החברות הכי מוכרות למכשירי שמיעה

היום יותר מאי פעם, החידושים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר מספקים לסובלים מירידת שמיעה אפשרויות לשפר את איכות חייהם. המכשירים החדשים מציעים תכונות שבעבר נחשבו למדע בדיוני ומאפשרים לבצע הפרדות מורכבות בתוכן השמע, להדגיש תכנים חשובים יותר, להנמיך רעשים, למנוע טנטונים ואפילו להתחבר למכשירים הדיגיטליים בנוחות וביעילות. כל זאת עם עיצובים חדישים וזעירים שיעזרו לך ללכת עם ולהרגיש בלי. כמות היצרנית הגדולה ושפע הדגמים והחידושים עשויים להקשות מאוד על הבחירה. כדי לעזור לך לבחור ביתר קלות, אספנו עבורך כמה מהחברות המובילות בתחום מכשירי השמיעה.

Starkey

מהחברות המתקדמות בארה”ב לייצור מכשירי שמיעה מהמובילים בתעשייה. החברה אחראית לכמה מהפיתוחים החשובים בתחום השמע והייתה החברה הראשונה שהציעה טכנולוגיות נטרול צפצופים, התחברות אלחוטית למכשירים דיגיטליים וממשקי מגע לשליטה במכשיר. מכשירי Starkey מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומפותחים על ידי טובי המהנדסים והמתכנתים על מנת לייעד את הטכנולוגיות החזקות ביותר שיוצרות את מכשירי השמיעה של העתיד.

Resound

החברה הדנית שכבשה את עולם מכשירי השמיעה בסערה. מכשירי Resound מתאפיינים בעיקר בממדיהם הזעירים המאפשרים לסובלים מבעיות שמיעה ליהנות משיפור משמעותי בשמיעה מבלי להתבלט. Resound יצרה את המכשיר הראשון אי פעם שנתלה על האוזן, מה שאפשר לו להיות נסתר ואלגנטי יותר ולאפשר לך לשמוע באמצעות צינורית דקיקה ושקופה הנכנסת לתעלת השמע. לאחרונה, יצאה סדרה חדשה של מכשירי Resound המאפשרים לשלוט במכשיר דרך אפליקציה חכמה ובאמצעותה לכוונן את עוצמת השמע, להתחבר למכשירים דיגיטליים ולבצע התאמות בחדות הצליל, באופן הפרדת תכני השמע ולשלוט במאפיינים רבים אחרים באופן דיסקרטי דרך המכשיר הדיגיטלי. כל אלו הופכים את מכשירי Resound למובילים בתחום.

Oticon

חברת Oticon, ענקית נוספת מדנמרק, היא מהחברות הוותיקות בתחום המכשירים המתקדמים והראשונה שפיתחה מכשיר שמיעה דיגיטלי לחלוטין. תחום ההתמחות העיקרי של מכשירי Oticon הוא בהיקף השמיעה, המאפשר לקלוט נתוני שמע ב-360 מעלות. כך ניתן לקלוט את צלילי הסביבה באופן רחב. 64 ערוצים דיגיטליים מאפשרים להפריד ביעילות רעשים מקולות הדיבור ולאפשר לך לא רק לשמוע טוב יותר, אלא לתפוס את מקומו של המוח ולעבד את הצליל ברמה איכותית ומובנת יותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן