הכירו את הבוט שהופך את הציוצים של טראמפ לכסף

נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ מצא את מי להאשים ביום שני האחרון בכאוס שנגרם בעקבות הצו שפירסם ביום שישי לפני כן המונע את כניסתם בשלושת החודשים הקרובים של בעלי דרכונים מסוריה, איראן, סודן, לוב, סומליה, תימן ועיראק.

בעקבות הצו נוצר כאוס בחלק משדות התעופה בארצות הברית לאחר שנוסעים נתקעו בהם. נוסף, אלפי מפגינים הגיעו לכמה שדות תעופה, בהם JFK בניו יורק, במחאה נגד ההחלטה.

“רק 109 בני אדם נעצרו לחקירה מתוך 325 אלף”, צייץ טראמפ, “הבעיות הגדולות בנמלי התעופה נגרמו בגלל תקלת המחשבים של ‘דלתא'”.

טראמפ פירסם את הציוץ זמן קצר לאחר שבע בבוקר על פי שעון ארצות הברית. עד 9:30 צללה מניית דלתה איירליינס ב-1.6%.

בזמן הזה הזה נכנס לפעולה אלגוריתם שעושה כסף מהציוצים של טראמפ.

T3, חברת פרסום באוסטין, טקסס, בנתה בוט בשם Trump and Dump שמנתח את הציוצים של טראמפ ומשחק בבורסה בכל פעם שנשיא ארצות הברית מלכלך על חברה.

וכך זה עובד

הבוט שהופך את הציוצים של טראמפ לכסף

בשלב ראשון הבוט בודק אם טראמפ צייץ על חברה ציבורית.

הבוט מבצע ניתוח סנטימנט בחיפוש אחר מילים שליליות כמו “גרמה ל…” או “בגלל”.

בסיום הניתוח הבוט מעניק דירוג סנטימנט. למשל, עבור הציוץ של טראמפ אודות מס גבול שייגבה ממפעל טויטה במקסיקו הציון היה 17.9%, שזה סנטימנט שלילי גבוה.

במקרה כזה, תוך חלקיקי שנייה הבוט מבצע שוט ולווה מניות של החברה שהוא צופה שיצללו, מוכר אותן במחיר הגבוה וקונה אותן בשורט במחיר הנמוך. כאשר המניה של דלתה איירליינס צללה, הבוט עשה רווח של 4.47 אחוז.

הקונספט משעשע אך הוא עונה על אתגר טכני מורכב: ניטור טוויטר, ניתוח סנטימנט, אלגוריתמים מורכבים ומסחר במניות בזמן אמת – הכל תוך מילי שניות.

T3 לא מרוויחה מהציוצים השליליים של טראמפ. את כל הרווחים של הבוט הם תורמים. כפי שהם מגדירים את זה: “בכל פעם שטראמפ מצייץ אנחנו מצילים כלבלב”. כך הופכים משהו רע לטוב.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן