תאורה מעוצבת לבית 2022: 4 הטרנדים המובילים

תאורה לבית היא אולי אחד הדברים החשובים יותר שיש להכניס כאשר עוברים לבית חדש, או כאשר מחליטים לערוך שיפוצים ולשפר את הנראות של הבית. התאורה מביאה עמה עולם ומלואו, ובזכותה אנו יכולים להתנהל כראוי בכל מקום שאליו נפנה: בחדר השינה, במטבח, בסלון הבית ועוד. כדי להוציא מהתאורה את המקסימום, כדאי להביא בחשבון כמה דברים וכמובן להכיר את הטרנדים החמים של תאורה מעוצבת לבית לשנת 2022.

הכירו את הטרנדים שלא ישאירו אתם אדישים

אם אתם מתעדכנים בכל מה שקשור לאופנה הן בבגדים והן בבית, בוודאי תשמחו לגלות כי גופי תאורה מעוצבים הם שעושים את כל ההבדל. תאורה מעוצבת לבית באתר של דריה, מעצבת בבטון היא כל מה שרציתם ופשוט לא ידעתם זאת. אחד הטרנדים הבולטים יותר נכון להיום הוא עיצוב באמצעות בטון. אז נכון שחומר זה תמיד מזכיר לנו אתרי בנייה ואנו זוכרים אותו בתור חומר אפרפר וחסר חיים, אבל אם תיכנסו לאתר של דריה תגלו שאפשר גם אחרת, וכי יש כמה טרדנים עיצוביים מרהיבים שכדאי בהחלט להכיר:

  1. גופי תאורה תלויים.

קיימים סוגים שונים של גופי תאורה. ישנם גופים הצמודים אל הקיר ואחרים הם גופי תאורה תלויים. ובכן, בימינו גופי התאורה התלויים חוזרים לאופנה והם משתלבים עם כל עיצוב שניתן להעלות על הדעת. אז כדאי לכם להזמין גופי תאורה אשר נתלים מעל התקרה, כך שישתלבו בכל מקום בבית – בסלון או במטבח.

  • עיצוב בשחור לבן חוזר לאופנה.

אם רוצים ללכת על בטוח מבחינת עיצוב תאורה, גופי תאורה בשחור לבן מנומר עושים את כל ההבדל. לא משנה באיזה צבע הקירות שלכם, אילו תמונות תלויות על גבי קירות אלה ומהו המבנה ההנדסי של חלל הבית שלכם, גופי תאורה מעוצבת בשחור לבן יתאימו לכל דבר.

  • מנורה מלבנית.

ואם נתייחס לצורה של המנורה, הרי המנורה המלבנית והדקה היא הטרנד הבא כעת. המנורה מתאימה במיוחד לבית המעוצב בסגנון מודרני, שבו חושבים על כל פרט וכל דבר משתלב בצורה הנדסית. המנורה המלבנית היא שעושה את כל ההבדל.

  • מנורה עגולה.

לצד המנורה המלבנית, גם המנורה העגולה היא טרנד עיצובי שכדאי לתת עליו את הדעת. מנורה זו מגיעה בווריאציות שונות כמו ירח עגול או מנורה עגולה, והיא מעניקה הרבה רוגע ושמחה לכולם.

כך תבחרו את המנורה המתאימה לבית שלכם

בחנו את 4 הטרדנים החמים של שנת 2022 בכל הקשור לתאורה מעוצבת לבית. כעת, נראה אילו דברים משמעותיים אנו צריכים להביא בחשבון כאשר אנו בוחרים תאורה לבית:

מה התקציב שלנו

המחיר של המנורה המעותבת משתנה בהתאם לסוג המנורה, העיצוב שלה ועוד פרמטרים נוספים. חשוב לבדוק מה בדיוק אתם מחפשים בתאורה, אילו פרמטרים היא כוללת וכמה אתם מוכנים להשקיע ברכישת התאורהשלכם. כי מצד אחד אינכם רוצים לרכוש תאורה זולה ובלתי איכותית אשר תיהרס בקלות, ומצד שני אינכם מעוניינים להוציא הון תועפות על התאורה. מכל מקום, על איכות התאורה לא מתפשרים, גם אם היא עולה מעט יותר. שכן אתם רוצים שהמנורה תשמש אתכם לאורך זמן.

היכן בדיוק אתם מתכוונים למקם את התאורה

לאחר שבחרתם את סוג התאורה שבו אתם מעוניינים, כדאי לבחון את המיקום. מומלץ למדוד את השטח שבו תרצו למקם את התאורה, כדי שלא יהיו הפתעות. לפי זה תוכלו לגם לדעת כמה מנורות להזמין. ברגע שיש לכם תכנון מסודר של הכול, ניתן להמשיך הלאה בהזמנה.

אור צהוב או לבן?

אחת הבחירות המשמעותיות ביותר שתעשו לגבי התאורה הוא בחירת סוג האור. הנורות מפיקות בדרך כלל אור צהור או לבן. האור הצהוב הוא עמום יותר ומתאים למקומות כמו חדרי שינה, בעוד האור הלבן חזק יותר ומתאים לחדרים כמו מטבח או חדרי עבודה. כדאי גם לבחור את סוג הנורה שאתם מתקינים, שכן היא תשמש אתכם לאורך זמן.

איזה עיצוב אתם אוהבים יותר מכל?

בסופו של דבר התאורה מתחילה ומסתיימת בעיצוב. בחנו את קטלוג העיצובים כדי לבחור את התאורה המתאימה לכם ביותר. כך שברגע שתסתכלו למעלה, תמיד תוכלו ליהנות מהעיצוב ולהתפאר בו בעיני כל מי שמגיע לבקר.

ומה לגבי איכות?

מכל מקום, אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר שעל פיהם ייפול דבר הוא האיכות של התאורה. חשוב לבדוק את החומרים שמהם עשויה התאורה המעוצבת, המנורות המותקנות בה ועוד.

איך נבחר ממי להזמין את גופי התאורה?

כעת, נותרה השאלה כיצד לבחור את המעצבת שתתאים לנו את גוף התאורה הטוב ביותר. ובכן, קיימים כמה פרמטרים שיש לבדוק כאשר באים לעצב את התאורה בבית. ראשית, יש צורך לבחון את הניסיון והמקצועיות של המעצבת המציעה את גופי התאורה. האם היא חדת עין לגבי העיצוב? האם היא רואה ישר מה מתאים לכם? למעצבת כזו לא חסרה גם יצירתיות, והיא תפתיע אתכם עם רעיונות עיצוביים שונים על מנת לבחור את התאורה ולמקם אותה במקום שלא חשבתם עליו אפילו. ניתן גם לבחון את תיק העבודות של המעצבת כדי לראות אילו גופי תאורה היא מציעה, איזה עיצוב מדבר אליכם, האם אתם מתחברים למה שאתם רואים ועוד. לצד זאת, כדאי לאסוף המלצות חמות על המעצבת, ואם מדובר במעצבת טובה, אתם כבר תשמעו עליה ושמה יילך לפניה. לאחר שבחנתן את כל הדברים האלה, ופרמטרים אחדים נוספים כמו זמינות או מחיר, כדאי להיפגש עם מעצבת הפנים פנים מול פנים במטרה לראות מה היא מציעה וכיצד היא תוכל לעזור לכם לעצב את חללי הבית באמצעות תאורה.

אם אתם מחפשים מעצבת מקצועית שאינה מתפשרת על איכות, הכירו את דריה תבל. מעצבת ישראלית המציעה מגוון רחב של דרכים יצירתיות שנועדו לתרום לנראות הבית שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן