אישה תבעה את מיקרוסופט על שדרוג אוטומטי ל-Windows 10 וזכתה בהרבה כסף

תושבת קליפורניה זכתה ב-10,000 דולר פיצויים לאחר שמיקרוסופט החליטה לא לערער על פסק הדין של בית המשפט נגדה בתביעה בעניין השדרוגים האוטומטים של Windows 10.

טרי גולדשטיין, סוכנת נסיעות מקליפורניה, תבעה את מיקרוסופט לאחר שהמחשב שלה בעבודה שודרג ל-Windows 10. לדבריה, השדרוג הפך את המחשב שלה לאיטי מאוד ומערכת ההפעלה נטתה להתרסק ובכך המחשב הפך בלתי שמיש במשך ימים. “לא שמעתי עד אז על Windows 10”, אמרה גולדשטיין, “אף אחד לא שאל אותי אם אני רוצה לשדרג”.

כאשר גולדשטיין פנתה למחלקת שירות הלקוחות של מיקרוסופט לא הציעו לה כל פתרון. היא תבעה את החברה על אובדן הכנסות שנגרם לה עקב אובדן ימי העבודה וכן עבור עלות של מחשב חדש. השופט פסק לטובת גולדשטיין והורה למיקרוסופט לשלם לה 10,000 דולר פיצויים. 

מיקרוסופט החליטה לא לערער על הפסיקה, שעשויה לפתוח את הדלת לפסיקות נוספות. 

הטקטיקות בהן משתמשת מיקרוסופט כדי לגרום למשתמשים לשדרג ל-Windows 10 חטפו הרבה ביקורת בעקבות מודעות שצצות במערכת ההפעלה וקוראות למשתמשים לשדרג ללא כפתור “לא תודה” או “לעולם לא”.

מיקרוסופט טוענת כי Windows 10 טובה ומאובטחת יותר מגירסאות קודמות של מערכת ההפעלה שלה והמומחים נוטים להסכים איתה. “מי שלא אוהב את Windows 10 יכול לחזור לגירסה קודמת תוך 31 ימים”, מסרה החברה, “עבור משתמשים שנתקעו בתהליך ניתנת תמיכה טכנית חינם”.

“אנחנו ממשיכים להיות קשובים לפידבקים של המשמשים ולשפר את חוויית השדרוג על פיהם”. 

תודה לאסף מגידש על הטיפ. דרך סיאטל טיימס 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן