איך מפיקים אירועים פרטיים בסטייל

מפיקים אירוע פרטי בקרוב? על מנת שתוכלו להפיק אירוע בסטייל, עליכם לתכנן את האירוע בקפידה ותוך שימת דגש על אלמנטים ייחודים. במדריך זה נסביר כיצד תוכלו להפיק אירוע בלתי נשכח, מבלי לקרוע את הכיס.

הפקת אירוע פרטי: המדריך המלא

הפקה של אירוע פרטי הפכה בשנים האחרונות לאופרציה שלמה אשר מצריכה לא מעט סבלנות ומאמץ, וזאת בשל ריבוי האלמנטים אשר מרכיבים בסופו של דבר אירוע מנצח ובלתי נשכח. על מנת שתוכלו לתכנן אירוע מושלם, חשוב לעבור על הפרמטרים הבאים, וזאת בכדי שתוכלו לתכנן את האירוע מא’ ועד ת’ על הצד הטוב ביותר. באמצעות מיטב המומחים בענף ההפקות איגדנו את הטיפים הטובים ביותר, אותם מומלץ ליישם לקראת האירוע שלכם:

קונספט:

בחירה של מוטיב מרכזי לאירוע תאפשר לכם להפיק את האירוע באופן מדויק ועם שימת דגש על אלמנטים ברורים ומסודרים אשר יאפשרו להכניס אתכם ואת האורחים לאווירה. את הקונספט מומלץ לבחור בהתאם לעונה ולסוג האירוע. כך לדוגמא, אם האירוע נחגג לקראת חג פורים, תוכלו לבחור בקונספט של נשף מסכות עם אלמנטים ייחודים אשר יקנו לאירוע נופך שיקי ויוקרתי במיוחד.

מיקום

המיקום של האירוע צריך לייצר את האווירה הנכונה, ולכן מומלץ לבצע סיור לוקיישנים בכדי לבחור בסופו של דבר את המיקום הטוב ביותר בעבור האירוע שלכם. אחד האלמנטים הטובים ביותר לצורך שדרוג של אירוע פרטי היא באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר מאפשרת לכם לבצע השכרה של אוהלים יוקרתיים אשר מאפשרים לשדרג את האירוע ולהעניק לו נופך אינטימי אך עם זאת מלא בסטייל. בארה”ב לדוגמא נהוג להשכיר אוהלים לטובת חתונות, ולעצב את האוהל בהתאם לקונספט, עליו הסברנו בתחילת המדריך.

תפריט קולינרי עשיר

קייטרינג

אירוע מוצלח ויוקרתי הוא אירוע אשר מבוסס על קו קולינרי עשיר בטעמים, בהתאם לפרופיל המוזמנים. אם המוזמנים שלכם הם שומרי שבת וכשרות, תוכלו ליצור קשר עם חברת קייטרינג מקצועית אשר תספק תפריט קייטרינג כשר, בהתאם לתפריט אותו תוכלו לבנות בעצמכם או תפריט מובנה. ככל שתשקיעו יותר בפן הקולינרי, כך תוכלו להבטיח את הצלחת האירוע.

אטרקציה

אירוע יוקרתי הוא אירוע אשר מבוסס על אטרקציות ייחודיות, בין אם מדובר ברקדניות אשר לבושות בתחפושות אשר מתאימות לקונספט של האירוע או בהופעת אורח של אמן. האופציות בתחום הן רבות, ולכן יש למקד את הבחירה בהתאם למסגרת התקציב וכן המוטיב המרכזי של האירוע.

עמדות צילום אינטראקטיביות

אחד השדרוגים המשמעותיים אותם תוכלו ליישם באירוע לצורך שדרוג הוא הצבה של עמדות צילום אינטראקטיביות לטובת האורחים. מדובר בעמדות אשר כוללות אביזרי צילום וכן רקע משתנה ע”פ בחירתכם, על גביו האורחים מצטלמים ולאחר מספר שניות מקבלים את התמונה או מגנט.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
קרים בת שלום

פוסט חשוב.. לא חייב להפיק אירוע במחירים מוגזמים
אפשר להינות גם בבאג’ט נמוך. אם אתם מפיקים בעצמכם העלויות יכולות לצאת נמוכות משמעותית

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן