אתה יכול להחזיר את המראה הצעיר שלך ברגע. סובל מהתקרחות – הכתבה הבאה בשבילך!

במדינה כמו ישראל, בה יש אחוז גדול מאוד של ההתקרחות בקרב נשים וגברים כאחד בעיקר כבר לא צריך להתבייש או להתלבט – תוספות שיער קיימות היום גם לגברים.

אם התסובבתם מספיק זמן בחוץ, ראיתם שכמות הסובלים מהתקרחות בישראל עולה משנה לשנה, אומנם חלק גדול מהם לא מתכננים ואפילו לא חושבים על השבת השיער לראשם, אבל למי שרוצה לחזור למראה המקורי שלו – יש פתרון מושלם בשביל זה.

תוספות השיער כיום הן לא רק לנשים, גם לגברים בימינו יש פתרון מצויין – תוספות שיער חלקיות אשר מודבקות על הקרקפת ומחזירה אותם לשנים בהם היה להם שיער.
ניתן לשאול לדוגמא למה תוספות ולא השתלת שיער, התשובה היא מאוד פשוטה וקלה, במקרה של השתלת שיער ישנם יותר מדי איסורים כמו: איסור חבישת כובע, איסור על שהייה בשמש (קצת קשה במדינה כמו שלנו, כמובן).
הטרנד החדש של תוספות שיער חלקיות עובר התאמה מושלמת לראש של כל אחד ואחד וניתן להתאים לו תוספת חלקית עם מעט שיער לבן ומכיוון שאת התוספות ניתן למצוא בכל הצבעים והצורות (חלק, מתולתל, ואפילו פוני) הכל ניתן לביצוע!

 

אז איך זה עובד באמת?

מגיעים לפגישת ייעוץ בה מקבלים את כל הפרטים והנתונים, לאחר מכן בוחרים את התוספת המתאימה לנו, היא עצמה מותאמת בדיוק רק לראש, גם היא עוברת תספורת וזהו בגדול.
פעם בחודש מגיעים לתחזוקה תקופתית של ניקוי והחלפת הדבק של התוספת, כאשר התוספת בכללותה יכולה להחזיק מעמד בסדר גודל של שנה עד שנה וחצי עם תחזוקה נכונה.
מה אפשר לעשות עם התוספת?
הכל!! אפשר לשחות איתה, ניתן להיכנס איתה לים, למקלחת ובגדול, הכל.
וכן, אפשר להיות רגועים, התוספת לא תיפול מהראש, אפילו לא במקרה של טורנדו.

בסופו של דבר, פתרון תוספות השיער הוא מדהים, כך גם החוויה של להיות עם תוספת, נראים צעירים יותר והנשים ברוב המקרים הן אלה שמביאות איתם את הגברים על מנת להתאים להם את תוספת השיער שלהם.

חושבים גם על תוספת שיער, לא תהססו, אתם כבר קירחים – בואו לשנות את זה.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון העבודות המרשימות שלהם:

https://danielcenter.co.il/

או להתעדכן בדף הפייסבוק במגוון המבצעים החמים שלהם:

https://www.facebook.com/Danielcenter.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן