוגר במיטה. בינתיים לא נראה כי המחאות גורמות לרשת להתקפל. להפך. אתמול העלתה “אגאדיר” פוסט בדף בו היא העניקה לעצמה דירוג “5” יחד עם הכיתוב: “בואו נדבר על הדברים החשובים באמת”.
שבוע טוב, בואו נדבר על הדברים החשובים באמת!וואגיו, המבורגר מבשר קובה ביף – הבשר היקר בעולם, יחד עם תוספת וחצי ליטר Tuborg – טובורג ב-85 ש”ח. ארוחה של חמישה כוכבים כבר אמרנו? 😉
Posted by AGADIR – אגאדיר on Saturday, 8 August 2015
בפוסט נוסף שפורסם בלילה שבו והעלו בדף את הפרסומת הפרובוקטיבית:
ארוחה עשירה במחיר שאפשר לישון איתו. לילה טוב!
Posted by AGADIR – אגאדיר on Saturday, 8 August 2015
עשו לנו לייק וקבלו את כל העדכונים גם בפייסבוק:
במילים אחרות, אותם מוחים עלולים להפוך, בלי שירצו בכך, לנשאי הווירוס, ל”פרזנטורים” של “אגאדיר”. אילו רצו המוחים לפגוע באמת ב”אגאדיר” הטקטיקה הנכונה הייתה התעלמות רבתי. אז מה אתם אומרים?