פרסום בגוגל – 3 טיפים לניהול פרסום עוצמתי בגוגל

פרסום בגוגל מהווה כלי פרסומי מוביל עבור חברות רבות מתחומים שונים במשק הישראל ובעולם כולו. לא משנה אם מדובר בחברות שמוכרות און ליין, חברות שמייצרות לידים או חברות שמעוניינות לייצר חשיפה רחבה למוצרים או שירותים חדשים – פרסום בגוגל מהווה אחד מכלי השיווק הבולטים והמובילים בשוק.

אחת מהבעיות הגדולות ביותר בתחום הפרסום בכלל ובתחום פרסום בגוגל בפרט, היא היעדר רגולוציה, חוקים ותקנות לעוסקים בתחום. מצב זה יוצר מציאות בלתי נתפסת בה הגורל העסקי של חברות מונח בידיים של אנשי מקצוע לא מיומנים, ולרוב החברות אין יכולת לגלות זאת עד שעוברים כמה חודשים והן לא מקבלות תוצאות וכמובן, מבזבזות כספים רבים.

באמצעות מחקר, קריאה ולמידה, ניתן להגיע למצב בו יש יכולת לנהל את משרד פרסום בגוגל שלכם, ולייצר מצב בו אתם עובדים עם משרד הפרסום הנכון שיוביל אתכם קדימה.

הטיפים נכתבו עבור חברות שכבר מנהלות קמפיינים בגוגל ורוצות להבין איך ניתן לשפר את החשבונות הקיימים מבחינת אחוזי המרה. אם אתם עדיין לא מנהלים קמפיינים בגוגל, תוכלו לבקר בלינק מעלה ולקרוא מאמרים נוספים שמיועדים לחברות שטרם התחילו לפרסם בגוגל.

3 טיפים עוצמתיים לניהול קמפיין פרסום בגוגל שלכם:

#1 – בדקו את מונחי החיפוש בחשבון שלכם 

גוגל מאפשרת לכם לצפות במונחי החיפוש שהגולשים שלכם חיפשו בפועל. זאת אומרת, שאם הגדרתם לדוגמא ביטוי של “ציוד משרדי”, וגולשים חיפשו “ציוד משרדי בחולון” והקליקו על המודעה, תוכלו לזהות זאת דרך ניתוח של מונחי חיפוש. למה זה חשוב?

א – כך תוכלו להבין מה הגולשים שלכם באמת מחפשים, ולבנות קבוצות מודעות שמתאימות לחיפושים שלהם בפועל.

ב – כך תוכלו לאתר חיפושים שלא קשורים למותג שלכם אך אתם משלמים עליהם כסף ולהגדיר מילות מפתח שליליות. על כך בסעיף הבא.

#2 – הגדירו מילות מפתח שליליות לקמפיין 

מילות מפתח שליליות בפעילות פרסום בגוגל מאפשרות לכם להגדיר מילים וביטויים שאתם לא רוצים שיפעילו את הקמפיינים שלכם, ועל אחת כמה וכמה להימנע מכך שהן יעלו לכם כסף על ידי קליקים של גולשים לא רלוונטיים.

אם ניקח את הדוגמא הקודמת, נניח שמצאתם בניתוח שביצעתם שישנם גולשים שמחפשים “ציוד משרדי בבאר שבע” ואתם לא מעניקים שירות באזור הזה. אזי תוכלו להגדיר כי כל מי שמחפש את הביטוי הזה לא יראה את המודעה, וכך תמנעו למעשה מתשלום מיותר על קליק שלא מועיל לכם ורק מבזבז לכם את התקציב.

בחברות שמנהלות תקציבים גדולים, הגדרה של מילות מפתח שליליות היא קריטית ביותר ולרוב מעלה את אחוזי ההמרה מהחשבון וכמובן, חוסכת כסף רב לחברה שניתן להפנות לקמפיינים ממוקדי תוצאות.

#3 הגדירו תוספים לחשבון 

התוספים של פרסום בגוגל מאפשרים לכם לייצר מצב בו המודעה שלכם לא כוללת רק את הכותרות והתיאור הקלאסי, אלא תוספות מושכות עין שמעודדות את הגולשים ללחיצה על המודעה ובנוסף, מגדילות את הנדל”ן שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל על ידי כך שהן מגדילות את המודעות שלכם.

התוספים מופיעים עם המודעה וישנם מספר רחב של תוספים מעניינים שאתם יכולים להטמיע בחשבון שלכם:

תוסף התקשרות – שמאפשר התקשרות ישירה אל בית העסק.

תוסף מיקום – שמאפשר לגולשים לראות את המיקום הגיאוגרפי שלכם.

תוסף יתרונות מרכזים – שמציג 3-4 יתרונות מרכזיים של עבודה איתכם.

תוסף שירותים – שמאפשר לכם להציג את השירותים שאתם נותנים בחברה.

תוסף SITELINKS – התוסף הזה מאפשר לכם להציג עם המודעה, קישורים אל תוך חלקים מסוימים באתר שלכם, כמו למשל צור קשר, אודותינו או שירותים.

פרסום בגוגל לחברות ועסקים – סיכום 

פרסום בגוגל מהווה כלי עוצמתי להגדלת המחזור העסקי והפעילות העסקית של החברה שלכם. אם אתם מנהלים קמפיינים בגוגל ורוצים לשפר את התוצאות העסקיות שלכם ולייצר החזר הולך וגובר מההשקעה שלכם, אתם חייבים לבחון היטב את משרד הפרסום שמלווה אתכם.

הטיפים האלו הינם 3 טיפים בסיסים ואם הם לא קיימים בחשבון שלכם, זה סימן שאתם חייבים לעשות בדק בית ולהבין מהם הצעדים הנדרשים מכם כדי להביא למקסימום את חשבון הפרסום שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן