מסין ביבוא אישי

חברת SMART DESIGN
 

מאז שהעולם הגדול הפך לכפר גלובלי קטן בזכות רשת האינטרנט והטיסות הזולות יחסית שאפשר להשיג לחו"ל, ישראל ומדינות אחרות ברחבי העולם מקיימות קשרי מסחר פעילים. אחת מבין המדינות הבולטות יותר המייבאות מוצרים לשאר העולם היא סין. אין כמעט אדם שלא נתקל בכיתוב Made in China, שמה של המדינה הגדולה הזו מתנוסס בגאווה על כוסות, טפטים, מיטות ועוד מגוון רחב של פריטים. אם החלטתם לעצב מחדש את הבית, או אם אתם עוברים לבית חדש ורוצים להכניס בו ניחוח מרענן, תוכלו לפנות לחברה מקצועית ולייבא פריטים מסין אל הבית שלכם.

יבוא אישי שצובר תאוצה

יבוא אישי מסין הופך לנפוץ יותר ויותר ככל שעוברות השנים. אנשים פרטיים ואנשי מקצוע מתעניינים ביבוא מסוג זה מסיבות שונות. משפחה מרובת נפשות, למשל, אשר צריכה לרכוש רהיטים רבים, מעדיפה לייבא רהיטים יקרים כמו מיטות וארונות מסין, ובכך לחסוך בהוצאות הכלכליות. נוסף על כך, אנשי מקצוע כמו מעצבי פנים ממליצים בחום על רהיטים מסין, בשל העיצוב המגוון שלהם. סין נחשפת רבות לתרבויות שונות בעולם, וכתוצאה מכך מייצרים בה רהיטים המתאימים לסגנון העיצוב הכפרי, המיושן מעט – סגנון המתחבר יותר אל הטבע – כמו גם רהיטים בעיצוב מינימליסטי וחסכני המתאימים לעיצוב המודרני-בורגני.

מדוע כדאי לייבא מסין

יבוא מסין הפך לפופולרי לא רק בזכות המחירים הזולים שמציעים הסינים, אלא גם בעקבות פרמטרים נוספים. ראשית, הסינים מתמחים היטב בתחום הייבוא. זאת משום במדינה זו עוסקים בייבוא במשך שנים רבות, שנים שבהן נרקם אמון רב בין הסוחרים הסיניים לבין סוחרים שונים ברחבי העולם. שנית, על אף המחירים האטרקטיביים המאפשרים לכם לרכוש תכולת בית שלמה, הסינים מקפידים על ייצור רהיטים איכותי. כך שאם רכשתם שידת עץ מסין, היא תשמש אתכם למשך שנים ארוכות. ושלישית, בסין לא מסתבכים עם הניירת. כך שאם אתם לחוצים בזמן, תוכלו לעבור הליך ביורוקרטי קצר ולקבל לביתכם את הרהיטים במהירות האפשרית.

קטלוג שכדאי להכיר

ישנם מוצרים מגוונים שעליהם מומלץ ללמוד יותר. יבוא מסין קטלוג כולל פריטים רבים שאפשר לרכוש באיכות גבוהה. אלה כמה מהנפוצים שבהם:
  • הריצוף מדבר בעד עצמו – אם אתם מעוניינים להחליף את הריצוף בשטחים גדולים כמו מטבח של מסעדה או אמבטיה מפוארת, תוכלו להזמין אריחים מעוצבים מסין בכמויות גדולות: אריחי פורצלן, שיש או אבן לחיפוי בתוך הבית ומחוצה לו יעניקו לכם את העיצוב המושלם.
  • מאירים את הבית – יש לכם גינה גדולה? תמיד פחדתם שאחד מבני הבית ימעד בחושך ויפצע? עם גופי התאורה המעוצבת המיובאים היישר מסין אפשר להפסיק לפחד מהחושך.
  • הבריכה שעושה את ההבדל – מנהלים צימר? יש לכם וילה מפוארת? כעת תוכלו להפתיע את האורחים בבריכת זרמים ולמשוך עוד לקוחות למאגר שלכם. על הדרך, תוכלו להזמין גם ג'קוזי וסאונה איכותיים.
  • השינוי הקטן – מסין ניתן להזמין מגוון רחב של מוצרים אשר עושים את ההבדל בין בית מעוצב לבלתי מעוצב: וילונות פרחוניים, טפטים צבעוניים וכדומה.

להזמין בית שלם

 אם יש שירות שהפך למבוקש בשנים האחרונות הוא יבוא תכולת בית מסין. כאשר בונים בית חדש, מעדיפים ישראלים רבים לייבא את כל התכולה הזולה מסין וליהנות מהחיסכון שבהוצאות. כדי לעשות זאת, יש צורך לפנות לחברה מקצועית בארץ אשר תקשר בין האזרחים הישראלים לבין הסינים. כזו היא חברת SMART DESIGN. החברה עוסקת בתחום היבוא מסין במשך שנים רבות ומספקת מוצרים איכותיים למגזר הפרטי והעסקי. כאן תקבלו יחס אישי ומקצועי, ותיהנו ממגוון ההצעות שתקבלו כאשר תרצו לרכוש את הרהיטים הסיניים האיכותיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן