מוזיאונים בירושלים

ירושלים, עיר הקודש, הרוחניות והתרבות מלאה במוזיאונים מעניינים ומרתקים המספרים את סיפורה של העיר, המדינה והתרבות היהודית דרך חוויות אינטראקטיביות, כיסאות זזים, סדנאות  ומופעים. המוזיאונים בירושלים ייחודיים במיוחד בעיקר בשל האווירה הירושלמית המיוחדת.

  • מוזיאון מגדל דוד – מוזיאון מגדל דוד מביא איתו חוויה אותנטית במיוחד שמחברת בין ירושלים של פעם לירושלים של יום. בין התערוכות תוכלו לראות את ציר הזמן בין תקופת הכנענים לבריטים ובלילה תצפו בחיזיון אור קולי המוקרן על גבי החומות. בחגים המוזיאון הופך להיות אטרקטיבי אף יותר עם מופעי מוזיקה ופעילויות לילדים ולכל המשפחה.
  • מוזיאון ארצות המקרא – מוזיאון ארצות המקרה יחבר אתכם אל תקופת התנ”ך ממש דרך העיניים. בין התצוגות והתערוכות תוכלו לבקר בתערוכת קבע של פריטים ויצירות מההיסטוריה של העם היהודי וליהנות מהתחושה המיוחדת איתה מביא המוזיאון – היסטוריה, מורשת, פעם…

קרדיט: pixabay

  • מוזיאון המדע – מוזיאון המדע הוא אטרקציה משגעת למשפחות ובעיקר לילדים. חפצים זזים, תעתועי ראייה, ניסויים חשמליים ועוד מגוון של מופעים מיוחדים שילדים סקרנים מתלהבים מהם: תערוכות לייזר, משחקי אורות ועוד. בכל יום מתקיימות במוזיאון פעילויות וסדנאות שונות. למוזיאון זה מומלץ להגיע באמצעות השכרת רכב בירושלים אם אתם נמצאים במרכז העיר.
  • מוזיאון מרכז מורשת מנחם בגין – מוזיאון אינטראקטיבי שמנציח את זכרו ומשנתו של מנחם בגין, אחד מהמנהיגים הבולטים של מדינת ישראל. למרות שהמוזיאון קרוי על שמו של בגין ועוסק בו, הוא גם מציג מעין מסע ברגעים מכוננים שהתרחשו במדינת ישראל
  • מעלית הזמן – חוויה אינטראקטיבית שסוקרת את ההיסטוריה של ירושלים בחצי שעה בלבד. הייחוד של המוזיאון הוא ישיבה בתוך מושבים שנעים על צירי תנועה בתוך אולם מלא באפקטים. היא עוברת במעמקי האדמה של ירושלים ומפגישה את הנוסעים עם דמויות היסטוריות ומסתיים בגובה במבט מעוף הציפור על ירושלים של היום. חוויה ייחודית במיוחד, מרגשת ומסקרנת ומתאימה לכל המשפחה.
  • מוזיאון המוזיקה – מוזיאון חדש שנפתח בשנת 2016 ומספר אודות המוזיקה והשירה העברית. במסגרת הביקור, כל מבקר מקבל טאבלט שמלווה אותו בחללי המוזיאון כשכל חלל מתאפיין בסגנון שונה נכון לאותה התקופה.
  • מוזיאון חצר הישוב – מוזיאון השוכן בבית עתיק מאוד בן 500 שנה הנמצא ברובע היהודי ומספק הצצה על הווי החיים של אנשי הישוב הישן בירושלים. בין הסיפורים אודות חייהם, תוכלו לשמוע על שמחות ועצב בישוב הישן, על לידות ונישואין ועל ההתמודדות עם הקשיים בחיים ההם לצד האמונה בתורה וההתחזקות.

ירושלים – עיר של תרבות ומדע

ההתפתחות המטאורית של ירושלים מורגשת היטב. היא מתאימה לחופשות קצרות ולימים ממוקדים בהם אפשר לעבור מאטרקציה לאטרקציה וליהנות ממזג האוויר הטוב, האנשים ושילוב התרבויות.

תוכלו ליהנות משלל האטרקציות האלו בעזרת השכרת רכב עם שלמה סיקסט, קחו רכב שמתאים לכם וצאו לתור את התרבות המרתקת של ירושלים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן