הדפסת מדבקות צבעוניות, איכותיות ומוצלחות: 5 עצות חשובות

במהלך השנים, הדפסנו מיליוני מדבקות, ובעקבות הניסיון הרב פיתחנו טכניקות מעולות המנצלות ביעילות השיטות ההדפסה המיוחדות של דפוס קונספט. הצבעים התוססים שלנו ואיכות המדבקה הכוללת הם בעלי שם עולמי. לכן, היום נחלוק איתכם כמה טיפים פשוטים ליצירת המדבקה הצבעונית והאיכותית המושלמת.

  1. הבנת רעיון שילוב הצבעים

CMYK (CyanMagentaYellow & Black), כחול, ארגמן, צהוב ושחור.  השלב הראשון הוא ההבנה שאנו עובדים עם צבעי יסוד כאשר השילובים ביניהם מאפשרים יצירה של אלפי צבעים שונים. לדוגמא, ליצירת גוונים שונים של כתום, נדפיס נקודות קטנות של ארגמן, כאשר המדבקה יבשה, נוסיף גוון צהוב, השילוב יהיה כתום. מגניב, נכון? בתהליכים אלו, עלולים להיווצר בתוצאה הסופית נקודות או מריחות קטנות של צבע, אך הדבר לא ניתן להבחנה בעין לא מזויינת. הנקודות או הקווים הינם תוצאה ישירה של עיבוד הצבעים והתוצאות מובחנות יותר או פחות בגוונים שונים. הפרטים מובחנים יותר בגווני אפור לדוגמא.

  1. הדפסה בשיטת CMYK לעומת פנטון

אם אתה רוצה 100% דיוק בהתאמת הצבע למדבקה שלך, ו\או לקבל צביעה של שטח גדול מהמדבקה שלך בצבע מדויק, אולי תעדיף להשתמש בצביעת פנטון.  בשימוש בשיטת פנטון להדפסת המדבקה שלך תוכל לקבל דיוק רב יותר לצבע המבוקש, אך עלול להיות יקר יותר. אנו כן מציעים הדפסה בשיטה זו, אבל בגלל זמן העבודה ועלויות נוספות הכרוכות בשיטה זו, ובתלות בכמות המדבקות הנדרשות ובגודלן, העלות גבוהה משמעותית משיטת CMYK ומומלצת לרוב לכמות גדולה של 25,000 מדבקות או יותר.

  1. בחירת ערכי צבע נכונים(H3)

בעת עיצוב מדבקה, הצבעים הבהירים הם הכי קשים לאיזון, חשוב לזכור זאת בעת עיצוב מדבקה צבעונית. בדרך כלל, בשימוש בצבע כלשהו בערך של עד 10% עלול להיעלם בעיצוב הסופי. האידאל הוא לשמור את ערך הצבע על 0% או 10% ומעלה.

  1. שילוב צבעי CMYK אופטימליים לשחור

תאמין או לא, השחור שלנו הוא לא רק שחור. הוא בעצם שילוב של כחול, ארגמן, צהוב ושחור. השחור האולטימטיבי הוא בעצם שילוב של כל 4 הצבעים.  השילוב ביניהם נותן מראה של צבע עשיר במיוחד, עבה ועמיד מאוד. בדרך כלל אנו משנים את הגרפיקה של הלקוח שלנו כדי לתקן זאת. שים לב, להגיע לצבע הייחודי שלנו, שילוב הצבעים בכדי לקבל את השחור המושלם הוא 100% כחול, 85% ארגמן, 85% צהוב ו 100% שחור. (C-100 M-85 Y-85 K-100).

  1. שטחים גדולים של צבע קבועאם הגרפיקה שלך מאפשרת, נסה להימנע משטחים גדולים של צבע אחד בולט. בדוגמא למטה, במקום להשאיר ברקע צבע אדום בלבד, החלטנו להוסיף אלמנט עיצובי נוסף ולהפוך את הרקע למעניין יותר. מכיוון שזהו עיצוב חשוב במיוחד המשקף את האיכות החשובה של הדפסת מדבקות אצלנו, החלטנו לשבור את צבע הרקע ולהימנע ממריחות ונקודות מיותרות. כמוכן, עיצוב הכיתוב ישתלב טוב עם עיצוב הרקע.
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן