7 יתרונות כלכליים שמגיעים עם שירותי חברת מחשוב ענן

למה לעבור לענן? יש המון סיבות טובות, אבל הסיבה העיקרית היא ההיגיון העסקי. אתם יכולים לקרוא לזה יעילות או להבין שאתם יכולים להשיג יותר פעולות בפחות הוצאות, אבל לא משנה מה הסיבה שמניעה אתכם לשכור שירותי חברת מחשוב ענן, אתם תגלו שאתם פנויים להתמקד במה שחשוב: העסק שלכם:

חברת מחשוב ענן מציעה פתרונות כמעט לכל סוגי היישומים, בנוסף לאבטחת עסקים. נכון שהרעיון של מחשוב ענן עשוי להיראות לעתים קשה לתפיסה, אבל ברור שהוא חוסך למשתמשים בו כסף, במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, כולל משרדים קטנים או משרדים ביתיים.

אז הגיע הזמן להבין את שבע הסיבות למה שכירת השירותים של חברת מחשוב ענן תחסוך לכם כסף ותשפר את הפעילות העסקית שלכם:

1. חומרה ניתנת להרחבה פירושה שאתם משלמים על השימוש

מחשוב ענן מציג יתרונות משמעותיים. במקום להשתמש בשרת הייעודי שבבעלותכם, לתחזק אותו ולשלם עליו ללא קשר לדרישה, עומסי העבודה שלכם ישתפו תשתיות שרת עם צרכי המחשוב של ארגונים אחרים.

בהתנהלות זו, חברת מחשוב ענן ממטבת את צרכי החומר של מרכזי הנתונים, מה שאומר שאתם לא משלמים עבור תשתיות סרק.

2. חסכון כלכלי בעלויות אנרגיה

מחשוב ענן צורך פחות חשמל, וזו תוצאה בלתי נמנעת שמגיעה עם מחשוב מדרגי. שימוש נכון בחומרה פירושו שימוש יעיל יותר בכוח לעסק שלכם. כשאתם מנהלים מרכזי נתונים משלכם, השרתים שלכם לא יהיו מנוצלים במלואם, אלא אם הארגון שלכם יוצא דופן מאוד.

שרתי סרק מבזבזים אנרגיה, מה שאומר שבלי קשר לביקוש, חברת שירותי מחשוב ענן יכולה לחייב אתכם פחות בגין האנרגיה שמשמשת ממה שאתם מוציאים במרכז הנתונים שלכם.

3. חסכון כספי באמצעות ייעול כוח העבודה

בכל פעם בה חברת מחשוב ענן מנתחת את עלויות המחשוב של הארגון, פריט השורה היחיד הגדול ביותר הוא ברוב המקרים תקציב האיוש, שיכול להוות יותר ממחצית מעלות התפעול של עסק.

מה הופך את הסכום הזה לכל כך גבוה? אנשי IT טובים הם יקרים; שכרם, הטבותיהם ועלויות ההעסקה האחרות שלהם בדרך כלל עולים על עלויות החומרה והתוכנה, וזה לפני שתוסיפו את עלות גיוס הצוות הטוב והמקצועי.

4. משלמים רק לחברת מחשוב ענן

כשאתם עוברים לענן, חלק מהכסף שאתם משלמים על השירות מוקדש לעלויות האיוש של החברה שמספקת את השירותים. אבל בדרך כלל מדובר בכמות קטנה בהרבה מאשר אם הייתם עושים את כל העבודה הזו בבית.

אין פירוש הדבר שתאלצו לצמצם את הצוות הנוכחי שלכם, אלא שתוכלו לשפר ולייעל את תפקוד מחלקת ה-IT שלכם על ידי פריסת צוות לאזורים אחרים בעסק שלכם, ולשפר את היכולת שלכם בשורה התחתונה.

5. אפס עלויות מראש

כשאתם מנהלים שרתים משלכם, אתם בוחנים את נושא עלויות ההון מראש. אבל במודל מבוסס ענן, מימון הון זו הבעיה של מישהו אחר. ברור שאם אתם מנהלים את השרתים בעצמכם, אשפי הנהלת החשבונות מבצעים את קסם ההפחתה שלהם, אבל הכסף הזה עדיין צריך להגיע ממקום כלשהו, כך שזה הון שלא ניתן להשקיע בעסק באופן אחר, זה יהיה כסף בפועל או קו אשראי.

באמצעות שירותי חברת מחשוב ענן, יש הרבה פחות עלויות בהיקף העסקים שלכם, ומוסר החסם המשמעותי לצמיחה.

6. אין הוצאות נלוות או מפתיעות

כשאתם מנהלים מרכזי נתונים ושרתים משלכם, אתם צריכים לקנות חומרה רבה יותר מכפי שאתם צריכים, למקרה של כישלון. במקרים קיצוניים, עליכם לשכפל את הכול. הימצאות חומרה רזרבית רק למקרה”, היא שיטה יקרה למקסם את הפעילות.

במקום זאת, למה לא לתת לשירות חברת מחשוב ענן להתמודד עם המצב? לעננים האופייניים יש מספר מיקומים למרכזי הנתונים שלהם, והם משקפים את הנתונים והיישומים שלכם על פני שניים לפחות. זו שיטה פחות יקרה לעשות זאת, ושיטה נוספת ליהנות מיתרונות הגודל של הענן.

7. וזה לא הכול: אתם תורמים לסביבה וגם חוסכים כסף

גם אם אינכם מאמינים בהתחממות כדור הארץ, אתם רוצים לתרום את התרומה שלכם לסביבה. הסיבה לכך היא שהלקוחות שלכם רוצים לעשות עסקים עם חברות ירוקות, או שאתם לא רוצים לתרום להתחממות כדור הארץ.

באמצעות מעבר לענן, תגנו על הסביבה בשני אופנים. ראשית, תחסכו אנרגיה, ובכך תחסכו בעלויות ההפעלה שלכם. שנית, תנצלו את העבודה שעשתה חברת מחשוב ענן על מנת לצמצם את טביעת הרגל של מרכזי הנתונים שלה. תחשבו על זה כעל חיסכון בכסף שאתם יכולים להשקיע בפיתוח העסק.

בשורה התחתונה, מחשוב ענן הוא מציאות שאתם צריכים להתחבר אליה

מחשוב ענן הוא חלופה מוכחת היום לחברות קטנות ובינוניות. מעבר לענן חוסך כסף לצורכי אבטחת הענן שלכם, ולסוגים רבים אחרים של עומסי עבודה במרכזי נתונים.

חברת מחשוב ענן מספקת ללקוחות תוכנות קלות במיוחד שמסוגלות להגן על איומים מבלי לתפוס מקום או להאט את הפעילות העסקית שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן