מספר דרכים מומלצות לקירוי מרפסת

הישראלים אוהבים את המרפסת שלהם, ועם מחירי הנדל”ן פה, כולנו רוצים להשמיש כל חלק בבית, ובצדק. החיים המודרניים מנתקים אותנו מהטבע. אנחנו זורמים מהבית לאוטו, מהאוטו לעבודה, ובחזרה. בחזור עוברים בקניון או בחנות או שתיים, נכנסים לחניון, עולים הביתה, וזהו, היום שלנו נגמר. גם הבילויים שלנו דומים, בקולנוע, במסעדה הממוזגת, והשהות בחוץ היא לא דבר נפוץ.

והנה, איזה כיף זה שאנו הולכים לרבוץ בים, או לפיקניק בפארק או בחורשה, מטיילים במסלול הליכה קצר באיזה פארק לאומי, ובקיצור, נמצאים בחוץ, מרגישים את העולם, את השמש, את הרוח, ומתחברים לאווירה. המרפסת היא מעין הצצה לעולם, מפגש עם העולם, כבר מהבית, ולא פלא שאנו כל כך אוהבים מרפסות.

קירוי מרפסת – ליהנות מהמרפסת כל השנה

היתרון של המרפסת הוא גם החיסרון שלה, החשיפה הגבוהה לפגעי מזג האוויר. זה כיף לשבת בחוץ, אבל לא נעים כשיש רוח מאוד חזקה, או כשהשמש קופחת, כשהרוח נושבת במלוא העוצמה, ובקיצור, זה לא נעים כשלא נעים. קירוי מרפסת הוא הצעד הבא בשיפור איכות החיים שלכם, צעד משמעותי שמאפשר לכם ליהנות מהמרפסת מתי שרק תרצו.

  • לא לוותר על המרפסת שלכם רק בגלל מזג האוויר
  • להשביח את הנכס שלכם אשר פשוט שווה יותר עם המרפסת המקורה
  • לשמור על החפצים שבמרפסת מפגיעה מפגעי מזג האוויר – השמש, הגשם, וכיו”ב
  • לקבל מקום אירוח נעים יותר ומיוחד יותר, ממש עוד חדר אירוח בבית שלכם
  • לתמוך בוויסות הטמפרטורה של הבית – גם בחורף וגם בקיץ, לחיסכון בהוצאות החשמל

מרפסת מקורה היא מרפסת נגישה, וגם אם אתם לא בעניין של אירוח, הרי שחדר נוסף בבית הוא תמיד דבר טוב, אפילו לאחסון. השיטות השונות הזמינות כיום בישראל לצורך סגירת המרפסת שלכם מגוונות ושונות, מה שאומר שכל אחד יוכל למצוא פיתרון המתאים לצורך שלו, לעיצוב שהוא רוצה, וכמובן, לכיס שלו.

ההבדלים בין סוגי הסגירה באמת משמעותיים, ואנחנו ממליצים לא להתפשר, להשקיע עוד קצת, וליהנות מהרמה הגבוהה ביותר. בכל זאת, זה לא משהו שקונים כל יום, אלא במהלך שמשפיע ישירות על איכות החיים שלכם, ועל ערך הנכס שלכם.

סוגים שונים של קירוי מרפסת

רשימת הפתרונות של קירוי מרפסת בישראל היא לא מאוד ארוכה, אך כאן ניתן את הפתרונות העליונים, אלו שנחשבים לטובים ביותר עבורכם. הראשון הינו ווילון הזכוכית, אלגנטי, נקי, חזק ונוח. סגירה זו מאפשרת לכם מצד אחד לשבת בחדר סגור לגמרי, שניתן אפילו למזג ממש כמו כל חדר אחר, בעוד שאתם חשופים לגמרי לנוף שסביבכם, שכן הזכוכית שקופה לגמרי. מנגד, אם יש יום שטוף שמש, אפשר גם למשוך ווילון כדי לסוכך על החדר.

פיתרון נוסף הינו מסך הגלילה המקצועי, מסך גלילה חשמלי או ידני המאפשר מענה טכנולוגי קל לתפעול, מושלם לדירות עם חלונות הפונים מזרחה או מערבה, ומקבלים שמש רבה ובזווית מסנוורת.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן