משרד פרסום בעידן של היום הוא בעל השפעה עצומה על התוצאות העסקיות של כל חברה אותה הוא מלווה.
התלות ההולכת וגדלה של חברות בתוצאות העסקיות שהן מקבלות מהקמפיינים שלהן – אם באמצעות פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל או בכלל פרסום באמצעות טאבולה או אאוטבריין, מעלה את החשיבות של בחירה נכונה במשרד הפרסום שיוביל את החברה שלכם לעבר עמידה במטרות העסקיות שלה.
מעטות היום החברות שלא עושות שימוש בפלטפורמות דיגיטליות לפרסום וחשיפה, ללא תלות אם מדובר בחשיפה של מוצרים חדשים לשוק, מכירה און ליין, קמפיינים לקצירת לידים או קמפיינים של הרשמות לרשימות ממוקדות.
אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבחירות משרד הפרסום שלכם? איך תוכלו לוודא כי אתם בוחרים את המשרד הנכון שיוביל אתכם לעבר הצלחה עסקית משמעותית?
#1 – ראייה שיווקית 360 מעלות בתחום הדיגיטל
ראייה שיווקית כוללת שמביטה ממעוף הציפור על כלל הפעילויות השיווקיות שלכם בדיגיטל היא חשובה ביותר. משרד פרסום באינטרנט חייב להיות מסוגל לנהל קמפיינים ולנתח נתונים מכלל הפלטפורמות הדיגיטליות, וזאת כדי לוודא שהחברה מקבלת מקסימום חשיפה ומקסימום תוצאות מהקמפיינים שלה.
המצב כיום הוא שניהול פעילות בפלטפורמה אחת בלבד, יהווה ברוב המקרים פספוס של הזדמנויות מכירה עבור המותג. לדוגמא, גם אם אתם מנהלים קמפיין פרסום בגוגל ששם נמצא מירב הפוטנציאל העסקי שלכם ואתם מייצרים משם עסקאות ומכירות, אתם חייבים לנהל גם קמפיינים של רימרקטינג בפייסבוק, באאוטבריין או ביוטיוב.
היכולות של כלי הפרסום כיום מאפשרים לכם להגיע בצורה מדויקת ועוצמתית אל הקהלים שלכם, ובעיקר אלו שכבר יצרו אינטראקציה עם המותג, ולכן אתם חייבים לצידכם משרד שיידע לתת לכם את כלל השירותים הדיגיטליים הרלוונטיים.
#2 – שירות וזמינות
וודאו היטב שהחברה שאתם עובדים איתה מסוגלת להעניק לכם שירות וזמינות לצרכים השיווקיים שלכם. שירות הוא אחד מהאספקטים החשובים ביותר לאיכות העבודה שלכם מול משרד הפרסום שלכם, ועל כן בקשו המלצות מלקוחות קיימים שמקבלים שירות מהחברה, על מנת להבין את תהליכי העבודה בה ואת צורת העבודה מול מנהלי הפרויקטים.
הבינו היטב מיהו מנהל הפרויקט שהולך להוביל את פעילות הפרסום שלכם. בדקו האם יש לו יכולות והבנה לגבי פעילות המותג שלכם והאם יש לכם איתו חיבור טוב ואתם משדרים על אותו גל. כמובן, בדקו גם את הניסיון שלו בעבודה מול לקוחות אחרים.
המצב בשוק כיום מחייב אתכם להיות גמישים, לקבל החלטות מהירות ולהיות מסוגלים לקבל החלטות מבוססות מחקר בצורה מהירה וחדה. המצב בשוק היום מחייב כל חברה להיות מודעת לפעילות של המתחרים שלה וכמובן גם לצרכים שעולים מהלקוחות שלה.
ככל שתדעו לנתח את שני הדברים האלו, ואז ליישם אותם אל תוך קמפיינים ממוקדים ומדוייקים, כך תעלו את היכולת שלכם לייצר החזר השקעה הולך וגובר עבור פעילות המותג שלכם. על כן אתם חייבים לצדכם משרד עם יכולות מוכחות להעניק שירות וזמינות.
#3 – אנליזה ודוחות
אתם רוצים להבין מה קורה בקמפיינים שלכם ומאיפה אתם מצליחים לייצר את ההכנסות המיטביות, ולשם כך אתם לא יכולים לעבור בין פלטפורמות ולדלות את המידע ממקורות שונים בעצמכם. היכולת שלכם לקבל החלטות נבונות שייקחו את החברה שלכם קדימה – נשענת על שימוש בדוחות ברורים, ממוקדים ופשוטים שיסייעו לכם להבין מהם הצעדים הבאים שכדאי לכם לעשות מבחינה עסקית.
משרד פרסום בעל יכולות אנליזה יוכל לייצר עבורכם דוח שבנוי במיוחד עבור המותג שלכם, עם הנתונים והמספרים שרלוונטיים לפעילות העסקית שלכם. אל תוותרו על מעבר על הדוחות ולמידה שלהם –
אתם מכירים את החברה והפעילות שלה טוב מכולם ושילוב של הידע שלכם יחד עם היכולות השיווקיות של משרד הפרסום שלכם, ייצר עבורכם יתרון בפעילות מול המתחרים שלכם.
בחירת משרד פרסום לחברה שלכם – סיכום
החשיבות העצומה של משרד הפרסום שלכם לתוצאות העסקיות שלכם היא עצומה וכמעט בלתי נתפסת. עסקים שמוכרים מוצרים און ליין לדוגמא, נשענים כמעט לחלוטין על היכולות של משרד הפרסום שלהם וחייבים לוודא כי יש במשרד יכולות של אסטרטגיה, מחקר וניתוח, קריאייטיב והוצאה אל הפועל של קמפיינים, וכמובן, אנליזה על התוצאות על מנת לקבל החלטות להמשך.
חברות שניזונות מלידים – נמצאות באותו המצב וחייבות משרד שיידע לייצר להם זרם בלתי פוסק של פניות ולידים.