מסיבת רווקות על המים ביאכטה

מתרגשת? בדרך לחתונה עושים מסיבת רווקות על המים! קבלו את כל הפרטים על מסיבת רווקות על יאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות בדף שלפניכם.

עוד רגע זה קורה ואתן צריכות לחגוג באמת!

שיא ההתרגשות לקראת החתונה מתחיל להגיע, והינה אחד הרגעים הכובשים ביותר בדרך לחתונה, תכנון מסיבת הרווקות, אז אין ספק שכל חברה טובה יודעת שהיא חייבת לארגן לחברה שלה את המסיבה השווה ביותר. מסיבת רווקות שווה זאת קודם כל מסיבה ייחודית, מסיבת רווקות שלא רואים כל יום והכלה תרגיש מיוחדת באמת.

פנטזיה של מסיבה על הים

אם את באמת רוצה להשקיע בחברה שלך ולהפיק לה מסיבת רווקות מהפנטזיות, זאת ההזדמנות שלך להפיק את המסיבה בגדול ובתקציב שפוי ועם הרבה מאוד ייחודיות. במקום ללכת לעוד קריוקי בערב או סתם להסתגר בבית של אחת החברות, מסיבת רווקות על יאכטה מפוארת זאת תהיה ההפתעה של החיים לכלה הטרייה. מסיבת רווקות על יאכטה זאת מסיבה שונה, הזדמנות מטריפה ליצור חוויות שלא ישכחו.

ככה חוגגים אצלנו מסיבת רווקות על יאכטה

גל ונעמה השכרת יאכטות מפיקים אירועים רבים על המים במיוחד מסיבת רווקות על יאכטה, מסיבות מדהימות, שמסעירות את החושים, לרקוד, להתרווח, לצחוק ולהשתגע על הסיפון רחוק מכל עין, באווירה הכי פתוחה ורומנטית שיש.

הפינוקים שלנו

היאכטה שלנו הינה יאכטה גדולה המתאימה לעד 13 מפליגים ובמקרה שלכן מפליגות,  ביאכטה שלנו תוכלו ליהנות מסיפון מרווח בו תוכלו להתרווח וליהנות ממוזיקה טובה עם פינת ישיבה מפנקת, סיפון שיזוף עם מזרנים, מערכת שמע מדהימה, פינת אוכל, חדרי שינה, מקלחת ושירותים.

אטרקציות מיוחדות

אם תרצו לנצל את היאכטה עד הסוף תוכלו לרדת למים עם סולם צמוד ליאכטה, ליהנות מאבוב הקשור ליאכטה, וגם אפילו להתנסות בהשטת היאכטה באופן עצמאי בהדרכת הסקיפר המקצועי שלנו שיסביר לכן כיצד מפליגים עם הרוח והמפרשים ומנווטים בין הגלים.

שוקולדים, בירות, ושתיה קלה מחכה לכן, וגם אנחנו!

טיפים להפוך מסיבת רווקות ביאכטה למוצלחת ומיוחדת

רוצות מסיבת רווקות מגניבה וייחודית? אתן יכולות לתאם אתנו הגעה מוקדמת ליאכטה לעזור בקישוטים ובהכנת ההפתעה לכלת השמחה כדי שקבלת הפנים תהיה בדיוק כפי שאתן אוהבות, תקבעו תחרות מאכלים ביתיים שכל אחת מהמשתתפות תביא ליאכטה והטעים ביותר זוכה, אנחנו נעזור לכן ברעיונות ותכנון משחקי תפקידים בהשטת היאכטה.

התקשרו עכשיו ואחד מאנשי הצוות שלנו יתנו לכם את כל המידע על מסיבת רווקות ביאכטה את העלויות, הזמנים וגם טיפים לניצול מקסימלי של ההפלגה הקסומה!

גל ונעמה השכרת יאכטות מומחים להפקת אירועים על היאכטה!

טל’: 0504600470

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן