הבדלים בפרסום משרות בין עסקים קטנים וגדולים

עסקים קטנים, בינוניים וגדולים זקוקים לעובדים על מנת לצמוח. בעלי עסקים שמבינים את החשיבות של גיוס עובדים מוכנים לפיכך להשקיע בתהליך של פרסום משרות ומודעות דרושים ולעיתים גם אין להם בעיה להתחייב לטווח ארוך. מצד שני, יש בכל זאת כמה הבדלים בולטים בין פרסום משרות לתפקידים פנויים ובעיקר פערים בין הציפיות של בעלי עסקים קטנים וגדולים.

מעקב אחר סוגים שונים של מודעות דרושים מגלה הרבה דברים על ההבדלים בין פרסום משרות לעסקים קטנים וגדולים. בנוסף, היתרון הוא שאפשר להשתמש בו כדי לחלץ מסקנות לתהליך גיוס יעיל יותר.

מה מחפשים מעסיקים קטנים וגדולים?

ראשית, לבעלי עסקים קטנים יש תקציב מוגבל יחסית בכל הנוגע לפרסום מודעות דרושים. כאשר בעלי עסקים מן הסוג הזה שוקלים לצאת למהלך גורף של פרסום משרות בעיתונות הכתובה למשל, רובם יעדיפו את העיתון המקומי ולא את הרשת הארצית. עם זאת, הפתרון במקרים כאלה יכול להיות פניה לחברות כמו סי.וי.פול ג'וב נינג'ה ושימוש בכלים מקוונים, דיגיטליים ומשוכללים שמקצרים את משך זמן הגיוס ומשפרים את סיכויי ההצלחה שלו.

שנית, רוב בעלי העסקים הקטנים מגייסים עובדים לתפקידים זוטרים. נדיר למצוא בעלי עסקים קטנים או אפילו בינוניים שמגייסים עובדים לתפקידים בכירים, פשוט כי בדרך כלל אין להם משרות פנויות כאלה. לשם השוואה, בעסקים גדולים ובתאגידים בינלאומיים ניתן לראות המון מודעות על פרסום משרות לבכירים ובהם מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהלי שיווק, מנהלי כוח אדם, מנהלי חשבונות ועוד.

עסק קטן לא חייב להתפשר

הנקודה הכי חשובה שבעלי עסקים צריכים לזכור הוא שאין סיבה להתפשר על איכות כוח האדם. בעידן שבו רוב העובדים הטובים מחפשים משמעות וסיפוק ולא משכורת ותנאים, גם לבעלי עסקים קטנים יש את הפריבילגיה לגייס כוח אדם מעולה. יתרה על כך, בעלי עסקים קטנים שיוצרים קשר עם חברות כמו סי.וי.פול ג'וב נינג'ה למשל יכולים אף לנצל את הגמישות והדינאמיות שלהם בהשוואה לעסקים גדולים יותר.

במילים אחרות, מה שבעלי עסקים קטנים צריכים לעשות הוא להפוך את החיסרון ליתרון. אם לבעלי עסקים קטנים אין תקציב מספיק גבוה עבור פרסום משרות בעיתונות הארצית, הם יכולים וצריכים לחשוב מחוץ לקופסא על מנת להשתמש בשיטות גיוס יצירתיות יותר. חוץ מזה, בעלי עסקים קטנים צריכים להישאר עם אצבע על הדופק ולבדוק מה הם יכולים לתת למועמדים שלהם שהחברות הגדולות לא מסוגלות להציע.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן