חדש בישראל – סונטו 7, השעון החכם של סונטו

כל מי שעוסק בתחום הכושר על בסיס קבוע, בצורה מקצועית או חובבנית, מכיר בחשיבות של שעון ספורט איכותי. השעון נותן תמונה טובה על איכות ועצימות האימון, ומאפשר לנו לדעת ולהכיר טוב יותר איך מתנהג הגוף שלנו במהלך פעילויות ספורטיביות שונות, ומה עלינו לשפר באימונים הבאים על מנת להפיק את המקסימום מהאימון.

ישנו מאבק הולך וגובר בין מספר חברות חזקות בשוק שעוני הספורט והכושר. בין החברות השונות החזקות בתחום נמצאות גרמין ופולר, ואילו אפל עשתה קפיצה משמעותית כאשר הפכה את השעון החכם שלה לשעון ספורט לכל דבר ועניין, והשפיעה גם על החברות האחרות לשדרג את השעונים הספורטיביים, ולהפוך אותם גם לשעונים חכמים בעלי מנעד רחב של פונקציות. בשנים האחרונות חברת סונטו (Suunto) הפינית נשארה קצת מאחור במאבק, אבל עם ההכרזה על דגם 7 בסדרת שעוני הספורט שלה, ניכר כי היא כאן כדי להישאר.

אז מה חדש בשעון הסונטו 7 

שעון Suunto 7 הוא השעון הראשון שמשיקה החברה, אשר ידע להריץ את מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל, מה שהופך אותו לשעון חכם ״smart watch״ לכל דבר ועניין. השעון יודע להתממשק עם הטלפון החכם, להציג מגוון רחב של התראות, ומאפשר להוריד ממגוון האפליקציות של גוגל ישירות אל השעון. ניתן לעדכן גרסה ולהוריד אפליקציות שונות באמצעות שימוש ב WiFi בלבד, ובאופן עצמאי ללא צורך בחיבור באמצעות כבל.

מעבר לכך שמדובר בשעון ספורט דקורטיבי ויפיפה, השעון עצמו מכיל גוף פוליאמיד (Polyamid) בעל מסגרת פלדה במשקל קל של 70 גרם. המסך מסוג AMOLED, שמגיע בגודל 1.39 אינץ’ מצופה בזכוכית גורילה גלאס 3, שמטרתה להעניק לו הגנה מיטבית. תצוגת הטאצ׳ היא מהדור המתקדם והחדש ביותר, כאשר התצוגה הרבה יותר חדה, צבעונית ועשירה, כאשר החיסרון היחיד הוא בזמן הסוללה הקצר יותר. יחד עם זאת, השעון מצוייד במעבד מתקדם של חברת קוואלקום, שמאפשרת  לזמן הסוללה לעמוד על עד 12 שעות במצב GPS או עד 48 שעות בשימוש סטנדרטי.

שעון הסונטו 7 כולל התקן GPS מובנה, ברומטר וחיישן למדידת הדופק ישירות מפרק כף היד. השעון עמיד לגשם, שלג ובוץ, והוא עושה שימוש באפליקציית ספורט מקורית של חברת סונטו, ולא מחייב שימוש באפליקציית הכושר של גוגל. השעון מאפשר מעקב וניתור של מגוון רחב של סוגי פעילויות כולל ריצה, רכיבה על אופניים, סקי וגלישה, וכמובן מאפשר הורדת מפות ישירות לשעון ושימוש במפות המציגות מסלולי ריצה פופולאריים. השעון מאפשר לבצע ניווט במצב לא מקוון של כ- 15 פעילויות ספורט שונות, כאשר הוא עושה שימוש במגוון מפות חום יעודיות של החברה על מנת לנווט במסלולים השונים גם ללא חיבור לרשת האינטרנט.

לסיכום, חברת סונטו מציגה שעון כושר חכם וחדשני, כאשר החיבור שלה לגוגל הוא מה שיאפשר כנראה לחברה לסגור את הפער בתחרות אל מול המתחרים. השילוב בין שעון ספורט מתקדם לשעון חכם מאפשר למשתמשים לקבל את המיטב הן מפעילויות הספורט שהם עושים, והן מחיי היום יום.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן