פיצה במצפה רמון: סגנון חדש של שילוב טעמים ותוספות

תוכלו למצוא מספר גישות ייחודיות לפיצה באזור הדרום, ואנשים רבים נהנים מהסגנון החדש של שילוב הטעמים והתוספות של פיצה במצפה רמון, שמאפשר לקפל משולש גדול לאכילה בסגנון כריך. ניתן למצוא גם גישות איטלקיות בפיצה הייחודית הזאת, וליהנות מרוטב עשיר ומלא בטעמים.

אם תגיעו לדרום ותרצו לאכול טוב, תמצאו גרסה פנטסטית של פיצה במצפה רמון שאתם חייבים לנסות. הפיצה מורכבת מבסיס שמבוסס על הגישה האיטלקית למשולשים מלאים ברוטב, והיא עשויה בטעמים שישאירו אתכם עם כמיהה לאכול את הפיצה הזאת לעתים קרובות יותר.

לא תמצאו פיצה טובה יותר מהטעמים של פיצה במצפה רמון

לנתח העגבניות המסורתי של פיצה במצפה רמון יש שורשים באיטליה. משפחות היו מכינות את הפיצות מהבצק העבה עם אורגנו, גבינת מוצרלה ושכבה דקה של רוטב על מנת לשלב את כל הטעמים. הבצק הזה קרוב יותר לפוקאצ’ה מאשר למה שרו האנשים חושבים עליו כבצק פיצה.

סגנון ההכנה הזה כרוך בכמה חידודים שיוצרים טוויסט ישראלי במעדן איטלקי. הפיצה מיוצרת מבצק דק שקרוב למה שתראו בפיצרייה קלאסית בכל מקום בארצות הברית. שינוי עיצובי זה יוצר בצק פריך ויציב, והסיבה לכך היא שהרוטב נמצא על גבי הגבינה, במקום להיפך. גישה זו של פיצה בסגנון דרומי ישראלי פופולרית גם ברחבי הארץ.

מה הופך את פיצה במצפה רמון לכל כך ייחודית?

ההבחנה בין פיצה שמבוססת על רוטב עגבניות סטנדרטי לבין פיצה שמיוצרת מרכיבים מקומיים טריים ומשובחים, היא התהליך שמשמש לייצור המוצר הסופי. במקום להשתמש בריבוע עבה יותר כמו גרסאות איטלקיות לאותה מנה, פיצה במצפה רמון יכולה להיות מרובעת, מלבנית או עגולה עם מרקם דק ופריך יותר.

פיצה זו מבוססת על עגבניות שמונחות על הגבינה, שהיא בדרך כלל מוצרלה מאה אחוזים, והתוספות הרצויות מונחות מתחת לרוטב במקום מעליו. היתרון של נקיטת גישה זו היא שאתם יכולים לקבל טעם מובטח של בזיליקום, עגבניות ואורגנו בכל ביס. שיטה זו מעלה את הרוטב של הפיצה בסגנון דרומי ישראלי לתפקיד מככב במנה.

למה אנשים כל כך אוהבים לאכול פיצה במצפה רמון?

אנשים אוהבים פיצה במצפה רמון מכיוון שרוב המתכונים שנתקלים בהם באזור הדרום הם בני למעלה ממאה שנים. הפיצריות והמאפיות בדרום שמציעות מנות במגוון טעמים, משתמשות באותה גישה ש המטבח הקטן שהסבתא שלהם ניהלה, ובעוד שזוהי גישה נוחה וטעימה לאכילה, אין בה את הייחודיות שיש למגש פיצה במצפה רמון.

יש כמה סיבות נוספות לכך שאנשים כל כך אוהבים את הפיצה במצפה רמון, והעיקריות שבהן הן האפשרויות למצוא פיצות ללא גלוטן, פיצות כשרות, או פיצות טבעוניות.

כשהרוטב הוא כוכב הפיצה, הוא מונח ברוב המקרים על בצק סמיך מאוד או מלא בגבינה. מכיוון שגישת הדרום לפיצת העגבניות מחזקת את הבצק בשכבה של תוספות וגבינות לפני שהרוטב מתווסף, תוכלו ליהנות מחוויה קולינרית משביעת רצון בכל ביס.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן