פרופ’ יהודה אדלר – קרדיולוג ומנהל בכיר בענף הרפואה הישראלי

בגיל 55, אוחז בידיו פרופ’ יהודה אדלר ברקורד מרשים של פעילות בענף הרפואה הישראלית, החל מניהול בית החולים משגב לדך בירושלים, תפקיד שבגינו זכה בפרס ירושלים שלי בשנת 2010, ועד שורה של תפקידי ניהול בבית החולים שיבא תל השומר. פרופ’ אדלר נחשב לאחד המומחים הבכירים בישראל בתחום הקרדיולוגיה, שיקום הלב והרפואה המונעת, בעל יותר מ-200 פרסומים במגזינים מדעיים ורפואיים רשמיים מובילים בעולם. לאחרונה, נבחר פרופ’ אדלר לשמש כיו”ר מחלות קרום ושריר הלב באיגוד הקרדיולוגיה האירופאי, כחלק בלתי נפרד מפעילותו הענפה בזירה הקרדיולוגית הבינלאומית.

שורה של תפקידי ניהול ופיקוח בגופי הרפואה המובילים בישראל

בעבר, שימש פרופ’ יהודה אדלר כיו”ר החוג לשיקום הלב של איגוד הקרדיולוגיה הישראלי, וכיום משמש כחבר במועצה הלאומית למניעת מחלות לב וכלי דם במשרד הבריאות, וכחבר מועצת הנגידים של קרן ישראל גרמניה למחקר ופיתוח מדעי. בבית החולים שיבא תל השומר, בו הוא מבלה את מרבית זמנו, משמש אדלר כמנהל פרויקט תלפיות שאחראי על טיפוח דור המנהיגות הרפואית הבא של ישראל, במסגרתו זכה אדלר לשורה של הצלחות ביוזמות חינוכיות ומקצועיות שיזם. בנוסף, משמש אדלר כיו”ר וועדת ההתמחות וכמנהל המקצועות הרפואיים של בית החולים.

דמות מרכזית ומוכרת באקדמיה הרפואית בישראל

פעילותו של פרופ’ יהודה אדלר נמתחת גם אל עולם האקדמיה, שם הוא משמש כסגן דיקן בחוג ללימודי מנהל מערכות הבריאות במרכז האקדמי של אור יהודה, וכן משמש כמרצה בשלל קורסים אקדמיים בתחום רפואת הלב. מעורבותו של אדלר מגיעה גם להתאחדות לכדורגל שם הוא משמש כחבר בוועדת הרפואה של ההתאחדות, ולעוד שורה של תפקידי ניהול ופיקוח בשורה של ארגונים ציבוריים וגופי בריאות. פעילותו של אדלר בבית החולים שיבא תל השומר כבר מראה פירות עם כיבוש המקום הראשון ברשימת בתי החולים בהם מעוניינים הרופאים הצעירים לעבור את הסטאז’ שלהם. אחרי 5 שנים בהן היה בית החולים ממוקם בתחתית הרשימה, כעת מבקשים לעבור בו את הסטאז’ 251 רופאים צעירים, לא מעט בזכות פעילותו והשפעתו האישית והמקצועית של פרופ’ אדלר.

מרצה בכיר ודמות ברת סמכא בעולם כולו

הצלחתו של פרופ’ יהודה אדלר אינה מסתיימת במשרדי הניהול אותם הוא מאייש, וכמרצה בכיר ומבוקש, עורך אדלר הרצאות בינלאומיות בתדירות גבוהה של לפחות פעם בחודש. רק לאחרונה, הרצה אדלר על ההתוויות העולמיות החדשות לטיפול במחלות קרום הלב במסגרת כנס הקרדיולוגיה הבינלאומי שנערך בסרביה. התוויות אלה פותחו על ידי אדלר בעצמו, וכיום משמשות כסטנדרט בטיפול במחלות קרום הלב ברחבי העולם כולו. כיאה לדמותו ברת הסמכא של אדלר, הגיע שמו גם אל עולם הכדורגל הבינלאומי, במסגרתו העניק אדלר טיפול רציף לקרבחאל, שחקנה של ריאל מדריד, וסייע לו לחזור אל כר הדשא ולעמוד במאמץ הפיזי העילאי המאפיין את ענף הכדורגל האירופאי.

פיתוח וקידום ענף רפואת הלב בישראל ובעולם כולו

כפי שניתן להבין, בזמן שמרבית הקרדיולוגים עומדים מעל מיטת הניתוחים, מעביר פרופ’ יהודה אדלר את רוב זמנו בפיתוח, הרחבה וקידום רפואת הלב, פעילות שבסופו של דבר באה לידי ביטוי באותן פרוצדורות כירורגיות המבוצעות ברחבי ישראל והעולם כולו באופן יומיומי. תרומתו של אדלר לענף הקרדיולוגיה ניכרת גם באופן בו משפיעה דמותו והידע המקצועי שצבר לאורך השנים, על דור הקרדיולוגים הבא, הנושאים אליו את עיניהם כבר החל בצעדיהם הראשונים בתחום.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן