אפשר ללמוד מקצוע בהייטק ולעבוד בו תוך כשנה

גם אתם בטח גדלתם על האמונה שכדי להצליח בחיים צריך ללמוד לתואר. תסתכלו שנייה על החברים שלידכם, על הבן דוד, השכנה והבת של חברה של אמא שעובדים בהייטק ומרוויחים סכומי עתק. איך אתם חושבים שהם הגיעו לשם? אז הרשו לנו לשמח אתכם, זה לא כזה מסובך כמו שזה נשמע. מקצועות העתיד כפי שאנחנו מכירים אותם היום, הם כבר לא רופא או עו”ד, אלא בענף הכי פורח ומשגשג – ההייטק. זו הסיבה שישנה גדילה בכמות מכללות ההייטק, כמו האקריו, שמכשירות עובדים למקצועות האלה.

בשונה מלימודים לתואר, מה ש-HackerU כמרכז לימודים למקצועות ההייטק עושה, זה להכשיר את הסטודנטים שלה בדיוק למה שנדרש מהם בשוק העבודה. בעוד שלימודים לתואר, הם מאוד תיאורטיים ולרוב לא מכינים אותנו לעולם האמיתי, החומר הלימודי ב- HackerU הוא בעיקר פרקטי ונותן כלים להתמודדות עם האתגרים הקיימים בעבודה עצמה.

כולנו התחבטנו בשלב מסוים בחיינו בשאלה מה כדאי ללמוד. מצד אחד, אנחנו רוצים משהו מספק, שנחזור כל יום הביתה עם תחושת שליחות. מצד שני, אנחנו רוצים גם מקצוע שיניב לנו הרבה כסף, כי בואו נודה בזה, החיים בישראל לא זולים.

במכלול השיקולים שלנו אנחנו מכניסים לרוב גם שיקולים של זמן. כמה זמן אנחנו צריכים להעביר בלימודים  כדי להגיע לקריירה הנכספת שאנחנו שואפים אליה? התשובה לכך היא פשוטה ואולי אפילו תפתיע חלק מכם, אבל אתם יכולים ללמוד מקצוע בהייטק ולעבוד בו תוך כשנה. כן, הכותרת לא משקרת.

מקצועות העתיד של ההייטק, אלו מקצועות שלא דורשים ממך תואר מפרך של 4 שנים, שלרוב מעבר לזמן ייקח ממך גם הרבה משאבים כלכליים. בהייטק מחפשים אנשים עם ניסיון פרקטי על חשבון רקע תיאורטי. כאן למעשה נכנסת האקריו לתמונה.

במרכז הלימודים שמונה 3 קמפוסים ברחבי הארץ (רמת גן, חיפה וירושלים), יש מגוון של כ-13 קורסים בנושאים שונים שאורכים בין 4 ל-14 חודשים ובסופם, באמצעות מחלקת ההשמה, הסטודנטים משתלבים כבר בעבודה.

איך זה עובד?

המועמד יבחר מה כדאי ללמוד מתוך מגוון הקורסים, שמציעה האקריו בתחומי התכנות, הפיתוח, הסייבר ואפילו בתחומים קריאייטיביים יותר כמו שיווק, עיצוב גרפי ואנימציה בתלת ממד.

לאחר שבחר את הקורס המתאים לו, יגיע המועמד לשיחה עם יועץ לימודים. היועץ עורך איתו שיחה שמטרתה לגלות את מידת התאמתו של המועמד לקורס הנבחר ובמידת הצורך להציע לו קורס אחר שיתאים יותר.

אחרי שישב עם יועץ הלימודים, המועמד ייכנס אל שלב המיון. שלב המיון אורך בין 20 ל-40 שעות והוא מכיל את עיקרי הקורס. בסיומו יש מבחן שנועד לבחון את התאמתו של המועמד לתחום ההייטק בכלל ולמקצוע שבחר בפרט. במידה ונמצא מתאים, יוכל להמשיך אל הקורס המורחב. במידה ולא, כספו יוחזר לו חזרה. כך שאין לו סיכון כספי.

בסיום הקורס המורחב ולאחר שהסטודנט רכש את כל הכלים הפרקטיים שיאפשרו לו להשתלב בקלות בשוק העבודה תוך כשנה בלבד, מחלקת ההשמה תיכנס לפעולה. כל סטודנט ישתתף בסדנה של כתיבת קורות חיים, הכנת תיק עבודות (בהתאם לקורס), יעבור סימולציות של ראיונות עבודה ויישלח לראיונות. ישנם סטודנטים שכבר מוכנים להשתלב בעבודה עוד לפני סוף הקורס אפילו.

לסיכום, אם כבר הבנתם שגם אתם רוצים ללמוד את מקצועות העתיד, להשתלב בענף הכי משגשג בארץ ובעולם שרק הולך וצומח מיום ליום ומציע משכורות מפנקות לעובדים, דעו שתוך כשנה אתם יכולים למצוא את עצמכם כבר עם קריירה. אתם רק צריכים לבחור מה כדאי ללמוד.

תמונה: https://123rf.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן