הוועד האולימפי האמריקני החליט כי מי שלא נותן חסות לא יוכל לצייץ על האולימפיאדה

הוועד האולימפי האמריקני קבע שיא חדש של חוסר בושה כאשר מדובר בקניין רוחני. 

מתברר כי הוועד מתכוון ברצינות לתבוע כל אחד כדי להגן על סימני המסחר שלו, גם כאשר ברור כי השימוש אינו תחרות מסחרית. בייחוד נתונות בסכנה חברות שיצייצו על המשחקים האולימפיים ואינן נותנות חסות.

מכתב ששלחה מנהלת השיווק של הוועד האולימפי האמריקני, ליסה באיירד, שהגיע לידי ESPN, ממחיש את גודל האבסורד.

“ישויות מסחריות אינן רשאיות לפרסם פוסטים על המשחקים האולימפיים או על המוקדמות בחשבונות מדיה חברתית תאגידיים”, כתבה באיירד, ככל הנראה ברצינות ולא באופן סאטירי, “ההגבלה הזו מתייחסת לשימוש בסימני המסחר של הוועד האולימפי בהאשתגים כמו Rio2016 # או TeamUSA #.

The US Olympics Committee has gone off the deep end, when it comes to intellectual property. It’s willing to sue anyone to protect their trademarks, even when the use is no real threat. But the committee’s latest claim is an entirely new level of absurdity.

על פי ESPN, המציאות אף יותר אבסורדית. על פי הדיווח, במכתב צוין כי כל חברה שאינה מדיה אינה רשאית להשתמש בתמונות מהאולימפיאדה במדיה החברתית, גם לא לשתף תמונות כאלה מהחשבון הרשמי של הוועד האולימפי.

מעניין אם החברה הראשונה שתרטווט תמונה מהחשבון הרשמי של הוועד האולימפי תגלה שהיא עומדת בפני תביעה, עד לאיזה רמה יגיע האבסורד.

תודה לרובי גיא על העדכון. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן