דירות יוקרה בתל אביב: מדריך הרכישה שלא תרצו לפספס

החלטתם לחפש דירות יוקרה מכירה בתל אביב? אתם מכוונים למקום הנכון. שילוב בין העיר הכי תוססת לבין בנייני מגורים מפוארים ומפנקים יעניק לכם את איכות החיים שחלמתם עליה. אנחנו כאן כדי להגשים חלומות ובמיוחד עבורכם כתבנו את מדריך הרכישה שלא תרצו לפספס.

כשחיפוש הדירה נעשה בדרך הנכונה, אתם חוסכים זמן ויוצאים מרוצים מהרכישה שלכם. שביעות הרצון שלכם תתבטא לאורך שנים קדימה ולכן חשוב לנו ללוות אתכם לאורך כל הדרך, בכל שלב של התהליך.

שלב ראשון – הגדרת כל הצרכים

ישנן שלל דירות יוקרה למכירה בתל אביב אך לא כולן מתאימות לכם. את התהליך תרצו להתחיל כשאתם מגדירים את מה שחשוב לכם. בין היתר תרצו לענות על ההגדרות הבאות:

סוג הנכס

עליכם להחליט האם אתם מחפשים דירה או בית קרקע. האם אתם מעדיפים לגור במגדל או בבניין דירות נמוך. האם חשוב לכם שיהיה פארק צמוד או שתרצו לגשת מיד לרחוב. כל אלה הן שאלות שכדאי לענות עליהן כבר בתחילת הדרך.

אזור מגורים

ישנם שלל אזורי יוקרה בתל אביב ואחד לא דומה לשני. אם אתם מחפשים דירה משפחתית, תרצו לחשוב גם על בתי הספר שבסביבה ועל הגנים. תרצו לחפש אזור שיתאים לצרכים של כל בני הבית ושבסביבתו יהיה כל מה שאתם רוצים. נשמח לעזור לכם להתמקד לאחר שנשמע איזה סגנון חיים תרצו ליצור לעצמכם.

גודל הנכס

דירות יוקרה יכולות להיות בעלות חדר אחד בלבד או גדולות עם חדרים רבים. אין דירה אחת שמתאימה לכולם אלא דירה שמתאימה בדיוק עבורכם. לכן, כדאי שכבר בתחילת הדרך תגדירו את המרחב בו תרצו לגור ואת הגודל שלו. כמובן שאפשר לבצע שינויים בתהליך שיפוץ, אך תרצו שבבסיס הדירה תתאים לציפיות שלכם.

דרישות מיוחדות

יכול להיות שיש לכם דרישות שנראות לכם מיוחדות. למשל, אם חשוב לכם שבבית שלכם יעמוד פסנתר כנף, תרצו שתהיה אפשרות להכניס אותו פנימה. יכול להיות שאתם מחפשים בית עם בריכה. כל חלום יכול להתגשם, רק נצטרך למצוא עבורכם דירת יוקרה בתל אביב שמתאימה לכך.

שלב שני – הגדרת תקציב לרכישת דירת יוקרה בתל אביב

התקציב עבור הדירה הבאה שלכם יכול להשתנות כשאתם יודעים כמה תרצו להשקיע במגורים שלכם. גם כאשר מדובר על בתי יוקרה למכירה, אתם רוצים לכוון אל ההוצאה שמתאימה לכם. קביעת התקציב חשובה גם כדי שתוכלו לראות רק את הנכסים שיכולים להתאים לציפיות שלכם והיא תחסוך לכם זמן רב בהמשך הדרך.

שלב שלישי – פניה אל יועץ נדל”ן מנוסה

יועץ נדל”ן אשר מתרכז רק בתחום דירות בצפון הישן למשל או דירות יוקרה בתל אביב הוא איש המקצוע שתרצו לפנות אליו. כמו כן, תרצו לדעת שהיועץ לא עובד לבד, שיש לו מאגר דירות בבלעדיות ושיש מאחוריו צוות שיכול לעזור לכם לראות את הפוטנציאל של הנכס. בפרימיום TLV אנו עוסקים בתחום למעלה מ-30 שנה ומעמידים לרשותכם צוות מקצועי שעובד בתהליך קפדני שבזכותו הלקוחות שלנו יוצאים מרוצים.

שלב רביעי – בחינת דירות יוקרה רלוונטיות בלבד

לאחר שהיועץ יבין את הצרכים שלכם הוא ייקח אתכם רק לדירות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם. בפרימיום TLV אנו עובדים בצוות הכולל אדריכלים ומעצבים ונוכל להציג לכם את התמונה העתידית של הנכס. לפעמים במבט ראשון הדירה לא תהיה בדיוק מה שציפיתם, אך לאחר שיפוץ ועיצוב היא תהיה חלום שמתגשם. זו הסיבה שנרצה להראות לכם דירות שאנחנו בטוחים שעונות על ההגדרות שאתם הצגתם בתחילת הדרך.

שלב חמישי – מימון וחתימות

חלק בלתי נפרד מהליך רכישת נכס נדל”ן הוא חתימה מול עורך הדין וטיפול בענייני המימון. במסגרת הליווי שלנו נשמח להציע מפגש עם מומחים בתחום, שיוכלו למצוא עבורכם את הפתרונות החכמים ביותר לעסקה ושישרתו אתכם על הצד הטוב ביותר בתהליך החוזה.

תמונה:פרימיום TLV

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן