על מה באמת להסתכל בבחירת אולם אירועים לבר מצווה

בר מצווה הוא אירוע מרגש בתור הורים שבנם מגיע למצוות. הגבר החדש שמלאו לו 13 מביא שמחה אור ואושר לבית. מצוות בר  מצווה היא מצווה עתיקה מאוד שבה בנכם הופך ליהודי וכשר. לאחר טקס עליה לתורה אתם בטח מתככנים לחגוג האירוע ולצורך כך תצטרכו למצוא מקום.

בר מצווה הוא אירוע מרגש בתור הורים שבנם מגיע למצוות. הגבר החדש שמלאו לו 13 מביא שמחה אור ואושר לבית. מצוות בר  מצווה היא מצווה עתיקה מאוד שבה בנכם הופך ליהודי וכשר. לאחר טקס עליה לתורה אתם בטח מתככנים לחגוג האירוע ולצורך כך תצטרכו למצוא מקום.

חגיגת בר מצווה מצריך חיפוש אחר אולם אירועים בו נוכל לחגוג את האירוע. אך החיפוש נהיה קשה יותר כאשר עלינו למצוא אולם אירועים אשר יהיה פנוי בתאריך שאנו צריכים, יהיה עם אוכל איכותי וטעים וכמובן יראה אסתטי. מצב זה הופך לקשה כאשר הורים הולכים לאינספור אולמות אירועים ועדיין לא מוצאים אולם שיענה על הצרכים שלהם.

לכן חשוב על מנת שהאירוע שלכם יצליח חשוב שתשימו לב ל-3 דברים עיקריים בטרם תבחרו אולם אירועים לבר מצווה.

מטבח אסתטי

אחד הדברים החשובים ביותר לפני שבאים לסגור על אולם אירועים לבר מצווה הוא מטבח אסתטי ונקי. כולנו יודעים שלב האולם מתחיל ומסתיים במטבח. מטבח לא אסתטי בין אם זה באולם אירועים או מסעדה  משדר חוסר איכות ומוניטין נמוך של המקום. מאחר שרוב האירוע בנוי מאוכל, חשוב שהאוכל יבושל במקום נקי ואסתטי ללא חיידקים. מטבח לא נקי ואסתטי הוא מטבח שהאוכל שלו נראה בהתאם וגם טעמו. אוכל לא נקי הוא אוכל אשר עלול לגרום לשלשולים והקאות ולשם רע למקום וגם לאורחים אשר מאוכזבים ממנו ומספרים לחברים שעדיף שלא יתקרבו למקום. לכן רגע לפני שאתם בוחרים את העולם בקשו לראות את המטבח. התבוננו כיצד האוכל מתבשל, האם המקום נקי ומסודר? האם האוכל נעשה בצורה היגיינית? האם יש מגבת לניגוב ידיים, סבון ושאר מוצרים שחשוב שיהיו במטבח ואם כן האם הם ברמה גבוהה או לא נקיים?

שירותים אסתטיים

דבר חשוב שני שאנו בוחרים אולם אירועים חשוב שנבדוק את השירותים במקום. מאחר שמדובר על אזור שרוב הערב הוא פעיל, חשוב שמקום זה יהיה מסודר ונקי בהתאם למקום. שירותים אסתטיים הם שירותים מצוחצחים ונקיים שיש בהם נייר לניגוב ידיים, סבון בסבוניה, ריח טוב באוויר, מבשם אוויר עם ניחוח, תאורה חזקה ועוד. השירותים חייבים להיות נקיים ומצוחצחים כולל רצפת המקום וכן הכיור. דברים אלו חשובים  מאוד לשירות האורחים וכן לרושם הסופי שלהם מהאירוע. אורח שיוצא מאירוע עם רושם שלילי לא יגיע יותר לאירועים אשר מתחרשים במקום זה ויותר מכך יספר לאחרים עד כמה האירוע היה שלילי בעיניו, כך שהוא גורם לשם רע למקום וכן למארחים אשר הזמינו אותו.

ניקיון המקום

ניקיון המקום חשוב עד מאוד. כל כמו כל דבר בחיים גם אולם אירועים צריך להיות נקי ומריח טוב. מאחר שאולם האירועים הוא לב המקום, חשוב שכל החדרים אשר נמצאים בו יהיו נקיים ביותר לקראת האירוע. המטבח, השירותים, קבלת הפנים בלובי, והאולם עצמו. כל אחד מהחדרים משדר יוקרתיות ואיכות. כאשר ישנו חדר אחד שלא נקי כמו למשל המטבח זה עושה רושם לא טוב על האורחים אשר חושבים שכל האולם אירועים הוא כזה. היכנסו תמיד לראש של האורח וחשבו מה אתם הייתם חושבים על בעל האירוע אם הייתם מגיעים לאולם מלוכלך ומוזנח. רושם ראשוני הוא רושם חשוב  ביותר שלא ניתן לתקנו. לכן אם האולם יראה לא נקי ומלוכלך לא יעזור כמה שתסבירו לאורחים, הרושם עליכם יתקבל מיד ויהיה קשה לשנות אותו. לכן השתדלו לא להגיע למצב זה ותמיד לחשוב כיצד האורח שלכם חושב.

אפשר לארגן הכל בעזרת חברת הפקה

לארגון של אירוע והזמנה של חבילות אירועים בכל נושא, יש יתרונות רבים לגייס למשימה הזו חברת הפקה. היא זו הדואגת מאלף עד תו כמובן לאחר שיחה עמכם ופירוט הדרישות שלכם, להפקת האירוע שלכם החל משלב סגירת האולם, העיצוב והתפריט ועד לפרטים כמו לבוש, אטרקציות או הדפסת ההזמנות. גם באירועי בוטיק אישיים עם מספר מוזמנים מועט יותר, חברות ההפקה יכולים לארגן לכם אירוע מיוחד ויוצא דופן שיהיה איכותי יותר וישאיר לכם מזכרת מיוחדת ושונה יותר משאר האירועים הסטנדרטיים. קבלת תכנון של חבילת הפקה מחברת הפקות חוסכת זמן רב ואת כל ההתרוצצויות הכרוכות בהפקה של אירוע, הזמנת אנשי מקצוע, סגירת חוזים ובדיקה האם אתם מקבלים בדיוק מה שהזמנתם ובאיכות הגבוהה ביותר. חברת ההפקה דואגת למעשה לכל, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות בראש שקט ושלוו שהכל פועל כמו שצריך ועליכם רק להגיע לאירוע שלכם וליהנות ממנו.

חברות הפקות אירועים הם הגורם המקצועי שיקשר ויחבר בין הדרישות של הלקוח והחלום שלו לגבי מה שאמור להיות מבחינתו באירוע, לבין כל אנשי המקצוע והספקים שיתנו את השירותים המקצועיים הטובים ביותר לאירוע. מפיק טוב יקלע בדיוק ואף מעל ומעבר לדרישות של הלקוח ולציפיותיו וזו למעשה המומחיות שלו. מה שאתם רואים כרעיון כללי הוא אף יוכל לשדרג לרמות גבוהות ומרגשות יותר והוא יוכל להפוך את האירוע שלכן לפחות נדוש ושגרתי

מפיק אירועים יסיר מכם את כל הריצות וכאבי הראש ובעצם את כל הלחץ הנפשי, בעיקר את המתח להספיק לתכנן ולארגן הכל בזמן ובהצלחה רבה. כאן באה לידי ביטוי המקצועיות שלהם והניסיון שלהם. חברות הפקה מנוסות גם יודעות להתאים את לוח הזמנים לכל דבר וכן את מסגרת התקציב שלכם כך שכל לקוח יוכל לבנות את האירוע המתאים והמרגש ביותר עבורו. זה ידוע לכל אחד כי כאשר רוצים להרים אירוע יש כל כך הרבה מרכיבים שצריך לדאוג להם ולהתחיל לתכנן- למשל באיזה אולם או מקום לבחור? מתי לערוך את האירוע? האם להזמין תקליטן או זמר ולהקה שיופיעו לייב? איזה צלם לבחור? (ממליצים על סטאס מוזיקוב) מהי מסגרת התקציב שלכם וכיצד ניתן יהיה לחסוך בעלויות ולהפיק את המקסימום? (תפקידו של מפיק טוב הוא לדאוג לא לחרוג מהתקציב ולהיכנס לחובות מיותרות, שרבים מבעלי אירועים נכנסים אליהם…) האם לשלב אטרקציות באירוע ואם כן אלו אטרקציות, המבחר הוא רב ואין סופי. איזה סוג אוכל, תפריט מנות או חברת קייטרינג לבחור

עם חברת הפקת אירועים ניתן להתחיל עם התקציב וההפקה המתאימה לה, כדי לקבל תמונה ראשונית וכדי לדעת כיצד לתכנן להוזיל עלויות או על מה לוותר ומה להוסיף כדי לקבל את האירוע הטוב ביותר. חברות ההפקה כבר מנוסות בעבודה עם אנשי מקצוע גוונים ועם ספקים מכל תחום, ועל כן הם יכולים להציע מחירים מגוונים יותר והם מקושרים יותר לגורמים שונים או לאטרקציות שתמיד חלמתם עליהן אך לא ידעתם אם תוכלו להרשות לעצמכם לשלב אותן. מפיק אירועים יכוון אתכם בדיוק רב לתכנון האירוע שלב אחר שלב תוך כדי שאלות שישאל ויבין את אופי האירוע שלכם.

לחברות הפקה מנוסות הראיה המקצועית שאינה קיימת אצל הלקוח. הניסיון הרב שלהם בהפקות אירועים גם מאפשר להיצמד לתקציב וגם לערוך את האירוע שהלקוח תמיד חלם עליו במסגרת מקצועית איכותית ותוך כדי ניהול אישי בכל שלב. כך שכל אירוע ממוצע ושגרתי יוכל להפוך להיות חלומי ושונה יותר בהתאם לטעם הלקוח ולדרישותיו.

פעמים רבות גם נוצר מצב בו ישנם ויכוחים רבים בין בעלי האירוע לגבי ארגון האירוע ומה הוא יכלול. אם זה בני הזוג שרוצים דברים שונים בבר מצווה של בנם ולא מצליחים להסכים, או חתן בר המצווה או כלת בת המצווה שרוצים דברים שונים לחלוטין ממה שההורים שלהם מוכנים ומסכימים לו. כאן יכול בקלות להיכנס מפיק האירועים והמילה הקובעת תהיה שלו. הוא זה שמכיר את התחום מקרוב ויוכל לחסוך לכם כאבי ראש מיותרים גם בנושא זה של חילוקי דעות וכעסים, בעיות שמתעוררות וצצות עם הזמן. הוא זה שיוכל גם להציע את הפתרונות הטובים ביותר כך שכולם יצאו מרוצים ושמחים באירוע וזהו העיקר

כמה מילות לסיום 

בחרתם את האולם שלכם לפי הקטגוריות הללו אל תשכחו לכבד כל אורח ואורח שמגיע ולהודות לו, גם אם אתם לא מרגישים כך לגבי כל אדם ואדם. עצם זה שהאורח פינה מזמנו ובא לכבד אתכם ולהשתתף באירוע אומר הרבה על האורח שאיכפת לו מכם ומהאירוע שלכם. עוד דבר חשוב חייכו חיוך לא עולה כסף. נכון לא תמיד כל קרוב משפחה או חבר לעבודה מצריך אותו יחס, אך חיוך פותר הכל גם מצבי מבוכה או חוסר תקשורת

קרדיט צילום:  סטאס מוזיקוב

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן