אתר האינטרנט – כרטיס הביקור שלך לעסק

אקטיבנט בניית אתרים לעסקים
בין אם יש לכם חנות פרחים המספקת משלוחי פרחים יפהפיים לימי הולדת או עסק לצילומי חתונות, חשוב שיהיה לכם אתר אינטרנט טוב. בעולם הדיגיטלי מרבית הפרסומים מגיעים דרך האינטרנט, כך שגם אם יש לכם שלט גדול וצבעוני בפתח החנות, לא תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים בארץ ובעולם ללא אתר תדמיתי איכותי לעסק. בזכות אתר מקצועי תוכלו להודיע לעולם שאתם קיימים, ואף לגרום ללקוחות שלכם לבצע פעולת כדוגמת הזמנת מוצרים, ביצוע תשלומים והשארת פרטי התקשרות.

לבנות אתר בדרך הנכונה

בניית אתרים לעסקים היא עניין למקצוענים, ולכן כדאי לערב את אנשי המקצוע הרבים בתחום. אלה כמה מבין האנשים שבהם אתם צריכים להיעזר כדי לגרום לאתר שלכם להיראות מושלם:
  • מתכנת – האתר שלכם לא יעלה ללא עזרתו של מתכנת מקצועי, בייחוד אם אתם מעוניינים במאפיינים מיוחדים כדוגמת כפתורים שיפנו לעמוד מסוים, יכולת לבצע תשלומים עבור מוצרים או היכולת להעלות תכנים. מתכנת מקצועי דואג לצד הטכני של האתר שלכם, ופועל רבות כדי שכל הקישורים, הכפתורים וההפניות באתר יעבדו היטב.
  • כותב תוכן – התוכן הוא המלך בקידום האתרים. לא זו בלבד שתכנים איכותיים באתר האינטרנט מעידים על יוקרתיות וייצוגיות, הם חשובים לחיפוש באתר ולדירוג שלכם בגוגל. תכנים מקוריים טובים ישלבו את המילים הרלוונטיות אשר יביאו את הגולשים אל האתר שלכם. חשוב לבחור כותבים מקצועיים שיכולים לכתוב בשפה עשירה וקולחת. כמו כן, מומלץ להתאים את שפת הכתיבה לתכנים באתר. לדוגמה, אם האתר מציע שמלות ערב, כדאי לנסח את הפניות בלשון נקבה.
  • מעצב אתרים – העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מכל הנושא של בניית אתרי תדמית לעסקים. באמצעות עיצוב האתר יוצר העסק רושם ראשוני על הלקוח, ואם הוא טוב, הלקוח יישאר באתר, יבצע פעולות ויפנה אליכם. לפיכך, מומלץ לערוך פגישה ראשונית עם מעצב אתרים מוכשר, להחליט על לוגו, לקבוע את הצבעים שיבלטו באתר ולהעלות לאוויר אתר מעוצב להפליא.
  • מקדם אתרים – כאשר יש לכם אתר לעסק, עליכם להיות עם היד על הדופק כדי להשאיר את האתר שלכם במקומות הראשונים. כדי שזה יקרה, חשוב להתייעץ עם מקדם אתרים מומחה אשר ידאג לקשר לאתר שלכם את הקישורים החיצוניים הנכונים ולמקם אותו במקומות הראשונים בגוגל.

היסודות המרכיבים דף נחיתה טוב
בניגוד לאתר האינטרנט שעשוי לכלול דפים רבים, עמוד נחיתה הוא למעשה דף אחד המפנה את תשומת לבו של הלקוח למוצר ספציפי. ניתן לקשר את הדף לעמודים חיצוניים או עמודים פנימיים באתר, כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולפרסם את המוצר הייחודי. בניית דפי נחיתה היא התמחות של חברה העוסקת בבניית אתרים. אך מה מבדיל דף נחיתה מקצועי מדף נחיתה בלתי מקצועי? מסתבר שיש כמה פרמטרים. ראשית, הכותרת הראשית צריכה להיות שיווקית ומושכת ולגרום לגולש להתעניין בפרסום. שנית, התוכן של דף הנחיתה צריך להיות קצר וקולע, כדי להעביר מסר ברור לגולש. מומלץ להוסיף סרטון וידאו המושך את העין ותיאורים קצרים לגבי יתרונותיו של המוצר שמפרסמים.
להיות בחברה טובה
חברה לבניית אתרים היא החברה שתקדם עבורכם את העסק, ומשום כך, חשוב להשקיע בבחירת חברה מקצועית שיש לה ניסיון רב בתחום. ניתן להתרשם מאתר האינטרנט של החברה ומלקוחותיה. אחרי הכול, חברה העוסקת בבניית אתרים צריכה לדאוג לאתר טוב משלה. שנית, נסו לברר עם חברים קרובים שיש להם עסק לגבי חברה מקצועית. כשאתם שומעים דעות ממקור ראשון ועוד מאנשים שעליהם אתם סומכים, תוכלו להגיע אל ההחלטה הנכונה עבורכם.

אקטיבנט היא חברה מקצועית לבניית אתרים. כאן תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים הכוללים אפיון, עיצוב, פיתוח אתרים רספונסיביים ועוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן