ניתוח מתיחת בטן מול שאיבת שומן

שאיבת שומן מהבטן

החלום בדמות בטן שטוחה יכול להתבצע באמצעות ניתוח מתיחת בטן או שאיבת שומן. מהם היתרונות החסרונות וכיצד תוכלו לדעת מה עדיף? במאמר זה נבצע סקירה מיוחדת אודות ניתוח מתיחת בטן או שאיבת שומן, לצורך קבלת החלטה נכונה.

ניתוח מתיחת בטן:  הדרך הבטוחה לבטן שטוחה

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח נפוץ, עד כדי כך כי הוא הגיע למקום השלישי והמכובד ברשימה של הניתוחים הפלסטיים הנפוצים. ניתוח מתיחת בטן מומלץ לגברים ונשים אשר סובלים מעודפי עור בין הטבור למפשעה. בשונה משאיבת שומן, ניתוח מתיחת בטן מתבסס על מתיחה של שרירי הבטן, לצורך יצירה של בטן שטוחה וחזקה. במידה ומדובר בעור רפוי, אין צורך בשאיבת שומן, אלא במיני ניתוח. זו הנקודה להסביר כי ניתוח מתיחת בטן יכול להתבצע באופן חלקי ורק באזור בו ישנו עודף של עור, אולם ישנם מקרים בהם יש לבצע ניתוח מלא, בהתאם לאבחנה של פלסטיקאי מומחה, ובאם המטופל סובל מעודפי עור נרחבים במיוחד.

במהלך הניתוח, מהדק הרופא את שרירי הבטן וכן יוצר טבור חדש, בהתאם לפרופורציות של הגוף. לעיתים, נדרש לבצע ניתוח משולב עם שאיבת שומן, לצורך מתן מענה הוליסטי אשר מבוסס על שילוב בין הניתוח והשאיבה, לצורך יצירת תוצאות אפקטיביות. ניתוח שאיבת בטן מתבצע בהרדמה כללית, והוא נמשך כשעה וחצי עד שלוש, תלוי בסוג המתיחה – האם מדובר במתיחת בטן מלאה או במיני. בסיום הניתוח, ייחבש האזור באמצעות חבישה אלסטית באזור הניתוח וכן נקזים אשר נועדו לצורך ניקוז ההפרשות מהניתוח. על אף החשש מצלקות לאחר הניתוח, חשוב לציין כי כיום הטכניקה המקובלת היא חתך באזור התחתון של קו התחתון, ולכן לא ניתן להבחין בצלקת, גם כאשר לובשים בגד ים או הלבשה תחתונה.

שאיבת שומן: ניתוח נקודתי ואפקטיבי

ניתוח שאיבת שומן הינו ניתוח קל יותר מאשר ניתוח מתיחת בטן, אולם מדובר בפרוצדורה כירוגית לכל דבר ועניין. מדובר בניתוח נקודתי אשר מתאים רק בעבור מטופלים אשר סובלים משומן עודף באזור ספציפי, ולא למטופלים אשר סובלים מעודף משקל וכן עודפי עור. זמן ההחלמה משאיבת שומן הוא קצר מאשר מתיחת בטן, אולם מועמדים אשר נמצאו כמתאימים לעבור שאיבת שומן הינם מטופלים אשר להם עור אלסטי, ולכן חשוב להיוועץ עם הרופא בכדי לבחון האם יש צורך רק בשאיבת שומן או לשלב של ניתוח מתיחת בטן, כפי שנסביר כעת.

מתי מומלץ לשלב בין ניתוח שאיבת שומן לניתוח מתיחת בטן?

בשנים האחרונות החלו פלסטיקאים לשלב בין ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן, לאור תוצאות אפקטיביות אשר מתקבלות כתוצאה משילוב של שתי הטכניקות. עם זאת, לא כל מטופל עומד בקריטריונים, ולכן יש לפנות לפלסטיקאי מומחה בכדי להחליט על תוכנית הטיפול הטובה ביותר.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן