איך לבחור מקדם אתרים?

צילום יח"צ

יש לכם עסק שבוער בכם ואתם רוצים לקדם אותו על הצד הטוב ביותר. העניין הוא שקידום אתרים דורש מיומנויות שאין לכל אחד. כבעלי עסקים, אתם צריכים לפעול בתחומכם על מנת לקדם את העסק שלכם, ואין לכם תמיד פנאי לקידום האתר העסקי שלכם. מקדם אתרים מיומן ומקצועי הוא האדם שאליו אתם צריכים לפנות, אם אתם רוצים להגיע למקומות הראשונים של גוגל מבחינת חיפוש.

מודע חשוב לבחור מקדם אתרים מקצועי?

קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר ועניין. הווה אומר שאם המקדם עושה את עבודתו נאמנה, האתר שלכם נמצא בתוצאות החיפוש הראשונות. ואם לא – אתם הולכים להישאר מאחור. מכיוון שהאתר הוא כרטיס הביקור לעסק שלכם, ולעתים גם המקום שבו מבצעים הגולשים פעולות כמו השארת פרטים או ביצוע רכישות, כדאי לכם להשקיע בו. לפיכך, ישנם פרמטרים חשובים שכדאי לשים אליהם לב כאשר בוחרים מקדם אתרים.

מקדם בעל ניסיון

קידום אתרים הוא תחום שאינו סובל קיצורי דרך. מקדם אתרים מנוסה המכיר את מנוע החיפוש של גוגל במשך כמה שנים טובות, יודע בוודאות מה עובד ומה לו. כך שהוא יכול להתאים לכם את אופן הקידום הטוב ביותר, על סמך הניסיון הרב שהוא רכש בתחום.

שקיפות מלאה

מקדם אתרים מקצועי ומנוסה פועל בשקיפות מלאה כלפי הלקוח שלו. לא משנה אם אתם מבינים הרבה בקידום אתרים או נתקלים בתחום הזה לראשונה. מקדם איכותי ידאג לשלוח לכם דו”ח בסוף כל חודש כדי לעדכן אתכם בפעולות שנעשו באתרכם.

המלצות של לקוחות

מקדם טוב הוא מקדם ששמו הולך לפניו. כאשר אתם מחפשים לערוך קידום אורגני לאתר שלכם, פנו לקולגות ולחברים הטובים על מנת לאסוף המלצות. לפעמים די בהמלצה של חבר שעבד בעבר עם מקדם טוב, על מנת שתוכלו לצאת לדרך עם מקדם איכותי שיביא לכם את התוצאות הרצויות.

תיק עבודות

למקדמי אתרים מקצועיים העובדים שנים רבות בתחום יש תיק עבודות מושקע. בקשו ממקדם האתרים לשלוח לכם את התיק על מנת שתוכלו להתרשם מעבודת הקידום שנעשתה.

המחירים הוגנים

לפני שפונים למקדם אתרים, מומלץ לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק עבור קידום האתרים. רק לאחר מכן, כאשר אתם פונים למקדם ומגלים שהמחיר שהוא מציע הוא נוח והוגן, תוכלו לנשום לרווחה ולדעת כי מדובר במקדם אתרים מקצועי. כמו כן, שימו לב לא להתפתות להצעות מחיר זולות מדיי של מקדמי אתרים. במקרים כאלה אתם עלולים למצוא את עצמכם עובדים עם מקדם אתרים בלתי מקצועי שעלול רק להזיק לקידום האתר שלכם.

אילו קישורים יכול המקדם להשיג

בעבודת הקידום חשובים לא רק הקישורים הפנימיים היוצאים מתוך האתר, אלא גם הקישורים החיצוניים (ואתם קשה יותר להשיג). למקדמי אתרים טובים יש בדרך כלל קשרים עם אתרים איכותיים שאליהם תוכלו לקשר את האתר שלכם.

ומה לגבי אופטימיזציה?

ביצוע אופטימיזציה לאתר משמעה התאמת האתר שלכם לאלגוריתמים השונים של גוגל. מקדם אתרים מיומן ומקצועי יודע לבצע אופטימיזציה במישורים שונים:

  • הדומיין – בחירת שם דומיין חשובה מעין כמותה לעסק שלכם. חשוב לבחור בדומיין קליט שניתן להקליד בקלות, וכמובן – עליו להיות קשור לעסק שלכם.
  • חקר מילות מפתח – ללא ביצוע חקר מעמיק של מילות המפתח אי אפשר לצאת לדרך. חשוב לדעת אילו מילים מתאימות לקידום האתר שלכם ואילו לא, על מנת שניתן יהיה לשלבן בתכנים שלכם ולהוביל את האתר לתוצאות הראשונות.
  • שימוש בכותרות h – כאשר כותרות h1 ו-h2 הן המקובלות ביותר.
  • תוכן רלוונטי לאתר – חשוב להתאים את התכנים למנוע החיפוש של גוגל לא רק מבחינת מיקום מילות החיפוש, אלא גם מבחינת איכות התכנים באתר והערך הנוסף שהם מעניקים לגולש.
  • שימוש בקישורים פנימיים – מעבר לקישורים החיצוניים שמקדם האתרים יכול להשיג עבורכם, הוא גם יודע כיצד לקשר בין הקישורים הפנימיים כך שזה יהיה אפקטיבי יותר מבחינת מנוע החיפוש.
  • שמירה על תוכן רענן באתר – מקדם אתרים טוב מעודד אתכם לעדכן את העמודים שלכם ודואג להעלות תכנים חדשים – מאמרים, כתבות, תמונות, סרטונים ועוד.
  • שיפור מהירות הטעינה – אחת הפעולות הבולטות שעושה מקדם אתרים כאשר הוא מבצע אופטימיזציה היא לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלכם, כדי שהגולשים יגיעו אליו במהירות מבלי שיצטרכו לחכות. מקדם האתרים משתמש בכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי לשפר את מהירות הטעינה באתר.
  • חיבור לרשתות חברתיות – חשוב לחבר את האתר לרשת חברתית אחת לפחות כדי להגיע לכמה שיותר גולשים.

חותמים על חוזה

אם הגעתם לשלב שבו אתם עומדים לחתום על חוזה עם מקדם האתרים, כדאי לדעת שחוזה סטנדרטי יכול להימשך בין כמה חודשים לשנה. בשלב הראשוני שבו אתם עדיין לא מכירים את מקדם האתרים והוא לא מכיר אתכם, מומלץ לחתום על חוזה לתקופה של כמה חודשים ספורים. לאחר מכן, כשאתם רואים שהכול הולך כמו שציפיתם, תוכלו להאריך את החוזה ולהמשיך לעבוד במשך כמה שנים טובות.

לא רק בקידום אורגני

מקדם אתרים טוב פועל לא רק בתחום של הקידום האורגני, אלא גם בקידום הממומן. קידום אתרים ממומן פירושו שאתם משלמים לגוגל תמורת קליק על מודעה או קמפיין ועולים אוטומטית לאוויר. אבל גם כאן נדרש ידע, ולא רק כסף. כי לפני שמעלים את המודעה, חשוב לבצע פעולות כמו התאמת תוכן ההודעה לקהל היעד, ביצוע חקר מילות מפתח והתאמת המודעה למיקום הגיאוגרפי של העסק. נוסף על כך, בעזרתו של מקדם אתרים מקצועי, תוכלו ליצור כמה ניסוחים למודעה ולבחור את הניסוח הטוב ביותר.

כך תזהו מקדם אתרים חאפר

קידום אתרים אורגני יכול להשתלם לאתר שלכם, אם בחרתם לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי. אך כמן בכל תחום, גם בקידום האתרים מסתובבים להם חאפרים בשוק שכדאי להיזהר מהם:

  • מקדם אתרים שמבטיח לכם מעל ומעבר – כל לקוח רוצה לראות תוצאות במהירות, אך בקידום אתרים זה לוקח זמן. היות שגוגל היא גוף עצמאי, לא תמיד יכול מקדם האתרים לקלוע לכל הדרישות. לפיכך, אף מקדם שמכבד את עצמו לא יבטיח תוצאות מידיות, אם בכלל. מקדמים חאפרים, לעומת זאת, יכולים לגבות מראש מחירים גבוהים, תוך שהם מבטיחים להביא לכם תוצאות כבר בשבוע הראשון.
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן