איך תבחר את הרכב שמתאים לך?

בחירת הרכב עליו נוציא את מטב כספנו ואשר ישמש אותנו מעתה והלאה לפחות במשך כמה שנים טובות אינה תמיד בחירה קלה או פשוטה. ישנם אינספור רכבים בשוק כיום ואפילו במידה וכבר החלטנו על דגם ספציפי בו אנו מעוניינים, בשוק רכבי יד שניה ניתן למצוא אינספור אפשרויות שונות עבור כל דגם ודגם. כיצד בכל זאת מומלץ לבחור את הרכב המתאים לנו ביותר והיכן כדאי לחפש על מנת למצוא אותו?

להגדיר מה אנחנו צריכים עוד לפני שבוחנים את השוק

עוד בטרם אנחנו יוצאים אל השוק על מנת לחפש אחר רכבים קונקרטיים לרכישה (“יוצאים” במובן של חיפוש באינטרנט וכד’…), כדאי שנחשוב טוב ונגדיר לעצמנו את הצרכים הספציפיים שלנו מהרכב. לאיזה גודל רכב אנחנו זקוקים? אילו סוגי נסיעות אנו צפויים לבצע איתו בעיקר? כמה מקום אחסון נצטרך ברכב שלנו? האם נצטרך למצוא חניה במקומות כמו מרכז תל אביב וכו’? (במידה וכן, קיים יתרון משמעותי לרכב קטן וקומפקטי…), כמה כסף אנחנו מעוניינים להשקיע? וכד’.

ככל שנשאל עצמנו יותר שאלות כאלו וננסה לתת תשובות מדויקות ונכונות עבורנו, כך נצמצם את מספר הדגמים האופציונאליים מבחינתנו.

מימון הרכב – כמה מעוניינים להוציא ומה מקור המימון?

השאלה הבאה שכדאי לשאול את עצמנו היא – מהו התקציב שאנחנו מייעדים לרכב? על פי מגבלת התקציב שלנו נוכל לצמצם עוד יותר את טווח החיפוש, ולהגיע ממש לאפשרויות הרלבנטיות באמת עבורנו.

במסגרת נושא זה יש להחליט גם מה יהיה מקור המימון שלנו – האם יש לנו את כל הסכום בחשבון הבנק ואנחנו יכולים פשוט להוציא אותו? האם נזדקק לעזרה מהמשפחה או להלוואה? במידה וכן – מהו גובה ההלוואה שאנחנו יכולים ורוצים לקבל?

בהקשר זה כדאי לבחון את מחירי הרכבים הרלבנטיים עבורנו בשוק רכבי יד שנייה )באמצעות חיפוש ברשת, בתור התחלה), כאשר מומלץ בחום לבחון גם את האפשרות של רכישת רכב מחברת ליסינג. בחברות הליסינג ניתן למצוא רכבים יחסית חדשים, שמורים ומטופלים היטב ובמחירים אטרקטיביים ביותר ביחס לדגמים חדשים לחלוטין. ברכישה מחברת ליסינג גם מימון הרכב יכול להיות גמיש ונוח יותר, גם אם מתעניינים באפשרות של הליסינג עצמו (כלומר – לקחת רכב בליסינג, בתשלומים חודשיים לאורך כמה שנים וכו’), וגם באפשרות של רכישת רכב למכירה משומש מחברת הליסינג.

אמינות המוכר ובדיקות מקדימות

הגענו לשלב בו אנו כבר בוחנים אפשרויות ספציפיות והולכים לראות רכבים בפועל. בנקודה זו ישנן כמה פעולות שכדאי לעשות על מנת לוודא שאנחנו בוחרים בסופו של דבר את הרכב המתאים ביותר עבורנו – רצוי לקחת את הרכב לבדיקה שלפני קנייה במוסך, לבצע בדיקת שעבודים קודמים של הרכב ולבחון את אמינות המוכר בכל דרך אפשרית. על פי רוב, הדרך הטובה ביותר היא פשוט לנסות לשוחח עימו ולבחון האם הוא נראה לנו אדם אמין, כמו גם להשוות את המידע שמסר לנו בנוגע לרכב עם המידע שמגיע מהמוסך בו מבצעים את הבדיקה.

להתרשמות ממגוון רכבים גלשו לאתר חברת גלי ליסינג https://www.galileasing.co.il/ ושריינו לעצמכם את הרכב הבא.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
שון

אהבתי את הטיפים שהוצגו, בהחלט זה לא קל למצוא רכב טוב בשוק היד 2 והכוונה לאחד שמתוחזק וגם יחזיק מעמד להרבה זמן כמעט כמו חדש אם לא יותר. אני יכול להגיד ששם המשחק פה זה למצוא קמז’ נמוך ככל הניתן ושמור היטב ונכון שרכב מפרטי כמו למשל מפנסיונר זה הכי טוב כי הם יודעים לשמור היטב על הרכב והם לא נוסעים בו כמעט. מה שכן כמה כאלה יש אז בגלל זה שווה גם לבדוק במגרשים אפשר לקחת את טריד מוביל שהרכבים שלהם מטופלים היטב והשנתונים שלהם ממש גבוהים. יד 2 הכי קרוב לחדש הצלחתי למצוא אצלם..

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן