כיצד פועלת מכונה לספירת שטרות – המדריך המלא

מכונה לספירת שטרות היא מכונה המחייבת לטמון בחובה ספירה מדויקת של כמות הכסף שעובר בה ולכן, מדובר על מוצר שעובד לצד שילוב בין מספר מרכיבים שונים של תוכנה וחומרה. מדובר למעשה על מכונה ייעודית שעשויה להגיע למהירות ספירה של עד 1,500 שטרות לדקה ובחלק מהדגמים אף יותר. מלבד למפרט המרכיב את מכונת הספירה, הדברים הקובעים באופן ישיר את מידת המהירות בה המכונה תספור את השטרות שלכם תהיה תוכנה חכמה בליווי מעבד חזק שתפקידם לבצע זיהוי שטרות. בין המגוון הרחב, ישנן מכונות לספירת שטרות המגיעות בדגמים קטנים יותר, דגמים שעשויים להתאים באופן מדויק לשימוש בחלל משרדי, בעוד כי ישנן מכונות גדולות יותר המיועדות עבור שימוש בנקאי ומסחרי, מכונות אשר מבוססות על טכנולוגיית ספיקה ובדיקה מתקדמות במיוחד.
יחד עם האמור, מכונה לספירת שטרות היא מכונה הנמצאת בשימוש רב בקרב הבנקים, בעלי העסקים השונים, גופי מסחר, חברות בלדרות וכן הלאה וכן הלאה. על כן, ישנן מכונות מדגמים מיוחדים הנמצאים בבעלות המשטרה שכן, מדובר על מכונות המיועדות עבור שימושים שונים כדוגמת זיהוי פלילי וכדומה.



מהי שיטת העבודה במכונה לספירת שטרות


ניתן לומר באופן חד משמעי כי כאשר אנו מדברים על שיטת העבודה של מכונה לספירת שטרות כי מדובר בשיטה פשוטה ואמינה לחלוטין. בפועל, תפקידה המרכזי של המכונה הוא לשלב בין החומרה לבין התוכנה הטמונים בה. זאת בעת בה החומרה היא כל אשר מרכיב את המכונה מבחינת המעמד שעליו מונח הכסף שעשוי להכיל כמות בלתי מבוטלות של שטרות, אחרי המעמד ישנה מערכת ההנעה של השטרות אשר עוברים בידוק בתוך המכונה באמצעות מגוון סורקים וחיישנים מגוונים וכמו גם, ניתן לפגוש בתוך המכונה במפריד שטרות שיודע להפריד בין הערכים השונים של השטרות אותן הכנסתם לתוך המכונה וכמו גם, מפריד את השטרות המזויפים אל תוך תא נדחה.


הסוגים השונים

ניתן לומר כי המגוון הרחב שנוצר כיום בשוק המכונות מוביל לא מעט צרכנים לבלבול בעת מעמד הבחירה ולכן, ריכזנו עבורכם את הדגמים הנפוצים ביותר:
• מכונה סוכמת וממיינת – אחד הדגמים הנפוצים ביותר של מכונות ספירה אשר מאפשר גם לסכום וגם למיין את השטרות שלכם. מדובר במרבית המקרים על מכונות גדולות יותר וכן, מכונות שיכולות לסכום את מספר השטרות יחדיו במהלך הספירה. בנוסף לאמור, במכונות מדגם זה ניתן לספור את כל סוגי השטרות השונים.
• מכונה לספירת כסף – מדובר על המכונה הסטנדרטית ביותר שתפקידה העיקרי הוא ספירת שטרות בלבד. מדובר על מכונה שלא סוכמת את סכום השטרות יחד, אלא מעניקה למשתמש נתונים על מספר השטרות שהוכנס לתוכה. לאחר מכן, על המשתמש לקחת את כמות השטרות ולהכפיל בערך שלהן.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן