אמן חושים לאירועים – האירוע שלא שוכחים

מתעניינים במופע של אמן חושים לאירועים פרטיים או אירועים עסקיים? המשיכו לקרוא ותגלו תוספת נפלאה המצליחה לשדרג כל ערב זוגות, מסיבת יום הולדת או יום גיבוש לעובדי החברה. אסף סלומון הוא אמן חושים מומלץ עם ניסיון עשיר ורזומה של מאות מופעים מוצלחים. המופע מתאים לקהל מבוגר, צעיר, גברים, נשים, דתיים וחילוניים. ניתן לקיים את המופע בכל מתחם אירועים פנימי או חיצוני.

איך הוא מצליח לקרוא מחשבות?

שנים רבות וארוכות של ניסיון, לימוד ותרגול בלתי פוסק הן הדרך היחידה בה אמני חושים סוללים את דרכם אל הפסגה. הניסיון בא לידי ביטוי ביכולת לקרוא את הקהל, לתקשר, לאלתר, לבדר ובעיקר להדהים. התוצאה הסופית היא מופע מרתק, חכם, מרגש וגם מצחיק. האורחים לוקחים עמם הלאה חוויה מופלאה.

אם אתם מחפשים אמן חושים מומלץ שיצליח לרומם את האירוע שלכם הגעתם למקום הנכון. תכני המופע וסגנון ההנחיה משתנים בין מופעים בעלי אופי ייצוגי לאירועים רשמיים, מופעי בידור למקומות עבודה, מופעים משעשעים לימי הולדת, מופעים לכל המשפחה ועוד. המוני אנשים כבר צפו במופע בהנאה רבה, צרו קשר כבר עכשיו והזמינו לעצמכם מופע לאירוע הבא.

הפעלות יום הולדת למבוגרים

בשנים האחרונות, שילוב של אטרקציות ומופעים במסיבות יום הולדת למבוגרים הפכו לדבר שבשגרה. בגילאים מבוגרים, רובנו חוגגים רק ימי הולדת עגולים או ימי הולדת בעלי משמעות (גיל 40, גיל 50, גיל הפרישה וכן הלאה), על כן, נרצה להשקיע במסיבת יום ההולדת, להעניק לאורחים שלנו ערך מוסף, להפתיע ולרגש אותם. הדרך לעשות זאת היא מופע אמן חושים לאירועים.

בכל רחבי העולם הפכו אמני חושים אורחים קבועים במסיבות יום הולדת. כוכבי הוליווד ואנשי החברה הגבוהה נוהגים להזמין אל כל מסיבת יום הולדת מופע או אמן חושים שמסתובב בין האורחים ומבדר אותם. כיום, גם לכם יש את הדרך להפוך את מסיבת יום ההולדת שלכם למסיבה של השנה. האורחים ייהנו כל כך עד כי איש לא ירשה לעצמו לפספס מסיבה או אירוע שלכם בעתיד. מופע אומנות חושים הוא הדרך שלכם להשאיר חותם.

מקבלים מתנה ונותנים מתנה

בחירה במופע אומנות חושים מעשיר, מרתק, מצחיק, מרגש וכה מיוחד, מהווה מתנה של ממש אותה אתם מעניקים לאורחים שלכם. המופע יהיה אטרקציה לא שגרתית, הפתעה מעניינת ודרך בטוחה להבטיח שכל האורחים שלכם ייהנו ויקבלו ערך מוסף. מופעי אומנות חושים וקוסם למבוגרים אידאלים בעבור מסיבות יום הולדת מרובות משתתפים, ומסיבות בהן רוב האורחים אינם מכירים זה את זה. נציין כי המופע מאפשר השתתפות פעילה של האורחים מתוך מטרה ללכד ולגבש את הקבוצה.

מופע לערב זוגות בלתי נשכח

הגיע התור שלכם לארח את ערב הזוגות ומתחשק לכם להפתיע ולשבור את השגרה? מופע אומנות חושים אותו תארחו אצלכם בבית, במתחם אירועים קטנים או במתחם חיצוני יצליח לשדרג כל אירוע. פורמט המופע של אסף סלומון הוא הבטחה להצלחת הערב. היום כבר לא צריך לשבור את הראש בחיפוש אחר משחקי חברה או נושאי שיחה, יש לכם הזדמנות ליהנות ממופע בידור איכותי, מעניין, אינטליגנטי ויוצא דופן.

אמן חושים לאירועים לעובדים (ערב גיבוש)

ערב גיבוש לעובדים יהיה עליכם להפיק אחת לכמה חודשים. מה עושים כאשר קבוצת העובדים מורכבת ממבוגרים, צעירים, דתיים, חילוניים, סטודנטים, חיילות משוחררות, אימהות ועולים חדשים? התשובה היא מופע אומנות החושים של אסף סלומון. העובדים כולם חווים יחד חוויה יוצאת דופן שהופכת לשיחה היום ומצליחה כך לעודד התפתחות של קשרים חברתיים בין העובדים. בסוף הערב תגלו צוות עובדים הרבה יותר מגובש, מלוכד ומרוצה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן