לופטהנזה מציעה עכשיו מקומות בטיסות באמצעות Airbnb

לופטהנזה, חברת התעופה הגדולה בגרמניה, החלה בשקט להציע מקומות בטיסות באמצעות Airbnb.

“הצימר שלנו הוא לא ביער אלא בשמיים!”, לשון המודעה, שמציעה כרטיס טיסה מניו יורק לפרנקפורט עבור 885 דולר, כולל מסים, במחלקת תיירים פלוס במטוס.

זה לא רק גימיק מקורי של חברת התעופה אלא דרך יצירתית לענות על צורך קיים ובוער של לופטהנזה וחברות תעופה אחרות למלא מטוסים.

בשבוע שעבר חברת התעופה הגרמנית צמצמה את תחזיות הרווח שלה ל-2016, והודיעה כי סביר להניח שתרוויח פחות מהשנה שחלפה. “הזמנות מראש, בייחוד לטיסות בנתיבים ארוכים לאירופה, פחתו משמעותית, בין השאר במיוחד בשל התקפות הטרור החוזרות באירופה וגידול באי היציבות הפוליטית והכלכלית מאז פורסמה התחזית המקורית בחודש מרץ, מסרה החברה.

חברות התעופה נהנו מדלק מטוסים זול השנה וכתוצאה מכך רבות מהן הוסיפו מקומות וטיסות. עם זאת, האסטרטגיה הזו פגעה כבומרנג עם ירידה בביקושים, והתוצאה היא מלחמה אווירית בין חברות התעופה שמציעות את מחירי הטיסות הזולות ביותר מזה שנים. 

זו הפעם הראשונה בה חברת התעופה מציעה טיסות דרך שירות השכרת החדרים והדירות, על פי Airbnb, על אף שלפני כן חברת KLM ההולנדית הציעה לינה במטוס מקורקע בשדה התעופה סחיפהול באמסטרדם.  

על פי התיאור של לופטהנזה, “הלינה” שהיא מציעה כוללת “ספה”, מיזוג אוויר, אך ללא מקלחת אח, שוער, מגהץ ושאר פינוקים.

פרסום טיסות בשירות היא יוזמה שסיכויי ההצלחה שלה לא רעים, בהתחשב בכך שאנשים שמזמינים לינה לרוב מתעניינים גם בהזמנת טיסות ולהפך, וקהל המבקרים של Airbnb הוא בדיוק זה שחברות התעופה לוטשות עיניהן אליו.  

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן