תקלה בניאגרה סמויה

ניאגרה

אם שיפצתם את חדר השירותים שלכם וגם אתם בחרתם בניאגרה הפופולארית ביותר כיום בעולם הניאגרות הלא היא: ניאגרה סמויה, אין ספק ששדרגתם לחלוטין את מראה חדר השירותים שלכם. יחד עם זאת, אם ישנה בעיה כלשהי בניאגרה הסמויה שבחדר השירותים שלכם, חשוב מאוד שתדעו שאין ביכולתכם לנסות ולתקן את התקלה באופן עצמאי. תיקון ניאגרות סמויות הוא עבודה לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. ניסיון להשתלט על תקלה בניאגרה סמויה באופן עצמאי, יכול להסב הרבה יותר נזק מתועלת.

ניאגרה סמויה- איך היא עובדת בעצם?

מתקן שירותים סטנדרטי מורכב משני חלקים: האסלה ומיכל ההדחה או בשמו האחר הניאגרה. הניאגרה עצמה מורכבת משני מנגנונים שונים: מנגנון ההדחה ושסתום המצוף. התפקיד של מנגנון ההדחה הוא לזרים מים מהמכל לאסלה לאחר השימוש באסלה וזאת כאשר לוחצים על לחצן ההדחה. למצוף בניאגרה יש בעצם שני תפקידים. התפקיד הראשון הוא למלא מחדש את המים בניאגרה לאחר ההדחה והשני הוא לעצור את פעולת המילוי בניאגרה לאחר שהמים הגיעו למפלס.  בניאגרה סמויה רק הלחצן גלוי וכל המנגנון של הניאגרה חבוי בתוך הקיר.

תקלות בניאגרה סמויה לא מאוד שונות מתקלות בניאגרות גלויות, אולם, ההבדל בין התקלות הללו בעיקר כרוך במחיר שכן, עלות התיקון של ניאגרה סמויה יהיה גבוה יותר מעלות התיקון של ניאגרה גלויה בשל חלקי החילוף היקרים בניאגרה הסמויה וכן, מהתיקון המורכב של הניאגרה הסמויה. האינסטלטור יידרש לתקן את התקלה דרך פתח ההדחה הקטן.

מתי יש צורך בתיקון ניאגרה סמויה.

ישנן תקלות שונות שבגינן תדרשו להיעזר בשירותים של אנשי מקצוע לצורך תיקון תקלה בניאגרה, כך לדוגמא: אם המים מחלחלים ללא הפסקה לאסלה שלכם על אף שלא הורדתם את המים יתכן מאוד שהגומיות של הניאגרה שחוקות ודורשות החלפה. אם המצוף של הניאגרה מכוון גבוה מדי, המים יכולים להתמלא יתר על המידה בניאגרה ועודפי המים יחלחלו לאסלה. לכן, במקרה של תקלה מעין זאת יהיה צורך לכוון את גובה המצוף או במקרה של בלאי במצוף להחליף אותו לחלוטין. תקלה נוספת יכולה להיות אבנית שמצטברת על מנגנון ההדחה שבגינה בלתי אפשרי לבצע את פעולת הדחת המים באסלה כפי שצריך. עוד תקלה שניתן למצוא בניאגרה סמויה היא אבנית שמצטברת בחרירי האסלה, אשר יכולה לגרום לחסימה של מים לתוך האסלה. בכל מקרה שבו ישנה בעיה כלשהי עם הניאגרה הסמויה שלכם, עליכם ליצור קשר באופן מידי עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תיקון ניאגרות סמויות. אנשי מקצוע מעין אלה יסייעו לכם לפתור כל בעיה על הצד הטוב ביותר ולהחזיר את הניאגרה הסמויה שלכם לתפקוד תקין תוך פרק זמן קצר.

 האם ניתן לתקן ניאגרה סמויה לבד?

לא מעט אנשים אשר הצליחו בחייהם להתמודד עם תקלות בניאגרה גלויה באופן עצמאי, בטוחים כי הם יכולים להתמודד בהצלחה גם עם תקלות שונות בניאגרה סמויה. אולם, חשוב מאוד לדעת שתקלות בניאגרה סמויה הן מורכבות הרבה יותר לתיקון מתקלות בניאגרה גלויה וזאת בשל העובדה שהגישה לחלקי הניאגרה מוגבלת. בכדי לתקן תקלות בניאגרה סמויה יש צורך בכלי עבודה של אנשי מקצוע ובידע המקצועי של אנשי מקצוע שיודעים כיצד להתמודד עם כל תקלה בניאגרה הסמויה בצורה הטובה ביותר.אם יש תקלה כלשהי בניאגרה הסמויה שלכם ואתם זקוקים לשירותיהם של אנשי מקצוע לצורך מתן מענה איכותי ויעיל לבעיה, כדאי שתכירו את תכלת המים, אשר מציעים בין היתר שירות תיקון ניאגרה סמויה מקצועי ומנוסה. הבחירה בהם תחזיר את האסלה שלכם למצב תקין כמה שיותר מהר ובצורה הטובה ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן