פסטה טריה וסוגי גבינות איכותיות – ארוחה שמשאירה טעם לעוד

אם נבחר לעשות סקר מה המאכל האהוב ביותר על מבוגרים וילדים, בישראל וכן במדינות מערביות אחרות, סביר להניח שפסטה מוקרמת, כלומר פסטה עם גבינה צהובה יגיע לאחד המקומות הגבוהים ביותר. לא צריכים להיות איטלקיים בשביל ליהנות מצלחת פסטה איכותית שמעליה מפוזרת גבינה צהובה בכמות נכבדת.

בעבר, אם היינו רוצים ליהנות מפסטה, אז האופציות שלנו לא היו גדולות מדי. היינו יכולים לקנות שקית פסטה מחיטת דורום רגילה, בין אם זו פסטה מקרוני, פסטה מסולסלת, צינורות, ועליה יכולנו לבחור איזו גבינה לשים, גם כאן האופציות לא היו רבות מדי.

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא סוגי פסטה שונים, בין אם זה במבנה ובין אם זה בחומרים מהם היא עשויה, וכן אנחנו יכולים למצוא סוגי גבינות מומלצות אותם ניתן לפזר על גבי הפסטה. מה שכמובן יהפוך את הארוחה שלנו להרבה יותר אטרקטיבית, להרבה יותר ייחודית ומזינה.

כאן צריך להדגיש, היתרון של סוגי פסטה שונים הוא, שמדובר בארוחה שמורכבת מפחמימות מורכבות שהן פחמימות איכותיות אשר לא רק ממלאות אותנו אלא גם משביעות וגם מספקות לנו את החומרים הנדרשים לארוחה בריאה. זו אחת הסיבות, למשל, מדוע ספורטאים חובבים ומקצועיים, צורכים פסטה לפני תחרויות או אימונים מסוימים. מדובר במזון שמספק אנרגיה לגוף.

לפני שנסביר איך יוצרים ארוחה שמשאירה טעם של עוד עם פסטה טרייה וכן עם סוגי גבינות שונים, חשוב לציין, היום כאמור אנחנו יכולים ליהנות מפסטות שעשויות מחומרים שונים, החל מחיטה מלא, כוסמין, שיבולת שועל ועוד. כך, מי ששומר ולא רוצה לאכול פסטה רגילה, קרי פסטה דורום סטנדרטית, יכול ליהנות ממרכיבים יותר בריאים ויותר איכותיים.

איך יוצרים ארוחה איכותית, טעימה ומזינה

בשביל להכין ארוחה שתשאיר לנו טעם של עוד, אנחנו צריכים שלושה דברים: לרכוש פסטה טרייה, להכין רוטב מתאים וכמובן, לפזר מעל גבינה איכותית.

לגבי הפסטה, הרי שאנחנו יכולים למצוא מקומות שמכינים פסטה במקום וכן אנחנו יכולים, אם יש לנו זמן, רצון ויכולת, לרכוש מכשיר להכנת פסטה ביתית. כך אנחנו לא נצטרך לקנות פסטה בשקיות בסופר. במידה ואין לנו אפשרות כזו, אשר אפשר למצוא דוגמאות של פסטות איכותיות, שעשויות ממרכיבים שונים.

לגבי הרוטב, כל אחד כמובן יכול להכין את הרוטב האהוב עליו, בין אם זה רוטב עגבניות, שמנת, רוטב עם שמן ופסטו או רטבים מורכבים יותר. רצוי מאוד שהרוטב יתאים גם לסוג הפסטה ובכלל לארוחה שאנחנו מכינים.

אחד המרכיבים שמוסיפים יותר מכל לארוחת פסטה היא סוג הגבינה שאנחנו מפזרים מעל. הבחירה הקלאסית היא כמו פרמז’ן, אך אנחנו יכולים למצוא גבינות אחרות שניתן להשתמש בהן, איכותיות לא פחות, לשמחתנו כיום מוכרים בישראל גבינות מצרפת, ספרד, איטליה, הולנד ומקומות אחרים שמתמחים בייצור גבינות, ואנחנו יכולים לרכוש אותן ולפזר בכמות יפה על הפסטה שלנו.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן