כדי לחשוף את העסק שלך לקהלים חדשים, לקבל יתרון משמעותי בתחרות בענף שלך ולקדם צמיחה, הכול מתחיל במאמצי השיווק והפרסום שלך. כיום יותר מאי פעם, עומדים לרשותך אפיקי שיווק מגוונים, משתלמים וחכמים. לצד ההזדמנויות הרבות שממתינות לעסק שלך בדיגיטל, אפיקי הפרסום המסורתיים עדיין חיים ובועטים. כדי לרתום את העוצמה הזו לטובת העסק שלך באמצעים הטובים ביותר שיש, אספנו עבורך כמה טיפים יעילים לפרסום חכם ויעיל.
לבנות סיפור שהצופים שלך יוכלו להזדהות עמו
במשך עשורים, פרסום בטלוויזיה היה אחד הכלים הנפוצים והיעילים ביותר לפרסום שירותים ומוצרים. בין אם אנו צופים נלהבים או חסידים של כמה תוכניות בודדות, כולנו מוצאים את עצמנו בסופו של דבר מול הקופסה וכחלק מחוויית צריכת התוכן שלנו, גם צופים בלא מעט פרסומות.
כדי להבטיח שהעסק שלך ייצרב ביעילות בתודעת הלקוח, חשוב שנציב את המותג במרכז של העלילה הסיפורית שאנחנו בונים. כדי לעשות זאת, המוצר שלך ממש לא חייב לעמוד במרכז. מספיק שנמקם את המותג ונבנה סיפור שיצחיק, ירגש ויעורר הזדהות, כדי שנוכל להעביר ללקוח את הערכים והתדמית שעומדים בלב המותג שלנו. כשהסיפור עובד, המותג מוכר את עצמו.
להשקיע בנוכחות הדיגיטלית שלך
כיום מדובר בעובדה שלא ניתן לערער עליה, כדי לשמור על רלוונטיות, העסק שלך זקוק לתוכנית שיווק דיגיטלית מקיפה ויעילה. לצד אתר עסק מעוצב היטב, חשוב שנציב את המותג שלנו בכל הזירות הרלוונטיות. מנוכחות ערה ברשתות החברתיות ועד לפרסום מאמרי בלוג שידגישו את הידע והיוקרה המקצועית שלך, התוכן שניצור הוא זה שיחשוף את המותג שלך לקהלי היעד שלך בצורה היעילה ביותר ולכן, חשוב שנעבוד עם אנשי תוכן בעלי ניסיון רב בתחום ושמכירים לעומק את הענף העסקי שלך.
לפרסם בזמן הנכון לקהלים הנכונים
תזמון הוא אלמנט בעל חשיבות אדירה כשזה מגיע לשיווק יעיל. אנו רוצים לתפוס את קהלי היעד שלנו כשהם פנויים ומוכנים להקשיב למה שיש לנו להציע. העובדה הזו נכונה בעיקר כשמדובר בפרסום ברדיו. על אף שמדובר באחד מאמצעי הפרסום הוותיקים ביותר, האפקטיביות שלו עדיין בלתי מעורערת ומגובה במחקרי שיווק רבים. היתרון העיקרי בפרסום ברדיו, הוא שניתן לאפיין בקלות את קהלי היעד. אנשים שונים בוחרים להאזין לתחנות מובחנות מאוד, הן בסגנון המוסיקלי שמאפיין אותן והם בסוגי התוכן שהן בוחרות לשדר. אם נפרסם בשעות המתאימות, נוכל לתפוס בדיוק את פלחי השוק שאנו מחפשים.
צילמת פרסומת? למה לעצור בטלוויזיה?
הפקת פרסומת עולה לא מעט כסף. כיום, ממש לא חייבים להגביל את השידור שלה רק לטלוויזיה. על ידי כמה התאמות פשוטות, נוכל למנף את הכוח של הפרסומת גם לרשתות החברתיות וליצור קמפיינים ממומנים יעילים באינסטגרם, בפייסבוק ואפילו ביוטיוב. כמה מהקמפיינים הפרסומיים היעילים ביותר שנראו בשנים האחרונות התנהלו בערוץ היוטיוב של החברות.
והכי חשוב – לפנות אל הרגש
בסופו של יום, פרסומת יעילה, כמו כל יצירה אחרת, מתחילה ונגמרת ביכולת שלה לעורר משהו בצופה או המאזין. במהלך תכנון האסטרטגיה השיווקית שלך, חשוב שנשאל את עצמנו איזה רגש אנו מעוניינים לעורר בקהלים שלנו ולבנות את התוכן הפרסומי שלנו באופן כזה שיקשר את המותג שלנו עם סנטימנט מסוים. אם נצליח לכבוש את לבבות הקהלים שלנו, אנו הופכים אותם ללקוחות נאמנים.