קרוז בים התיכון: שלושה יעדים נחשקים

מדינת ישראל נמצאת באיזור הים התיכון, וישראלים רבים נוטים משום מה לצאת לחופשה כמה שיותר רחוק מכאן, אבל ממש פה קרוב לבית יש כמה יעדים שיכולים להיות יעד נפלא לחופשה משפחתית או זוגית בלתי נשכחת. אפילו לא צריך לעלות על טיסה, אלא לבחור אחת מעשרות הפלגות נופש על אוניית פאר, לעשות סיבוב בים התיכון ולחזור הביתה שמחים ומרוצים.

אספנו עבורכם כמה המלצות ליעדים נחשקים באיזור הים התיכון, שאל כולם ניתן להגיע על האוניה של מנו ספנות, החברה הישראלית הוותיקה המציעה קרוזים מפנקים באווירת חו”ל עם אוכל כשר ושפע אטרקציות על גבי האוניה עצמה. אם רק תצליחו להתנתק מהופעות הבידור, מוצרי הדיוטי פרי בחנויות האוניה ושלל מתקני המים והספורט על הסיפון, אלה שלושת היעדים המובילים שבהם תרצו לבקר:

יוון

אם תדמיינו איך נראה גן העדן של אדם וחווה, כמעט בטוח שתראו לנגד עיניכם את קורפו שביוון: אי הררי עשיר בצמחיה ירוקה, חופים תכולים ושמש מפנקת. בין אם תרצו להפליג אל רודוס, מיקונוס או כרתים, האיים החביבים כל כך על הישראלים, או לגלות איים עוצרי נשימה חדשים ובהם פינות חמד שנדיר לשמוע בהם נפש חיה מדברת עברית, כמו איקריה, איוס, קלימנוס וסאמוס – אין ספק שתחוו חופשה נפלאה ומיוחדת.

קפריסין

יש אומרים שכאן נולדה האלה אפרודיטה, ואולי זו אחת הסיבות שרבים מגיעים לקפריסין כדי להתחתן בנישואים אזרחיים, אבל אתם בהחלט מוזמנים לגלות את היופי של האי הקסום הזה כחלק מחוויית החופשה שלכם. בין אם תבחרו קרוז ללימסול, ללרנקה או גם וגם, מובטח שתיהנו מן הגילוי של ההיסטוריה, הארכיאולוגיה, התרבות והאוכל המקומיים.

איטליה

רוב הישראלים, כשחושבים על איטליה, מיד חושבים על רומא או ונציה – ואם גם אתם כאלה, אתם פשוט חייבים לעצמכם לבקר לפחות פעם אחת בנאפולי הקסומה, טריאסט המפוארת, ליבורנו הרומנטית, פלרמו המאופקת או סלרנו התוססת. כל אחת מערי הנמל הללו, ובוודאי ביקור משולב ביותר מאחת, יעוררו בכם רגשות, טעמים וניחוחות שלא ידעתם שאיטליה יכולה לעורר בכם. ההנאה מובטחת.

תמונה: מנו ספנות

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן