סטארטאפ חדש מציע לשלם לכם כסף אם תהפכו את המכונית שלכם לפרסומת בדרכים

פרסומות באמצעות מכוניות

אם פרסום החוצות לא הספיק לכם, התכוננו לעוד הסחות דעת בדרכים כאשר יהיו פרסומות באמצעות מכוניות.

Wrapify, סטארטאפ חדש שמשלם לאנשים כסף עבור הפיכת הרכב שלהם לפרסומת בדרכים, גייס שלושה מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. אמנם, השירות פועל בארצות הברית בלבד בשלב זה, אך כמו כל חידוש טוב או רע סביר להניח שזה יגיע גם אלינו בשנים הקרובות.

הסטארטאפ מפעיל זירת שוק שמחברת בין נהגים שמעוניינים בהכנסה צדדית לבין מותגים שמבקרים לפרסם בדרך ייחודית. מכוניות של נהגים שיימצאו מתאימים יעטפו חינם למשך חודש כל עוד הקמפיין נמשך. הפרסומות ניתנות להסרה והנהגים יקבלו סכום של כ-450 דולר בחודש עבור ההשתתפות בקמפיין.

המשקיעה בסבב הגיוס היא Avery Dennison, יצרנית גלובלית של חומרי אריזה דביקים, בהם המדבקות בהן משתמשת Wrapify עבור הפרסומות שלה לרכב. בעוד היצרנית כבר סיפקה ל-Wrapify גישה בלעדית לטכנולוגיית הדבקה המאפשרת להצמיד פרסומות לכלי רכב בקלות ולהסיר אותן מיד, ההשקעה צפויה להעמיק את שיתוף הפעולה ולאפשר ל-Wrapify להתייעל.

המותגים המפרסמים באמצעות השירות יוכלו להיחשף לנתוני אנליטיקס שונים, בהם כמה מכוניות שנושאות את הפרסום שלהם נעות כעת בכבישים, היכן הן נוסעות ואף לקבל הערכות של כמות החשיפות לקמפיינים שלהם בדרכים. הנתונים נמסרים ישירות מאפליקציה המתוקנת בטלפונים הניידים של הנהגים שמשתתפים בקמפיינים.

Wrapify פועל בשלב זה ב-29 ערים בארצות הברית. עד כה הצטרפו לשירות 42,000 נהגים. באופן טבעי השלב הבא יהיה כמובן פרסום דיגיטלי על גבי מכוניות שיתעדכן מרחוק, מעין גוגל אדסנס בדרכים.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

יפה מאוד אהבתי מתיי נכנס לתוקף

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן