הדפסת פנקסי צ’קים לחברות ועסקים –צ’קים מאובטחים ובאישור הבנקים

האדם הפרטי יכול בקלות לוותר על השימוש בצ’קים אך לא כך יכולים חברות ועסקים. התלות בצ’קים הינה בלתי נמנעת עבורם, שכן צ’ק הינו גם מסמך משפטי כהוכחה על תשלום מסוים, הרבה מעבר למשמעותו כאמצעי תשלום. הדפסת צ’קים לחברות ועסקים הינה מיומנות מקצועית נפרדת של בתי דפוס מובילים ולמרות שניתן לבקש מהבנק שידפיס עבורנו חבילות צ’קים, הרי שבתי דפוס פרטיים מסוגלים להציע עבורכם הרבה יותר כפי שיופרט בהמשך.

הדפסת צ’קים לחברות ועסקים – חשיבות האבטחה

הבנקים מציעים למגוון לקוחותיהם, פרטיים ועסקיים כאחד, הדפסת צ’קים בכמויות הרצויות וע”פ הקריטריונים שקבע בנק ישראל. הבנקים מציעים את הסטנדרט בלבד כאשר ברור לכל בעל חברה או עסק כי הסטנדרט אינו תמיד מספיק ושכדאי מאוד להשקיע מעט יותר מחשבה בהדפסה של הכלי הכה שימושי הזה. הנושא הראשון אשר כה מדבר אל עסקים וחברות הוא זיופי הצ’קים. כאמור, צ’ק הינו מסמך אשר נושא על גביו תווית של סכום. קל מאוד לזייף צ’קים, כך שייראו בעין בלתי בוחנת כאותנטיים ומקוריים כך שהצורך בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות לאבטחת צ’קים ומניעת זיופם ברור מאליו. הדפסת צ’קים לחברות ועסקים אשר מבוצעת בידי בתי דפוס מקצועיים הינה תהליך אשר משתמש במיטב אמצעי האבטחה בהפקת הצ’קים לרבות שימוש בסימני מים, פסים מגנטיים, חומרי צבע מגיבים (הצ’ק מושחר לאחר ניסיונות צילום שלו), הולוגרמות ועוד. את הצ’קים יש לאחסן לאחר הדפסתם באופן הרמטי ומוגן מפני גניבה ועל בית הדפוס למנוע כל שהייה מיותרת של פנקסי הצ’קים המוכנים לאחר הדפסתם.

לקריאה על שירותי הדפסת הצ’קים של אינטרצ’ק

הדפסת צ’קים לחברות ועסקים – העיצוב

השימוש בצ’קים אצל חברות ועסקים מתבצע על בסיס יום יומי והצ’קים שהם מוסרים מחליפים ידיים במהירות. כך יוצא כי אותו הצ’ק משמש לא רק כאמצעי תשלום ומסמך משפטי אלא גם כמעין כרטיס ביקור לכל דבר. הדפסת צ’קים לחברות ועסקים יכולה לכלול גם את הדפסת הלוגו של העסק או החברה, משפטי מחץ מנצחים, רקעים מיוחדים ואפילו שימוש במדבקות מיוחדות, אם בכך חפץ הלקוח. חשוב מאוד לציין כי כל תוספת של חומר מודפס על גבי הצ’קים הופכת אותו ליותר שיווקי ופרסומי ובו בזמן משתפרת גם יכולת האבטחה שלו והקושי לזייפו בהתאם.

מי רשאי להדפיס צ’קים?

באופן כללי, כל בית דפוס מסוגל להדפיס צ’קים כל עוד קיבל את אישור הבנק בו מנוהל חשבון הלקוח להדפיס צ’קים עבורו וכל פרטי החובה מופיעים על גבי הצ’קים המודפסים. בתי דפוס רבים מציעים הדפסת צ’קים לחברות ועסקים אך ההמלצה היא לבחור רק בטובים ביותר, אשר דוגלים במצוינות, גמישות לצרכי הלקוח ונוקטים ברמות האבטחה הגבוהות ביותר לצד עבודה עם הטכנולוגיות המתקדמות. מוטב לו תבחרו בבית דפוס אשר מבצע את כל פעולות הכנת הצ’ק באותו המקום (חיתוך, הדפסה וכו’) כך שרמת הביטחון שלכם תעלה ללא חשש מזיופים, גניבות ומעילות.

המאמר באדיבות חברת אינטרצ’ק – בית דפוס להדפסת צ’קים, הדפסת מדבקות לרכב ועוד

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן