מה זו הובלה מסחרית?

אם אתם מתכננים מעבר דירה, אולי תופתעו לדעת שישנם סוגים רבים של שירותי הובלה הזמינים לצורכיכם. למשל, אם אתם משוחחים עם חברת הובלות ייתכן והם יציינו שבנוסף לשירותי ההובלה המקומית והבינלאומית שהם מציעים הם גם מציעים שירותי הובלה של דירות ובנוסף שירות הנקרא הובלה מסחרית. אם אתם בעלי עסק חדש או בעלים של בית ייתכן ולא תדעו ישר במה מדובר. אולם אם בקרוב אתם מתכננים או ממוקדים יותר בהקמת עסק או חברה, עדיף שתעשו היכרות עם המושג במהירות האפשרית.

 

מה זו הובלה מסחרית? במהותה, הובלה מסחרית היא הובלה המתמקדת בסיוע לעסקים וחברות במספר צרכי הובלה שונים – כמו שינוע, אחסון, הובלה ואריזה ושירותים נוספים שמערבים הנעה של מספר היבטים לוגיסטיים של חברה. להלן הדברים שתצטרכו לדעת:

 

כוללת שינוע ציוד משרדי וטובין למגוון מטרות. בשונה מהובלות טיפוסיות, הובלה מסחרית מערבת הובלה של מגוון נכסי חברה ועסקים – כולל חפצים אישיים, ציוד ומוצרים – למעונם החדש, ברוב המקרים יותר מאשר חברות הובלה. לא מדובר פה רק על ציוד משרדי אלא על שירותי מעבר למקום חדש בנוסף.  בעקבות כך, הובלה מסחרית לעיתים דורשת יותר תכנון, בהתחשב בכך שהמעברים הללו עלולים באופן פוטנציאלי להפריע לעסקים וחברות בפעילות השוטפת וייתכן והם יצטרכו להתאים את האופן שבו הם מספקים את שירותיהם בהתבסס על אלו.

 

כוללת העברה של חפצים שבירים ומידע רגיש. בשונה מהעברות הדירה הטיפוסיות, העברות משרדים והובלה מסחרית עשויים לכלול שינוע של חומרים רגישים וציוד – הנע בין ציוד הובלה מיוחד ללא עלות של הקניין הרוחני של החברה או אפילו מסמכים רגישים המאוחסנים במחשבים או כוננים קשיחים. זו גם הסיבה מדוע שירות לקוחות להובלה מסחרית כולל בנוסף מומחים מקצועיים, מכיוון שהם צריכים לוודא כי הם מסוגלים לספק חווית מעבר נטולת לחצים. בין אם מדובר במעבר משרד למקום חדש או בצרכים אחרים של הובלה מסחרית בעת הצורך.

כוללת שינוע של מוצרים אלקטרונים המיועדים למטרה מסוימת. בשונה ממעברי הדירה הטיפוסיים שבהם אפילו בעל הדירה עצמו יכול לארוז ולפרוק את המחשב ומוצרים אלקטרוניים רגילים, להובלה מקצועית ומובילים מסחריים יש צורך למעשה בציוד מיוחד ותהליכים בכל הנוגע להעברת ציוד משרדי פרטני. זו הסיבה  שגם הצעת מחיר ללא עלות ופרויקטים של הובלה לעיתים נדרשים לרגולציות מיוחדות כאשר מדובר במספר חברות שכן משמעות הדבר שמובילים מתעסקים בהובלת חומר מסווג. החומרים האלקטרוניים הללו לעיתים קשורים לפעילות אינטגרלית של העסק, לכן נדרשים גם מובילים מומחים כאשר מדובר בהובלה בטוחה של החומרים הללו ליעדם החדש.

 

כוללת תהליכי הובלה ספציפיים ולא בהכרח העברות הכוללות שירות מלא. בשונה ממעברי הדירה והמגורים הטיפוסיים, הובלה מסחרית לעיתים כוללת מעבר של צוותים או משרד ולכן יש לספק לכך פתרונות הובלה בצורה של שירותי הובלה מסחרית מקצוענית. בעקבות כך, מעבר משרד לא תמיד כולל העברה עם שירות מלא מצידם של המובילים המקצועיים. למעשה, משרדים מסוימים עשויים להזדקק פשוט לשירותים ספציפיים מהמובילים – כמו אריזה ופריקה, אחסון או פשוט לשינוע.

 

כוללת רגולציות ופרוטוקולים ספציפיים. בשונה ממעברי דירה שבהם בעלי הדירה לרוב משלימים את כל המסמכים ועומדים בדרישות בקלות, מעבר משרד והובלה מסחרית לרוב נדרשים ליותר ניירת ורגולציות, במיוחד כאשר זה נוגע להובלה של מידע וחומרים רגישים. לעיתים, מסמכים או ניירת שאובדים עלולים לעכב את המעבר כולו. בשונה מכך, מובילים מקצועיים תמיד צופים מצבים מסוג זה. כתוצאה מכך, לרוב הם מציעים שירותים המוקדשים למעבר מקומי של משרד, מעברים לאזורים מרוחקים, מעברים בין מדינתיים ואפילו מעברים בינלאומיים. יתרה מכך, מובילים נדרשים לפרוטוקולים ספציפיים הנוגעים לסוגיות השונות הללו, אשר מכוונים כולם לעשיית חיים נוחים וקלים בעבור הלקוחות ככל הניתן.

הובלה מסחרית: החברה שלכם זקוקה גם כן להעברות

כשלוקחים בחשבון את הטיפים שצוינו לעיל חשוב גם לזכור שכל הובלה מסחרית עלולה להיראות כספין של העברת דירה רגילה. עם זאת, בהובלה מסחרית קיימים למעשה המון היבטים ואלמנטים אינטגרלים שבמעבר דירה אין בדרך כלל. וכתוצאה מכך, אנשי עסקים ואחרים עם התמקדות בארגונים צריכים לוודא שהמובילים והמקצוענים שעוסקים במעברים נרחבים כגון התרחבות של סניפים, העברה למיקום חדש ועוד צרכי משרד נוספים, מטפלים בציוד של החברה ובעוד נושאים אחרים עם דאגה לבטיחות, ביטחון ופרטיות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן