צא מזה: עורך דין מקצועי יוכל לשנות את התמונה כולה

אומרים שעורכי דין יש כמו מים, אך מה לגבי עורך דין מקצועי, ועוד בתחום הפלילים? בישראל, התחום הפלילי הוא ענק וכולל בתוכו עבירות ממגוון רחב של תקנות וחוקים הכוללים את כל הקשור בסמים, נושאים כלכליים, אלימות ועוד.

איך עורך דין פלילי יעזור לכם להתמודד עם המצב

מציאת עורך דין היא פעולה בגדר חובה, ובעיקר כשמדובר בדין פלילי. זה ממש לא מספיק להכיר את עולם הפלילים מהטלוויזיה והסרטים, במציאות לרוב הסיטואציה שונה לחלוטין:

  • אם זומנתם לחקירה משטרתית, אל לכם לנסות לצאת מזה בעצמכם. העניין הוא, שבעולם הפלילים לכל מילה יש משקל שעלול להטות את הכף נגדכם. עורך הדין יעזור לכם להתכונן לחקירה – מה להגיד, מה לא להגיד, איך להתנהג, ועוד. במידה וצלחתם את החקירה המשטרתית, ייתכן שהתיק ייסגר ולא יגיע אפילו לבית המשפט או למעצר.
  • ואפרופו מעצר, עומדות בפניכם כמה אופציות (לא שזה בשליטתכם, אבל כדאי להכיר): מעצר בית, מעצר של 24 שעות לפני כתב מתן אישום, ומעצר עד תום ההליכים.
  • האם ידעתם שישנה אפשרות למחוק את הרישום הפלילי לחלוטין ולחזור לחיי השגרה שלכם במהירות? כאן הדבר תלוי במקרה, ובמקצועיותו של עורך הדין. התאזרו בסבלנות, מכיוון שבדרך כלל מדובר בתהליך מעט ארוך עד לאישור הבקשה; התאמה לחוק, שקילת הבקשה בהתאם לסיטואציה, ועוד. לצד כל אלו, עורך הדין יגיש בקשת חנינה לנשיא המדינה, שהוא היחיד שביכלתו למחוק רישום פלילי.

איך מוצאים איש מקצוע מעולה?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי במרכז או בכל מקום אחר בארץ, השלב הראשון הוא לבצע סקר שוק מקיף. מנוע החיפוש המתקדם של גוגל מאפשר לגולשים להעלות ביקורות והמלצות אודות אנשי מקצוע מכל התחומים, ולאנשי המקצוע לפתוח אתרי אינטרנט המשקפים את העבודה שלהם, הניסיון והוותק. בדרך כלל, ממבט מהיר באתר אינטרנט של איש מקצוע קל מאוד להבין האם ברצונכם לצרוך את שירותיו או להמשיך בחיפושים. עשו זאת עם כמה עורכי דין, קיראו עליהם ביקורות והתקדמו עם מי שעשה עליכם את הרושם הטוב ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן