ההטבות שמקנות אזרחות גרמנית

למרות ההיסטוריה שלא תישכח לעולם, גרמניה היום היא אחת מהידידות הטובות ביותר של מדינת ישראל, ואם אין די בכך – מדובר במדינה מאוד מתקדמת ומפותחת, ליתר דיוק – המדינה עם הכלכלה החזקה ביותר מבין כל מדינות האיחוד האירופי. בהתאם לכך, לא מעט ישראלים ממוצא גרמני מחליטים ללכת על ההזדמנות, ולנצל את הזכאות שלכם להוצאת דרכון גרמני, כאשר במהלך השנים האחרונות חל תיקון די מעניין בחוק שהפך את העניין להרבה יותר נגיש. אם בעבר רק צאצאים של אזרחים יכלו להוציא דרכון, כיום גם צאצאים של תושבי קבע שיכולים להוכיח כי גרמניה הייתה מרכז חייו של הקרוב עליו הם מבססים את הבקשה יכולים לקבל אזרחות. בכתבה זו, נסביר לכם לעומק אודות ההטבות שמקנה לכם אזרחות גרמנית וכל היוצא בכך.

אז אילו יתרונות יש לדרכון גרמני?

המגמה שבמסגרתה המוני ישראלים עם זכאות מחליטים להשתמש בה ולהוציא דרכון גרמני לא מפתיעה אותנו בכלל שכן, מדובר בדרכון עם לא מעט יתרונות:

• לימודים – אחד היתרונות המרכזיים והידועים ביותר של הוצאת דרכון גרמני ואזרחות גרמנית נוגע לנושא הלימודים והשכלה גבוהה. למעשה, הלימודים בגרמניה הם בחינם לגמרי. נכון, יש תנאים מסוימים, כמו הוכחה על יכולת כלכול עצמי והוצאות מסוימות עבור המגורים במעונות – אבל גם במקרים אלו, מדובר בסכום זעום בהשוואה לשכר הלימוד בארץ ומדינות אחרות ברחבי העולם. כמו כן, אפשר ללמוד גם במדינות אחרות עם חברות באיחוד האירופי ולקבל סבסוד על הלימודים עם דרכון גרמני.

• שירותים רפואיים – מערכת הרפואה הגרמנית מעולה, וכך גם בנוגע למערכת הרווחה באופן כללי. בתור בעלי דרכון גרמני – אתם אזרחים לכל דבר ועניין, כך שתוכלו ליהנות מכל הזכויות הסוציאליות האלו בעצמכם.

• הזדמנויות עבודה – לא רק שתהליך התאזרחות גרמנית מביא איתו לשולחן לא מעט הזדמנויות עבודה בגרמניה עצמה, אלא בעלי דרכון יוכלו גם לקבל מגוון הזדמנויות עבודה בכל רחבי אירופה, וזאת מבלי שיצטרכו להוציא ויזה.

• פטור מויזה – אזרחים גרמניים לא צריכים לעבור את התהליך הבירוקרטי הארוך הדרוש לאזרחים של מדינות אחרות לפני הוצאת ויזה לארצות הברית. בנוסף, ניתן לקבל ויזת עבודה לשנה עבור מדינות כמו ארצות הברית, יפן, קנדה וכדומה.

כמה מילים לסיכום – הוצאת דרכון גרמני

אין ספק כי דרכון גרמני מביא איתו לשולחן המון יתרונות עבור אלו הזכאים לכך, אבל גם במידה וידוע לכם בוודאות על מוצא גרמני במשפחה – תצטרכו לאגד את כל המסמכים הרלוונטים ולהוכיח זאת במסגרת הגשת הבקשה שלכם. בשביל לוודא שהתהליך עבור כשורה, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של עורך דין בעל ניסיון מעמיק בתחום. חשוב לא פחות לוודא שעורך הדין שתבחרו לעבוד עימו בקיא בחוק הגרמני ובכל רבדיו השונים, וכמובן שהוא דובר גרמנית.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן