בעידן הנוכחי נדמה כי כרטיסי הנייר חלפו מן העולם, וכיום כבר לא משתמשים בהם. אך זה לא נדיר לראות אנשים שממשיכים לחלק כרטיסי ביקור, חרף השינויים שחלו בעולמנו. האבולוציה של טכנולוגיית הדפסת כרטיסים מעניינת מאוד, והמציאות של היום שונה בתכלית מזו שהכרנו. אז מה קרה בעשרות השנים האחרונות בכל הנוגע להדפסת כרטיסים? הינה כל השינויים שאתם מחויבים להכיר טרם רכישת מדפסת כרטיסים . כמובן שבסוף הבחירה האם להדפיס כרטיסים או להשתמש בפתרונות אחרים היא בידיכם. יש כאלה שלא לוקחים סיכונים, ומעדיפים להשתמש בכל האפשרויות העומדות לרשותם.
הדפסת כרטיסים בעיתוני נייר
זוהי אולי הדרך הכי ותיקה של הדפסת כרטיסים הנמצאים בתוך עיתוני נייר. עיתוני נייר נמצאים בעולמנו מאות שנים, ובעבר הם היו הדרך הכי נוחה לתקשורת ולשיח. אנשים היו מדפיסים את כרטיסי הביקור שלהם בתוך העיתון בכל מיני עמודים על מנת לתפוס תשומת לב. זוהי הייתה הדרך הכי טובה ונוחה לפרוץ את תקרת הזכוכית הניצבת לפניהם. אך עם הזמן הפופולאריות של העיתונים הלכה וירדה, מה שהצריך חישוב מסלול מחדש. אנשים הבינו כי הם צריכים לשנות את המחשבה כדי להשיג את התוצאות הרצויות.
חלוקת כרטיסי ביקור מודפסים
מי שרוכש מדפסת כרטיסים למשרד או לבית עושה זאת על מנת להדפיס כרטיסי ביקור אישיים. מדובר על השלב השני באבולוציה של הדפסת הכרטיסים, לאחר שהעיתונים כבר לא עמדו בציפיות. היתרון המובהק של כרטיסי ביקור מודפסים הוא שהם ניתנים באופן אישי לכל מי שמעוניין בהם. המחשבה כי מישהו נותן לך אותם מתוך רצון משנה את חוקי המשחק. היא הופכת את המחויבות לגדולה יותר, ואת הצורך להגיע לביקור לדחוף פי כמה.
כרטיסי ביקור דיגיטליים
אפשר להגיד בפה מלא כי השלב המתקדם ביותר בכל הנוגע לטכנולוגיית הדפסת כרטיסים אינו קשור להדפסה. כיום ניתן לראות בכל מקום כרטיסי ביקור דיגיטליים הנשלחים למכשיר הנייד. המכשירים הניידים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, לכן תמצאו בהם מגוון רחב של כרטיסים. כרטיסי הביקור הדיגיטליים קלים מאוד לשליחה, והתפוצה שלהם רחבה מאוד. עם זאת האלמנט האישי נאבד מעט בבחירה מסוג זה, מה שמחייב שינוי כל דפוסי החשיבה.
הפתרון הנכון – לשלב בין כל העולמות
שאלתם את עצמכם מהו הפתרון הטוב ביותר? התשובה היא שילוב של כל שלושת הפתרונות אותם הצגנו לפניכם כאן. פרסום בעיתון, יחד עם הדפסת כרטיסי ביקור והכנת כרטיסי ביקור דיגיטליים יעשו את העבודה. תוכלו לבחור למי לשלוח את הכרטיס, ולמי לתת אותו באופן אישי. היכולת לנווט בין כל שלושת העולמות הללו מאפשרת לכם רב גוניות בתוך העסק שלכם. כל לקוח מבין כי התאמתם את אופן החלוקה אליו, ולא עשיתם את מה שעשיתם בשביל כולם. בחירה בשילוב מסוג זה תאפשר לכם לקחת את היתרונות מכל אחת מהאפשרויות הקיימות.
קרדיט תמונה FREEPIK