קרטונים למעבר דירה

אצלנו באתר הובלה תוכלו למצוא כמות עצומה של סוגי קרטונים למעבר דירה, הובלה של משרד או שינוע של העסק שלכם. בכל סוגי המידות ולפי הזמנה אישית שלכם. כל זאת ועוד תוכלו לקנות אצלנו באתר הובלה בעלויות הזולות המשתלמות ביותר בארץ. אם אתם מעוניינים בארגזי קרטון מותאמים עבור הצרכים שלכם, או שמה אתם צריכים פתרון לאריזת הפריטים ואחסונם – בכל מצב אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו או לשלוח לנו הודעה דרך האתר ואנחנו נחזור אליכם עם המבצעים המטורפים והזולים ביותר שיש לנו.

אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הקרטונים שרק תוכלו לחשוב עליהם למעבר הדירה שלכם – קרטונים גדולים, קטנים, נייר בכל סוגי הקושחה, קרטונים חד-גליים וקרטונים דו-גליים ועוד. כפי שאתם בוודאי רואים, אנחנו באתר “הובלה” בין ספקי הארגזים למעבר דירה מהמוערכים ביותר בארץ. אף על פי כן חשוב לנו לתת יחס אישי לכל לקוח שרק זקוק לשירותנו.

כמות עצומה של קרטונים למעבר דירה

תוכלו להזמין ארגזים לכל מיני סיבות שקשורות למעבר דירה. אנו אפילו מספקים קרטונים שמיועדים במיוחד לאחסון פריטים או משלוחים בדואר. ההתייחסות האישית לכל לקוח באשר הוא זוהי תכונת הדגל שלנו ואנחנו עומדים מאחוריה בכל הזדמנות.

אתם לא צריכים לדאוג לגבי האם יהיו לנו סוגי קרטונים מסוימים במלאי. התשובה היא כן. תמיד יש לנו. ותמיד אנחנו ערוכים למכור אותם עבורכם במחירים הטובים ביותר.

במידה ואתם עכשיו מצויים בתקופה של טרום-שינוע ומעבר לעיר אחרת, אתם בוודאי רואים שאתם צריכים קרטונים למעבר דירה – אבל בכלל לא בטוחים כמה קרטונים ואיזה סוגים. בשביל זה אנחנו כאן. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר בטופס יצירת הקשר ואפילו להגיע אלינו פיזית ולהתייעץ עם הפועלים המנוסים שלנו, שישמחו להכווין אתכם לעשות את הצעד והבחירה הנכונה ביותר. כך תוכלו לבצע מעבר דירה בראש נקי ובלי דאגות בכלל.

כיצד נבחר ארגזים למעבר דירה?

אי אפשר פשוט לקפוץ למעבר דירה מבלי לדעת כמה פרטים בסיסיים על הקרטונים שתצטרכו עבור מעבר הדירה הזה. בראש ובראשונה אל תקפצו לחנות הקרובה לביתכם ותקנו כמות משוגעת של ארגזים למעבר דירה. הרבה יותר חכם יהיה לעשות סריקה בבית שלכם ולבדוק אלו חפצים יכולים להישאר, אילו פריטים אתם עדיין צריכים בחיים שלכם, ואילו דברים כבר כדאי שתזרקו. ככה לא רק שחסכתם קנייה של הרבה מאוד קרטונים למעבר דירה, גם נפטרתם מהרבה מאוד חפצים שככל הנראה לא באמת הייתם צריכים. לאחר הניקיון, אתם יכולים להיות בטוחים בכמות הארגזים שכן תצטרכו לקנות ושלא תבזבזו את כספכם לריק.

בואו נדבר על סוגי ארגזים. יש משמעות לגודל, אבל היא לא קריטית כמו שרוב האנשים חושבים. לא יעזור כמה ארגז הוא גדול, כל עוד הוא לא עשוי מאיכות טובה ואינו חזק מספיק – הכלים והחפצים שלכם (במיוחד השבירים שבהם) נמצאים בסכנה. לאנשים יש את הנטייה לקנות ארגזים גדולים במיוחד, מתוך מחשבה שזה יהפוך את הרכישה כולה לזולה יותר. ברמה הבסיסית זו מחשבה נכונה, אבל מבחינה פרקטית מדובר בטעות – שכן יש חפצים שפשוט אסור לשים אותם בקופסה גדולה מדי (למשל צלחות, כוסות וכלי מטבח אחרים).

עניין נוסף הוא הנטייה של הרבה מאוד עוברים דירה להכניס כלים כבדים ובכמויות גדולות לארגזים גדולים. זכרו שלא משנה כמה ארגז גדול זה לא משפיע על יכולת הנשיאה שלו. כך נוצרים מצבים לעיתים קרובות כשעוברים דירה מכניסים הרבה מאוד כלי מטבח או מכשירים חשמליים כבדים לארגזים גדולים, ובאמצע מעבר הדירה לפני שהבריטים מגיעים למשאית – הכל מתרסק לרצפה והם יוצאים בהפסד גדול ועוגמת נפש.

תנו לנו לעזור לכם בכל העניין הזה ושיהיה לכולנו הודעה. נחזור אליכם עם תשובה מפורטת לגבי כמות הארגזים שאתם צריכים למעבר הדירה שלכם כולל סוג הארגזים המוערך.

איך להגן על הפריטים בתוך הקרטונים?

פרוצדורת האריזה אינה משהו שהיינו ממליצים לאדם שאינו מנוסה לעשות לבדו. במקום זאת, אנחנו מציעים לכם לקחת איש מקצוע (תוכלו למצוא אותו אצלנו באתר “הובלה”) שיעשה את האריזה והפירוק בשבילכם. בזהירות ובמקצועיות, עם ותק של יותר מ-15 שנה.

למה זה כל כך חשוב? פשוט כי אתם לא רוצים לקחת סיכון על החפצים והפריטים היקרים שלכם. זה כבר מעבר לשאלה פיננסית – זה עניין עקרוני ורגשי. אנחנו בטוחים שיש לכם בבית פריטים עם סנטימנט עמוק בלב שלכם כלפיהם. לכולנו יש חפצים קישורים אליהם מבחינה רגשית, והדבר האחרון שאנחנו רוצים זה שהם יינזקו באיזושהי דרך.

לכן הדבר החכם ביותר לעשות או לתת לאיש מקצוע אחראי לטפל בכל תחום המארז והפירוק של הפריטים והרהיטים בביתכם.

אחת הדרכים להפוך את ההובלה לבטוחה אפילו יותר היא על ידי שימוש בנייר פצפץ. אתם מוזמנים לקנות אצלנו נייר פצפץ (גליל ענקי במחיר הכי זול במדינה) ולשטח אותו על קרקעית הקרטון ועל דפנותיו. ככה, אפילו החפצים השבירים ביותר יהיו מוגנים ממכות שהקרטון עלול לחטוף במהלך הירידה במדרגות או ההיטלטלות במשאית. אלו דברים טבעיים שקוראים תמיד וחייב לקחת אותם בחשבון כשאנחנו עוברים דירה ויש לנו חפצים שחשובים ויקרים ללבנו. הדבר נכון לכלי מטבח, רהיטים, אגרטלים, אהילים וכל פריט שביר שאתם יכולים להעלות בדעתכם.

לפעמים זה גם לא עניין של שבירה. מספיקה שריטה שתהפוך את חוויית המעבר ואת היום החשוב הזה למקרה לא נעים – הן לכיס והן ללב.

אנחנו באתר “הובלה” מציעים לכם להימנע מכל הסכנות האלה ולפנות אלינו כדי שנעשה את העבודה עבורכם. גם קל וגם בטוח יותר.

ארגזים וקרטונים ידידותיים לאיכות הסביבה

אחת הדרכים הטובות ביותר לדאוג לסביבה בה אנו חיים ולכדור הארץ בכלל, זה על ידי מחזור של ארגזי קרטון. הסיבה לכך היא ארגזי קרטון לא מתכלים במהירות, ואם הם נזרקים לזבל – הם רק מזיקים לשכבת האוזון ולאיכות הסביבה של כולנו. אנחנו בחברת הובלה לוקחים את כל הדבר הזה ברצינות תהומית וחשוב לנו לשמור על סביבה בריאה ונקייה לנו, לילדים שלנו ולכם. לכן אנחנו מציעים לכם לקנות מאיתנו קרטונים משומשים. אין מה לדאוג, מדובר בקרטונים במצב תקין לחלוטין, בלי חור קטן אפילו. הם נקיים לחלוטין וחזקים להפליא.

כמובן שאם אתם מתעקשים על קרטונים חדשים לגמרי מהניילונים – בוודאי שנעניק לכם שירות מושלם ולמכור לכם קרטונים חדשים לחלוטין. ההחלטה כולה בידיים שלכם. כל תפקידנו הוא רק להמליץ לכם את מה שנראה לנו הכי טוב ממרום שנותינו בתחום ההובלות.

סיכום

אנחנו מאחלים לכם מעבר דירה מוצלח. אם יש לכם שאלות, הערות או טענות, אתם יותר ממוזמנים להתקשר אלינו או לשלוח לנו הודעה דרך תיבת יצירת הקשר אצלנו באתר. נעניק לכם את השירות הטוב, הזול והמשתלם ביותר בארץ – בהבטחה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן