מופע מפגיז עם דידי הליצן העליז

דידי הליצן - פנטומימאי, מברק מזמר
להומור ישנן איכויות ומעלות רבות וחשובות התורמות לתפקוד חיים בריא ונורמטיבי. שמענו כל כך הרבה אנקדוטות, מעשיות וסיפורים אמתיים על אנשים שההומור הציל את חייהם ממוות, סייע להם להחלים או שיכך לזמן מה את מצוקת חייהם. נראה כי כבר בתקופות עתיקות וקדומות יותר זיהו את כוחו של ההומור ושילבו בחצר המלוכה את ליצן החצר שתפקידו היה לשעשע ולבדר את המלך ופמלייתו, ולהקל על לחצי ומתחי החיים מתוקף תפקידו ואחריותו. בהדרגה, הליצן כבש בסערה את עולם הקרקסים ופרש להופעות סולו פרטיות שמככבות עד היום בהצלחה מרובה באירועים. תחום הליצנות תרם את כוחו גם לעולם הרפואה וכיום מאות ליצנים רפואיים מוסמכים מרפאים ומקלים על כאבים באמצעות כוחו של ההומור.

מופע ליצנות מלא בקסם ובהומור

מופע ליצנות הוא מופע הומוריסטי ועליז המתאים לכל המשפחה, החל מילדי גן ועד למבוגרים שיצחקו עד לדמעות. מופע הליצנות כולל הופעה מושקעת המחייה דמויות שונות, סיפורים, שירים ועוד. במופע זה, הליצן מחליף תלבושות, מסיכות ואביזרים שונים, משתטה על הבמה לעיניהם המשתהות של קהל הצופים שאינו יודע את נפשו מרוב צחוק ואושר. ליצן מקצועי יעניק תשומת לב לכל קהל המשתתפים, יגבש ביניהם ויגרום גם לביישנים שבחבורה להרגיש בנוח ולהתאחד עם חבריהם. המופע יתאים למסיבות ימי הולדת לצעירים או למבוגרים, ימי גיבוש לעובדים, טקסים בבית הספר ועוד. למשך כל ההופעה, תשכחו מטרדות היום יום ותיווכחו שאתם יכולים לצחוק בקול מתגלגל וגדול, בדיוק כפי שילדים צוחקים, מכל הלב.

מופע ליצנות דתי

ליצנים דתיים הבקיאים בהלכות הדת ובסיפורי התנ"ך, יוכלו ליצור מופע משעשע, חינוכי ומלמד המחייה גיבורים מהתנ"ך לחיים. מופע הליצנות הדתי יהיה לתוספת מבורכת בטקסים בבית הספר, בחגים מסורתיים בבית או בחצר, בימי הולדת חינוכיים ועוד. מתאים לכל החפצים במופע מצחיק, משעשע ומעביר מסרים חינוכיים ומשמעותיים.

מופע שקט בעולם של רעש

אמנות הפנטומימה מעבירה מסרים עוצמתיים מבלי להשתמש במילים. מדובר באמצעי הנועד להביע ולהמחיש רגשות, רעיונות ומחשבות לקהל באמצעות תנועות ומחוות פיזיות. אמנות הפנטומימה הינה אמנות בינלאומית שמחברת ומגבשת בין אנשים ללא תלות בשפת דיבור באמצעות תנועות מובנות ומשמעותיות לכל. מופע פנטומימה הוא מבורך במיוחד בעולמנו הרועש שבו דעתנו מוסחת מכל רעשי הטכנולוגיה המציפים אותנו מכל עבר. פנטומימאי מיומן ירתק את קהל הילדים והמבוגרים תוך התאמת התכנים לקהל היעד באופן מדויק, יצחיק, ישעשע וירגש, מבלי להשתמש במילה אחת.

מברק מזמר ומלא בהומור לשירה, חיים או אפילו לאפיפיור

אם אתם מעוניינים לשלוח מברק מזמר במטרה לחזר או אולי מברק עליז ומלא בשירים שירחיב את חיוכי החברים, הקרובים והאהובים, תוכלו לשלוח מברק מזמר, שייצור משהו חדש, מקורי, ייחודי ואחר. מברק מזמר מבטיח לכם הופעה מפתיעה, מלאה בהומור שתיצור חוויה חד-פעמית, מיוחדת ובלתי נשכחת עבור מקבל המברק והנוכחים סביבו. המברק מתאים לכל קשת הגילאים, החל מילדים ועד לאהובים רומנטיים, ולמגוון רחב של אירועים, מסיבות בר ובת מצווה, מסיבות חתונה, ימי הולדת, הצעות נישואין, התנצלויות ועוד. המברק המזמר יגיע כברכה מליצית והומוריסטית אשר תוגש בידי דמות מחופשת לבחירתכם.

דידי הליצן לשירותכם, רגע..כבר מתחילים לסכם?

דידי הליצן הוא שחקן, פנטומימאי, מספר סיפורים, בימאי ומורה לתיאטרון מוסמך ובעל ניסיון רב. באמתחתו מופעי לצינות, פנטומימה, מברקים מזמרים והצגות לילדים המעשירים את עולמם של הילדים בסיפורים קלאסיים, תפאורות מלאות דמיון, וכמובן – הומור בריא. קהל הצופים של דידי הליצן יעיד כי צחק לעתים אפילו עד דמעות. המופע מגוון ומלא הומור, וכולל קטעי אקרובטיקה, פנטומימה, מסכות גרוטסקיות, קסמים.ומוסיקה תואמת.. דידי מקורב לדת ומופעיו מתאימים לקהל הציבור הדתי ושומר המצוות. במקביל מעלה דידי מופע של סיפורי חז"ל בבתי כנסת ובבתי ספר דתיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן