לא טסים בלי שקיות ואקום!

בגדים
איך הופכים את מעבר הדירה לפעולה פשוטה יותר? מעבר דירה עלול להיות כאב ראש לא קטן: תכנון מראש ואריזה נכונה של כל החפצים, יום חופש מהעבודה והתארגנות לקראת שינוי משמעותי בחיים.

בגדים מקופלים

שקיות ואקום הפכו להיות פופולריות מאוד בקרב מטיילים וכן בקרב חובבי ארגון וסדר. השקיות הללו, למי שטרם הכיר אותן, הן מדהימות ממש - ביכולתן לחסוך לנו כל כך הרבה מקום במזוודה והתפעול שלהן הוא ממש קל ופשוט.

אז אם אתם מתכננים חופשה בקרוב ורוצים להכניס למזוודה שלכם כמה שיותר דברים בכמה שפחות נפח – אז שקית ואקום זה בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו. ואם לא די בכך אז נכון להיום ניתן לעשות צ'ק אין לשקיות ואקום והם יעלו למטוס עם יתר המזוודות כאילו הן היו מזוודות, וזה גם יכול לחסוך הרבה כסף על כבודה.

תפעול פשוט ונוח

בבואכם לרכוש שקיות ואקום לחופשה כדאי לחפש שקיות גדולות ואיכותיות שעומדות בקנה אחד עם הממדים של המזוודות שלכם, כך שתוכלו להכניס בהן כמה שיותר בגדים. כמו כן, יש שקיות שמגיעות עם קולבים מובנים עליהן, אז אם אתם רוצים שקיות ואקום למארז של חליפות או בגדים מיוחדים, תוכלו לרכוש את השקיות עם הקולב המובנה.

והתפעול של השקיות? ממש, אבל ממש קל.

כך זה עובד בפועל: מכניסים את הבגדים או מוצרי הטקסטיל שמעוניינים לקחת לחופשה לתוך השקית, בצורה מסודרת. סוגרים את השקית עם הרוכסן הייעודי שנמצא בחלק העליון של השקית עד לסגירה מלאה והרמטית. מביאים שואב אבק, פותחים את השסתום שנמצא במרכז השקית ולתוכו מכניסים את הראש המתאים של שואב האבק.

החור אמור להתאים במידותיו לראש שיש למרבית שואבי האבק. שואבים את כל האוויר שיש בשקית בעזרת שואב האבק וסוגרים כמה שיותר מהר את השסתום.
שימו לב שאתם מוצאים את האוויר שבשקית כשהשקית מעוצבת בצורה הרצויה לכם. אם אתם רוצים שהקשית תהיה שטוחה וארוכה – אז הסגירה תהיה רגילה. אם אתם רוצים לקפל את השקית, אז הוציאו את האוויר ממנה כשהיא מקופלת באופן שבו אתם רוצים.

בגדים

טיפים לאריזה נכונה

 אחרי שסוגרים את השקית עם שואב האבק כדאי לשים את השקית בתחתית המזוודה. על גבי השקית מומלץ לשים פריטים אחרים למשל, חגורות, נעליים או אקססוריז. עם זאת, שימו לב שאתם לא מניחים פריטים חדים על שקית הואקום, פריטים שכאלו עלולים לחתוך את השקית וכל הואקום יצא, ואנחנו לא רוצים את זה.

בנוסף, לא כדאי לארוז בתוך שקית הואקום שום חפץ שעלול להראות חשוד לאבטחה ולביטחון בשדה התעופה. הרי לא תרצו שאבטחת שדה התעופה תגיע אליכם ותאלץ אתכם לפתוח את שקית הואקום באמצע שדה התעופה. זה יאבד את כל האפקט. בנוסף, גם לא מומלץ לארוז בשקיות הואקום מוצרים כמו לפטופ, טאבלט, טלפון נייד או כל מכשיר אלקטרוני אחר, אם אתם רוצים שהשקית תישאר סגורה עד שתגיעו לחדר המלון שלכם סגורה.

נקודה נוספת שיש לתת עליה את הדעת היא ששקית הואקום אמנם יכולה לחסוך לכם כסף על ידי כך שהיא מצמצמת את מספר המזוודות, אך היא לא מפחיתה מהמשקל הכולל. על כן, אל תשכחו לשקול את המזוודה שלכם לפני שאתם יוצאים מהבית וודאו שהיא עומדת בהנחיות של חברת התעופה שעימה אתם טסים.

כמו כן, כאשר אתם אורזים אל תשכחו לקחת שקית ואקום אקסטרה, למקרה שמשהו יקרה לשקית שבה השתמשתם או שתשתמשו בה לטיסה בחזרה הביתה מהחופשה.
ונסיים עם הטיפ האחרון - נסו לבדוק האם במלון שאתם מתאכסנים יש גישה לשואב אבק, כך שתוכלו לסגור את שקית הואקום בדרכם חזרה הביתה. על פי רוב, יש לבתי מלון שואבי אבק. אבל כדאי לבדוק בכל זאת.

שתהיה לכם חופשה נעימה.

    מנוי
    הודע ל
    guest

    0 תגובות
    Inline Feedbacks
    הצג את כל התגובות
    Forgot your password?

    Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

    Forgot Your Password?

    Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

    דילוג לתוכן