אימון אישי – כי תמיד יש לאן להתפתח

אתם מעוניינים להגיע אל יעד מסוים בחיים, אך מרגישים שהמחויבות שלכם כלפי המשפחה והבוס לעבודה קודמת לכול. באמצעות אימון אישי מקצועי וליווי צמוד, תוכלו להגיע אל המטרות שהצבתם לעצמכם מבלי לפגוע ביקרים לכם ובמחויבויות קודמות. כך שאם אתה עורך דין עסוק החולם לפתוח קונדיטוריה, ואם את רופאה בבית חולים המעוניינת לפתח את הצד האמנותי שלה ולהתחיל למכור את הציורים השוכבים להם סתם כך במחסן, זה הזמן לפנות לאימון אישי ועסקי.

ללמוד בשיטת NLP

NLP (Neuro-Linguistic Programming) היא אחת הדרכים הנפוצות שבאמצעותן מדריכים המאמנים המקצועיים את המטופלים שלהם, כך שיוכלו להשיג את מטרותיהם העסקיות והאישיות. לימודי NLP מתמקדים בשלושה היבטים עיקריים:
  • נוירו (Neuro) – זהו הצד העצבי והמוחי. האדם משתמש במוחו כדי לקלוט גירויים שונים ולעבד מידע שאליו הוא חשוף בכל עת. בני האדם נבדלים זה מזה באופן שבו הם קולטים את הגירויים מהסביבה, ובדרך שבה הם מעבדים את האינפורמציה. מסיבה זו, נוצרות לא פעם אי הבנות בין הורים לילדים, בני זוג ואף עמיתים בעבודה. אם נדע להכיר טוב יותר את ההיבט הנוירולוגי של המוח, נוכל להגיע לתכנות אפקטיבי שלו.
  • ההיבט הלשוני (Linguistics) – הדרך שבה מתבטא האדם (בשפה ולשון) מלמדת על האופן שבו הוא מפרש את המידע המועבר אליו. באמצעות היבט זה לומדים בני האדם כיצד להשתמש בשפה כדי להשיג את המטרות הרצויות. במהלך טיפול NLP נחשפים המשתתפים למודולים הלשוניים המאפשרים לכל אחד מאתנו להבין טוב יותר את האחר.
  • תכנות (Programming) – או ניתוב. הניתוב מאפשר לתכנת את מוח האדם ולהוביל אותו לשינוי המיוחל, תוך ביצוע שינויים בתת המודע. באמצעות תכנות נכון, ניתן להוביל את האדם לשינויים מדהימים – טיפול בחרדה, שיפור הביטחון העצמי, עזרה במציאת בן זוג, שיפור ביחסים בין בני המשפחה והיד עוד נטויה.

עכשיו טוב, אך יכול להיות טוב יותר
יש לנו הכול – עבודה אטרקטיבית, משפחה אוהבת וחברים טובים לבלות אתם את סופי השבוע. עם זאת, מדי פעם בפעם מנקרת בנו ההרגשה שאנו יכולים להגיע ליותר מכך. באמצעות סדנאות העצמה אישית, אכן ניתן לפרוץ גבולות, להגשים חלומות "רדומים", להתגבר על תכונה שלילית בולטת או לענות על השאלה שרבים מאתנו אינם מפסיקים לשאול – האם אנו באמת מאושרים. סדנאות אלה מתאימות לאנשים שתמיד מחפשים דרך לשפר את איכות חייהם. כי גם אם עכשיו טוב, תמיד יכול להיות טוב יותר.
הכוח לדמיין
כשהיינו ילדים אהבנו להמציא משחקים כיד הדמיון הטובה. המרפסת של הבית הייתה הופכת לטירה קסומה, ואילו השטיח בסלון היה הופך ללבה לוהטת שכדי לעבור אותה בשלום, היה צורך לנתר על ה"סלעים, (שהיו במקרה הספות המעוצבות בסלון). ככל שאנו מתבגרים, כן פוחת כוח הדמיון שלנו, אך הוא לא נעלם לגמרי. באמצעות סדנת דמיון מודרך ניתן להגיע ליעדים מרשימים ולעורר את הדמיון הציורי שהיה חבוי בו כל העת.
לדמיין את ההצלחה
הדמיון המודרך הוא כלי טוב להתגבר על חרדות ובעיות כמו פחד מפני עכבישים ונחשים, התמודדות עם פרידה של בן זוג ואף התמודדות עם פטירה של אדם קרוב. בתחילה, נכנס המודרך למצב מדיטטיבי. רק לאחר מכן, מתחיל המדריך לתאר את סיפור חייו, תוך שימוש בדמויים חיוביים ובתיאורים מן הטבע. זה יכול להיות נהר שיש לעבור ומעליו יש גזע עץ יציב המייצג מעין קרש הצלה ופתרון להתמודדות עם המכשול. לאורך כל התדרוך, שומר המדריך על תיאורים אופטימיים, וכך מסייע לאדם להתגבר על המכשול ש"תוקע" אותו בחייו.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אפרת ננר

תודה masterkirillkibirev על ההתיחסות. כמה טוב לדעת ולפגוש עוד ועוד נ.ל.פיסטים שמאמינים והמביאים רוגע וטוב לעולם. שמחתי להכיר.

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן