טיפים לעיצוב בדירות ישנות

לא מעטים מחמיצים את ההזדמנות לעצב דירה ישנה או שכורה בטענה שהיא גם ככה ישנה מדיי, או שכורה ואין טעם לעשות בה דבר. אך אתם אלה שנמצאים בדירה הזו מדי יום ביומו. ולכן, יהיה חבל לוותר על עיצוב כבר מההתחלה. מה גם שאפשר בהחלט לעצב דירה ישנה ולצאת נשכרים מכל הסיפור. איך עושים זאת? קבלו כמה טיפים.

גם בדירה ישנה יש מה לעשות – 8 טיפים שימושיים לשדרוג הדירה הישנה שלכם

לא תאמינו מה אפשר לעשות בדירה ישנה. תוכלו לשנות אותה, להתאים אותה לצרכים שלכם ולהמשיך ולגור בה בנעימים. בזכות כמה טיפים פשוטים, הדירה שלכם כבר לא תיראה ישנה כל כך.

טיפ 1: צרו שטח אחסון לחפצים שלכם

לפעמים דווקא החפצים הפזורים בכל עבר הם שגורמים לדירה שלנו להיראות ישנה ובלתי אסטטית. לפיכך, חשוב למצוא פתרונות אחסון טובים לחפצים כמו כלי מיטה, צעצועים של ילדים, כלי מטבח ועוד. אם הדירה שלכם שכורה ואינכם יכולים לתלות בה מדפים, השתמשו בפתרונות אחסון כמו ארונות, כוורות או שידות. בדרך זו, תוכלו להכניס את כל החפצים שאינם נמצאים בשימוש, וליצור תחושה של מרחב בחדר.

טיפ 2: להוסיף צבע לקירות

גם אם יש לכם דירה שכורה, אתם עדיין יכולים לשחק קצת עם צבעי החדרים. דבר ראשון, ישנם בעלי דירה שאינם מתנגדים לכך שתצבעו את הקירות, חלקם אפילו מעודדים זאת. דבר שני, אפשר לצבוע את הקירות בצבע עדין, כך שגם אם זה לא ימצא חן בעיני בעל הדירה, תוכלו להחזיר בקלות לצבע הלבן. כמו כן, תוכלו להוסיף תמונות צבעוניות אשר ישדרגו מעט את האווירה וימנעו ממנה להיות קודרת.

טיפ 3: אם כבר להשקיע, אז ברהיטים

בדירה ישנה הרהיטים יכולים לעשות את כל ההבדל בין דירה רגילה לדירה יוקרתית. זה הזמן להשקיע ברהיטים ולקנות את הרהיטים האיכותיים שימשיכו אתכם הלאה לדירה הבאה שלכם. והכוונה היא לספה איכותית, שולחן לאורחים, ארון לכלים וכדומה.

טיפ 4: הדירה שלכם קטנה? השתמשו בעיצוב כדי להפוך אותה למרווח

ישנן כמה דרכים “להגדיל” את הדירה שלכם ולהפוך אותה למרווחת יותר. ראשית, הימנעו מגיבוב של קישוטים ועיטורים על הקירות על מנת שלא יווצר עומס. במקום זאת, בחרו בתמונה אחת או שתיים ותלו אותה על הקיר. שנית, כדי להעצים את תחושת המרחב, אתם יכולים להשתמש במראות. מראות התלויות בחדר האמבטיה או בחדר השינה יצרו מראה של חדר גדול יותר מכפי שהוא באמת. שלישית, רהיטים מזכוכית, דוגמת שולחן לעיתונים או ארונית קטנה, יכולים לשדרג את האווירה ולהפחית מהעומס והכבדות שיוצרים רהיטים אחרים.

טיפ 5: גם באמבטיה ישנה יש מה לעשות

חדר האמבטיה הוא עקב האכילס של הדירות הישנות והשכורות. בעלי דירות לא תמיד טורחים לשפץ את חדר האמבטיה, והדיירים נאלצים להתמודד עם מה שיש. אך חדר אמבטיה ישן לא חייב להיות גזירת גורל. תוכלו לשדרג אות באמצעות תיקונים קטנים משלכם: ברזים חדשים ונוצצים, ראש דוש חדש, מדבקות על האריחים או מראה חדשה כבר יעניקו לחדר האמבטיה מראה אחר.

טיפ 6: הסתירו את הפגמים בעזרת וילונות ותמונות

בכל דירה ישנה ניתן למצוא פגמים: סימנים של מסמרים, תריסים מכוערים או כתמים על הקירות הם רק חלק מהפגמים הנפוצים. תוכלו להתגבר על הבעיה בכך שתסתירו, עד כמה שניתן, את הפגמים האלה באמצעות וילונות, תמונות או כל עיטור שיעלה על הדעת.

טיפ 7: השתמשו במדבקות קיר

מדבקות קיר הן העיטורים המושלמים עבור הדירה שלכם. הן לא מצריכות קביעת מסמרים וקדיחת חורים, ויכולות להסתיר את הכתמים המלוכלכים שעל הקיר. כמו כן, בסיום חוזה השכירות, ניתן פשוט להסיר את המדבקות ולצבוע מעט את הקירות, ואתם משוחררים לדרככם. כאשר אתם בוחרים מדבקות קיר, אתם יכולים לחשוב על כל עיצוב שמתאים לכם: מדבקות טבע, מדבקות מאופקות ומודרניות, מדבקות לילדים ועוד.

טיפ 8: השתמשו בשטיחים

בדומה לקירות, גם הרצפה של דירה שכורה יכולה להיראות פשוטה מדיי. אז נכון, אינכם יכולים להזמין שירותי פוליש או להחליף את האריחים, אך אתם יכולים בהחלט להסב את תשומת הלב למשהו אחר – השטיח. אל תהססו למקם שטיח גדול בכל מקום שבו תרצו להסתיר את הרצפה שלכם – בסלון, בחדר השינה או בחדר האמבטיה. מעבר לכך, השטיח יוצר תחושה של ביתיות וחמימות, בייחוד בחודשי החורף הקרים.

מעצבת פנים תשמח לעצב את הדירה השכורה שלכם

זה שאתם גרים בדירה ישנה ושכורה לא אומר שאינכם יכולים להיעזר בשירותיה של מעצבת פנים במרכז. אם אתם נשארים בדירה שלכם לטווח ארוך, כדאי להשקיע בעיצובה. שכן, אתם יודעים מה אומרים – כל דבר זמני יכול להפוך לקבוע בסופו של דבר. בדרך זו, אתם יכולים למצוא את עצמכם גרים בדירה שכורה חמש, עשר שנים ואולי אף יותר מכך. מעצבת פנים מקצועית תשמח לבחון את הדירה שלכם ולתת לכם כמה יתרונות לשיפור, מבלי לשבור קירות או להחליף את האריחים במטבח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן