יש פיתרון ל-Man Boobs

man boobs

אידאל היופי של העולם המודרני לימד אותנו לחשוב שלגבר אמיתי חייב להיות חזה מוצק וקשיח, בעוד שהחזה הנשי צריך להיות מלא ורך יותר. מובן שלא כל בני האדם מתיישרים עם הדמויות המאוד מוגדרות האלו של הגבר והאישה האידאליים – ולכן רבים גם מסתובבים כיום בתחושה שהם פשוט לא מושכים מספיק.

חזה נשי בגבר, המוכר גם בשפת העם כ-“Man Boobs” ובשפה מקצועית יותר “גינוקומסטיה”, זו תופעה נפוצה ביותר שמאובחנת גם אצל בני נוער וגם אצל אנשים מבוגרים, כאשר השכיחות שלה עולה ככל שמתבגרים. למעשה, מחקרים מראים כי כמחצית מהגברים אחרי גיל חמישים יפתחו חזה גדול מהרגיל. למרות שמדובר בתופעה נפוצה, רבים עדיין מתביישים בכך מאוד וחשים צורך להסתיר את החזה שלהם מאנשים סביבם. כך הופכת הבעיה הלכאורה תמימה הזאת לכזאת שמייצרת מבוכה רבה ואף לעיתים פוגעת בביטחון ובהערכה העצמית של גברים רבים.

מה אפשר לעשות?

ברוב המקרים, המקור לגינקומסטיה הוא שינויים פיזיולוגיים והורמונליים שמתרחשים בגוף באופן טבעי. אולם במקרים מסוימים ונדירים זה עלול להיות ביטוי למחלה או למצב רפואי שמצריך בדיקה. כדי לשלול את האפשרות הזאת, ראשית חשוב לבצע בדיקה מקיפה שתאשר כי לא מדובר בבעיה רפואית שמסתתרת מתחת לפני השטח. לאחר מכן ניתן יהיה לפתור את הבעיה בעזרת ניתוח גניקומסטיה לשינוי מראה החזה.

מה זה ניתוח גניקומסטיה ומה בדיוק עושים בו?

ברובם המוחלט של המקרים, ניתן יהיה לפתור את בעיית החזה הנשי בגבר באמצעות שאיבת שומן ממוקדת מאזור החזה. מדובר בניתוח קצר ופשוט יחסית, שבדרך כלל אורך בין שעה לשעתיים ומבוצע לרוב בהרדמה מלאה. אם ההרדמה יכולה להעמיד את המטופל בסיכון, ניתן לשקול גם לבצע הרדמה מקומית.

במהלך הניתוח מבצעים חתך קטן באזור עטרת הפטמה. זאת על מנת לצמצם ככל הניתן את הסיכוי לצלקת לא אסתטית בתום הטיפול. לאחר מכן מבצעים שאיבה של רקמות שומן ושד מאזור החזה. אם בתום הטיפול נותרים בחזה עודפי עור כתוצאה מהשאיבה, ניתן גם לבצע הליך נוסף של הסרת עודפי העור לצד הידוק ומיצוק של העור הנותר בחזה.

ניתוח גניקומסטיה בדרך כלל אינו כרוך בסיכונים או בכאבים משמעותיים. ברוב המקרים יוכל המטופל לחזור לשגרה תוך זמן קצר. כאשר הטיפול מסתיים, המטופל נשאר בהתאוששות למשך כמה שעות ולאחר מכן ברוב המקרים הוא יוכל לשוב לביתו כבר באותו היום ואף לתפקד באופן עצמאי.

הגיע הזמן להפסיק להתבייש בגוף שלך

אם נמאס לך לחשוב פעמיים לפני שאתה מוריד חולצה בים או בבריכה ואתה רוצה להתחיל להתגאות בגוף שלך במקום להסתיר אותו – אנחנו מזמינים אותך להגיע לייעוץ ללא התחייבות אצל ד”ר וולף, שבו תוכל לשתף, להתייעץ, לשאול שאלות ולהבין איך לשנות ולשפר את מצבך. ד”ר וולף יקשיב לך במלוא הרגישות וימצא ביחד איתך את שיטת הטיפול הטובה ביותר שתעזור לך להשיג את הגוף שתמיד חלמת עליו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן